Gjest Fredrikka Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg skal kjøpe en bursdagspresang til en ettåring, og har lyst til å gi noe ekstra fint, siden både julegave og "velkommen til verden"-gaven ble små. Barnet har større søsken, og mangler derfor ingenting når det gjelder leker og klær. Hva er det flott å få nytt uansett, bare til minstemann? Hva har dere eller deres barn satt pris på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke leker og ikke klær altså..hm Sko eller bøker kanskje. Liten godstol, sånn stressless liknende. Kommode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fredrikka Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke leker og ikke klær altså..hm Sko eller bøker kanskje. Liten godstol, sånn stressless liknende. Kommode. Takk for svar, det kan godt være leker eller klær også, bare det er noe dere tror de kan bli glad for selvom de har en god del fint brukt fra før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Et bokverk - stor sangbok, eventyrbok el.l. Finn noe relativt nytt, slik at de ikke har det fra før (eller spør foreldrene). Noe fint til å ha på veggen på rommet, hvis barnet har / snart skal få eget rom. Se på IKEAs barnesider om du kan få en god idé der, selv om de har ting fra før av, kan det være kjekt med f.eks. et nytt barnemøbel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bøker. Ting som forbrukes: leire, malerskrin, fingermaling (pop fra 1-års alder) + maleforkle m/langeermer :-) En tøff t-shirt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva med en personlig bok? http://www.eventyrboka.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vi kjøpte ny gåbil til lillebror (som er nr 3) fordi gåbilen rett og slett var utbrukt. Jeg kan nærmest garantere at gåbil blir suksess for en 1-åring... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for svar, det kan godt være leker eller klær også, bare det er noe dere tror de kan bli glad for selvom de har en god del fint brukt fra før. Duplo! Kommer jo nye sett der hele tiden - mine bygger fremdeles med duploen av og til og de er 8 og 10 år. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bøker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vi kjøpte ny gåbil til lillebror (som er nr 3) fordi gåbilen rett og slett var utbrukt. Jeg kan nærmest garantere at gåbil blir suksess for en 1-åring... ''Jeg kan nærmest garantere at gåbil blir suksess for en 1-åring...'' Det er min erfaring også! Bøker er jo fine gaver, men med mindre det er typiske babybøker må de jo holdes unna ettåringen i et par år - om de ikke skal bli revet i stykker. Morsommere med bursdaggave barnet kan ha glede av nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gåbil, som noen andre her sier, også Brio-tralle. Sånn liten vogn man kan lære å gå med og ha ting i. Ikea har også sånne, de er antakelig billigere og like bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vi kjøpte ny gåbil til lillebror (som er nr 3) fordi gåbilen rett og slett var utbrukt. Jeg kan nærmest garantere at gåbil blir suksess for en 1-åring... ''Jeg kan nærmest garantere at gåbil blir suksess for en 1-åring...'' Enig! :-) Det har virkelig vært en stor hit både for junior og alle søskenbarna hans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ''Jeg kan nærmest garantere at gåbil blir suksess for en 1-åring...'' Det er min erfaring også! Bøker er jo fine gaver, men med mindre det er typiske babybøker må de jo holdes unna ettåringen i et par år - om de ikke skal bli revet i stykker. Morsommere med bursdaggave barnet kan ha glede av nå. Helt enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ''Jeg kan nærmest garantere at gåbil blir suksess for en 1-åring...'' Enig! :-) Det har virkelig vært en stor hit både for junior og alle søskenbarna hans. ''Det har virkelig vært en stor hit både for junior og alle søskenbarna hans.'' Ja, tror faktisk eldstemann hos oss brukte sin til han ble fem. Da ble den utslitte gåbilen konfiskert av foreldrene grunnet merker i det fine gulvet av villmannskjøring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ''Det har virkelig vært en stor hit både for junior og alle søskenbarna hans.'' Ja, tror faktisk eldstemann hos oss brukte sin til han ble fem. Da ble den utslitte gåbilen konfiskert av foreldrene grunnet merker i det fine gulvet av villmannskjøring. he he, ja det merkes godt på gulvet når ungene blir store og tunge:-) Husker ikke helt hvor lenge han hadde den, men sikkert til 4-årsalderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fredrikka Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg satser på gåbil. Hvis hun har det fra før (jeg får forhøre meg litt), blir det innkjøp av store mengder Duplo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fadderbarn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den beste gaven du kan gi er å gi henne et fadderbarn. Så kan de "vokse opp" sammen. Hun har jo allerede alt, sier du selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Den beste gaven du kan gi er å gi henne et fadderbarn. Så kan de "vokse opp" sammen. Hun har jo allerede alt, sier du selv. ''Den beste gaven du kan gi er å gi henne et fadderbarn. Så kan de "vokse opp" sammen.'' Om noen hadde gitt mitt barn en slik gave hadde jeg forventet at de selv også betalte for fadderbarnet hver eneste mnd. Man gir ikke bort gaver som det koster å få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fadderbarn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 ''Den beste gaven du kan gi er å gi henne et fadderbarn. Så kan de "vokse opp" sammen.'' Om noen hadde gitt mitt barn en slik gave hadde jeg forventet at de selv også betalte for fadderbarnet hver eneste mnd. Man gir ikke bort gaver som det koster å få. Var det ikke moren som spurte? Det var i alle fall det jeg trodde...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Var det ikke moren som spurte? Det var i alle fall det jeg trodde...) Ok, jeg fikk inntrykk av at det var en annen. ) Er det moren stiller saken seg selvfølgelig annerledes. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.