Gå til innhold

Filmen Bolt

Annabeth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Villniss

Jeg syntes den virket litt voldsom og litt skummel i starten. Barna mine på 9 og 10 likte den godt, men vet ikke om en 5-åring vil gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Denne animasjonsfilmen inneholder dramatiske sekvenser som gjør at den får 7-årsgrense.''

http://www.filmweb.no/kino/article169006.ece

Filmen er morsom og søt, og jeg synes ikke den er upassende for de små. Men den har noen ganske voldsomme actionscener som kanskje kan være litt i meste laget for en som ikke er fylt fem ennå. Men det kommer selvsagt an på barnet, og hvor vant det er til å gå på kino, for eksempel. Både lyd og bilde er jo mye større og gir sterkere inntrykk enn ved en filmopplevelse hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt med poden på 3,5 år på den jeg.. og det gikk fint det, selv om den var litt voldsom på starten. Han har sett det meste av disneyfilmer, og jeg forklarer handling osv. underveis. Han skjønte ikke helt at de spilte inn film da, så handlingen ble jo litt borte - så han var nok for liten.. men en på fem år tror jeg har lettere for å få med seg handlingen, helt klart. Så det går nok bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datra har akkurat fyllt 5 og likte filmen kjempegodt, men hun finnes ikke svetten av seg. Guttungen på snart 10 likte den også, så den fenger nok en ganske stor aldersgruppe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde med meg både 6-åringen og 8-åringen på denne, og begge likte den kjempegodt! Det gjorde forøvrig mamma'n også - hamsteret Rino er supermorsom... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...