vici Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvor får man kjøpt kulebane og hvilken pakke må man ha for å få kommet ordentlig i gang? Hvilken alder passer dette til? Det er snart bursdager i heimen og jeg er lei av masse leker som blir liggende, kanskje dette hadde vært noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://www.smarttoy.no/quadrilla_SFO.htm Har aldri sett sånn før, jeg så jeg søkte frem denne siden. Fra 4-99 år? Det ser kjempegøy ut da! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 www.smarttoy.no Twist&Rail er en fin basispakke. Vi har flere pakker, og de er veldig populære særlig hos guttungen på 9. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 www.smarttoy.no Twist&Rail er en fin basispakke. Vi har flere pakker, og de er veldig populære særlig hos guttungen på 9. Det aner meg at dette er en sånn leke som man aldri får mange nok sett av? Sånn som disse geomag-settene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det aner meg at dette er en sånn leke som man aldri får mange nok sett av? Sånn som disse geomag-settene? Jepp, det baller på seg... Men veldig gøy å lage klinkekulebane over hele kjellerstua da *sparker vekk glasskuler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jepp, det baller på seg... Men veldig gøy å lage klinkekulebane over hele kjellerstua da *sparker vekk glasskuler* Det så knalltøft ut! Men sikkert dyyyyrt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det så knalltøft ut! Men sikkert dyyyyrt? Det koster en tusenlapp ca for det "Twist&Rail"-settet. Vi har det settet, også et Basic-sett + noen ekstra skinner som guttungen har kjøpt sjøl. Ble innkjøpt i bursdagsgave da guttungen fyllte 6 år tror jeg det var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det koster en tusenlapp ca for det "Twist&Rail"-settet. Vi har det settet, også et Basic-sett + noen ekstra skinner som guttungen har kjøpt sjøl. Ble innkjøpt i bursdagsgave da guttungen fyllte 6 år tror jeg det var. Poden hadde elsket dette! Garantert! Men litt for kostbart.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sfo arbeider Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 http://www.smarttoy.no/quadrilla_SFO.htm Har aldri sett sånn før, jeg så jeg søkte frem denne siden. Fra 4-99 år? Det ser kjempegøy ut da! :-) Du verden så snedig! Har en bane i plast der jeg jobber, men den er for vanskelig å sette opp for barna:( Denne ser jo utrolig solid ut da. Eneste som er dumt er at kulene triller utover gulvet og jeg ser for meg at de finnes overalt etterpå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Google: http://www.google.no/search?hl=no&q=kulebane&meta=&aq=f&oq=kuleban 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du verden så snedig! Har en bane i plast der jeg jobber, men den er for vanskelig å sette opp for barna:( Denne ser jo utrolig solid ut da. Eneste som er dumt er at kulene triller utover gulvet og jeg ser for meg at de finnes overalt etterpå I ene videoen anbefaler de å sette en tallerken under. Ser for meg det kan bli endel kuler utover ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.riktigeleker.no/default.asp?page=112&product=55 Kjempegøy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi kjøpte hos Riktige leker (link hos en annen her) Vi har 2 sett: husker ikke navnene. Og Mellomste på 6 fikk et sett til jul da ho var 5,5, og et på 6-årsdagen sin. Det har vært kjempemasse i bruk!!! Anbefales på det varmeste!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.