Gå til innhold

Kulebane (quadrilla?)?

vici

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt kulebane og hvilken pakke må man ha for å få kommet ordentlig i gang? Hvilken alder passer dette til?

Det er snart bursdager i heimen og jeg er lei av masse leker som blir liggende, kanskje dette hadde vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.smarttoy.no

Twist&Rail er en fin basispakke.

Vi har flere pakker, og de er veldig populære særlig hos guttungen på 9.

Det aner meg at dette er en sånn leke som man aldri får mange nok sett av? Sånn som disse geomag-settene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner meg at dette er en sånn leke som man aldri får mange nok sett av? Sånn som disse geomag-settene?

Jepp, det baller på seg...

Men veldig gøy å lage klinkekulebane over hele kjellerstua da

*sparker vekk glasskuler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det baller på seg...

Men veldig gøy å lage klinkekulebane over hele kjellerstua da

*sparker vekk glasskuler*

Det så knalltøft ut! Men sikkert dyyyyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så knalltøft ut! Men sikkert dyyyyrt?

Det koster en tusenlapp ca for det "Twist&Rail"-settet.

Vi har det settet, også et Basic-sett + noen ekstra skinner som guttungen har kjøpt sjøl.

Ble innkjøpt i bursdagsgave da guttungen fyllte 6 år tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster en tusenlapp ca for det "Twist&Rail"-settet.

Vi har det settet, også et Basic-sett + noen ekstra skinner som guttungen har kjøpt sjøl.

Ble innkjøpt i bursdagsgave da guttungen fyllte 6 år tror jeg det var.

Poden hadde elsket dette! Garantert! Men litt for kostbart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sfo arbeider

http://www.smarttoy.no/quadrilla_SFO.htm

Har aldri sett sånn før, jeg så jeg søkte frem denne siden. Fra 4-99 år? Det ser kjempegøy ut da! :-)

Du verden så snedig!

Har en bane i plast der jeg jobber, men den er for vanskelig å sette opp for barna:(

Denne ser jo utrolig solid ut da. Eneste som er dumt er at kulene triller utover gulvet og jeg ser for meg at de finnes overalt etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Du verden så snedig!

Har en bane i plast der jeg jobber, men den er for vanskelig å sette opp for barna:(

Denne ser jo utrolig solid ut da. Eneste som er dumt er at kulene triller utover gulvet og jeg ser for meg at de finnes overalt etterpå:)

I ene videoen anbefaler de å sette en tallerken under. Ser for meg det kan bli endel kuler utover ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte hos Riktige leker (link hos en annen her)

Vi har 2 sett: husker ikke navnene. Og Mellomste på 6 fikk et sett til jul da ho var 5,5, og et på 6-årsdagen sin. Det har vært kjempemasse i bruk!!! Anbefales på det varmeste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...