Glimtipper Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Herregud! Jeg kunne aldri jobbet i en engelsk barnehage. Uff nei... Men de har helt sikkert sine gode sider de også altså, og er sikkert kjempeflinke med omsorg og gøyale sprell der også. Og de er gode på struktur, det skal de ha! Virker jo litt spennende også da, skal jeg innrømme, men litt for fremmed til at jeg ville kasta meg på uniformer og andre rigide regler. Nei, takke seg til den norske pedagogikken, lek og lær.... som du er! Barndommen leve! (Ikke minst ute i frisk luft!!!) ) Enig! Jeg lo litt for meg selv når styreren informerte meg at her måtte barna ha regntøy og støvler tilgjengelig, for de gikk ut SELV OM DET REGNET! Jeg visste jo allerede at det ikke er vanlig i England, men hun var så utrolig stolt. Hun fortalte videre at de til og med hadde vært ute en bitteliten tur i snøen som kom for noen uker siden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 De vet vel at de har gjort en feil, og da trenger du ikkeriooe mer opp i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest surreal Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Enig! Jeg lo litt for meg selv når styreren informerte meg at her måtte barna ha regntøy og støvler tilgjengelig, for de gikk ut SELV OM DET REGNET! Jeg visste jo allerede at det ikke er vanlig i England, men hun var så utrolig stolt. Hun fortalte videre at de til og med hadde vært ute en bitteliten tur i snøen som kom for noen uker siden Så utrolig flott!! Dere har plass i en "nytenkende" engelsk barnehage med andre ord! Ikke rart hun er stolt, det kan hende de er litt foregangsbarnehage på det området.. ) Regn og snø er jo supert - ikke noe bedre lekemateriale enn det vel?? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Takk for koselig svar Ja, det er mye som er annerledes. Uniform må brukes, jeg får ikke hente gutten når jeg ønsker det blant annet. Enten må han hentes klokka fire eller mellom halv seks og seks. Alt annet er uhørt. Alle barna må komme samtidig og da skal man stå i kø og vente til rommet er klart etter at første gruppe har vært der. Han må leveres mellom halv to og kvart på to. Utenfor disse tidene låses portene og man må ringe på telefon om man skal slippes inn (i krisetilfeller, for eksempel). Jeg synes selvfølgelig dette er rart, men forholder meg jo til det uten å si noe. Men en av grunnene til at vi er fornøyd med barnehagen er at de er veldig hyggelige og hjelpsomme. De har hjulpet oss med skolesøknader og passer på at jeg forstår alle reglene osv. Så jeg svelger nok denne, selv om det var litt ubehagelig Bra at de kan komme kl to da. Det er uakseptabelt i Norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Enig! Jeg lo litt for meg selv når styreren informerte meg at her måtte barna ha regntøy og støvler tilgjengelig, for de gikk ut SELV OM DET REGNET! Jeg visste jo allerede at det ikke er vanlig i England, men hun var så utrolig stolt. Hun fortalte videre at de til og med hadde vært ute en bitteliten tur i snøen som kom for noen uker siden Nå minnet du meg om en Teletubbies-episode der de viste en liten film om noen barn i en engelsk barnehage. Disse barna var ute i regnet, men de hadde bare støvler og regnkåpe og evt. sydvest eller paraply (!), ikke bukse - så de kunne jo ikke sitte og leke! Mener å huske at de bare sto og plasket litt i dammene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Nå minnet du meg om en Teletubbies-episode der de viste en liten film om noen barn i en engelsk barnehage. Disse barna var ute i regnet, men de hadde bare støvler og regnkåpe og evt. sydvest eller paraply (!), ikke bukse - så de kunne jo ikke sitte og leke! Mener å huske at de bare sto og plasket litt i dammene. Hehe, dette er helt riktig framstilt. De bruker bare regnjakke og støvler, regnbukse styrer de ikke med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 La det ligge. Alle kan ha surre-dager - og også på jobb. Håper de hadde vett til å si at "for et styr, vår feil" da du kom og plukket opp jr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 La det ligge. Alle kan ha surre-dager - og også på jobb. Håper de hadde vett til å si at "for et styr, vår feil" da du kom og plukket opp jr. Nei, det hadde de ikke. Men de var veldig hyggelige, da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er du sur på meg? =P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, det hadde de ikke. Men de var veldig hyggelige, da Man får sette det på travel-kontoen... Veldig bra at de var hyggelige i det minste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Er du sur på meg? =P Nei, hvorfor tror du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Da jeg droppet av lillegutt i dag fikk jeg unnskyldning fra begge de jeg snakket med i går. Det var litt overveldende hvor mye de beklaget, faktisk, så jeg beroliget de med at ingen skade var skjedd. Så da ordnet det seg selv og jeg er superpositiv til barnehagen igjen Takk for alle som sa jeg skulle avvente, det var kloke råd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, hvorfor tror du det? Jeg var jo litt guffen her for en tid siden. Men du er vel ikke på MSN lenger uansett. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg var jo litt guffen her for en tid siden. Men du er vel ikke på MSN lenger uansett. =) Nei, jeg er lite på MSN dessverre. Og ja, du var litt guffen, men det er ikke så farlig. Det var nok jeg også. Jeg tenker ikke på slikt lenge, det burde ikke du heller Du kan forøvrig e-maile meg om du vil? Bruk samme adresse som hotmailen min, men skriv i stedet @gmail.com. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, jeg er lite på MSN dessverre. Og ja, du var litt guffen, men det er ikke så farlig. Det var nok jeg også. Jeg tenker ikke på slikt lenge, det burde ikke du heller Du kan forøvrig e-maile meg om du vil? Bruk samme adresse som hotmailen min, men skriv i stedet @gmail.com. Kanskje du får en mail da. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje du får en mail da. =) Håper det Dagene går litt i ett her nå, det blir mye henting og bringing og fullt kjør på kveldene. Det er så mye lettere å sende avgårde en e-mail. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.