Gå til innhold

Prinsesse på karneval

Gjest Sminke i fjeset?

Anbefalte innlegg

Gjest Sminke i fjeset?

I morgen er det endelig karneval i barnehagen til lillemor (blir tre år i april). Hun gleder seg veldig og har for lenge siden bestemt at hun vil være prinsesse.

Lurer på en ting... Hvordan skal en prinsesse sminkes? Sminker dere de små? Hva med håret? Tilbehør?

Mye (altfor mye) man lurer på :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi hadde karnevalsbursdag for lillesøster her i fjor, så kom alle unntatt ei som prinsesse :) Flere av dem hadde fått mascara på, og litt rouge og leppestift...

Synes det holder som prinsessesminke jeg da...

Kan jo evt ha en tiara - og så er det jo søtt med noen korketrekkere i håret, men det er kanskje begrenset hvor mye tid man har til sånt på morgenkvisten...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I alle fall ikke voksensminke

Når vi hadde karnevalsbursdag for lillesøster her i fjor, så kom alle unntatt ei som prinsesse :) Flere av dem hadde fått mascara på, og litt rouge og leppestift...

Kan jo evt ha en tiara - og så er det jo søtt med noen korketrekkere i håret, men det er kanskje begrenset hvor mye tid man har til sånt på morgenkvisten...!

Ville aldri brukt voksensminke på barn. Du vet aldri hvordan huden reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror ansiktsmaling beregnet på barn er noe bedre??!

Tror faktisk "voksensminke" er bedre testet mht allergier osv... Synes kanskje det er grenser for hvor hysterisk man kan være jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en test av såkalt karnevalssminke og alt inneholdt skadelige stoffer. Så jeg hadde uten å nøle mye heller brukt skikkelig testet voksensminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mirakelet

Trenger ikke så mye sminke,

men glitterspray i håret, eller litt glitter i tinningene?

Evnt litt rosa lippgloss og litt rosa på kinna?

Bølgete hår er fint på prinsesser, enten med kreppetang, eller ved flette håret kvelden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirakelet

Mascara på så små! Nei fyddameg...

Litt rosa på kinna, glitter og evnt litt lipgloss holder massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg da

Voksensminke er 110% sikkert testet bedre enn det der billige skvipet de selger til å sminke unger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mascara på så små! Nei fyddameg...

Litt rosa på kinna, glitter og evnt litt lipgloss holder massevis.

Er forsåvidt enig med deg jeg altså, selv om jeg ikke tror det utgjør noen større fare med mascara for en dag... ;)

Skjønner jo det er stas for små prinsesser å låne mamma's sminke... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...