Gå til innhold

FU: Ditt forslag til betydningen av NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå Annmeldes Vannviddet

Norske Apekatter Vrimler

Noen Angivere Vedtar

Norske Arbeidstakere Voldtas

Skrevet

Årets beste FU! he.he.

NAV kan stå for...

Norske Avvikere Vikarierer

Nå Avventer Vi

Nå Avvikles Velferden

Ps! Eg var mest fornøyd med den siste.

''Nå Avventer Vi

''

Den passet jo veldig bra, da :)

Skrevet

Noe Atal Ventetid

Nissene Arbeider Videre

Nyt All Venting

Skrevet

Norske Amatørers Vernabedrift

Den satt, tenker jeg! :)

Skrevet

Nesten Alltid Vikende.

Nei, Aldri Velvilje.

Nedrig, Alvorstynget og Vrang.

Eller sannsynligvis: NAV skal være navet, altså det som driver "hele greia".

Har du fasiten?

''Nei, Aldri Velvilje.

''

Den passet utrolig godt, synes jeg :)

Skrevet

*hehe*

Skrevet

Dette har vært den beste tråden på DOL på lenge!!

Jeg tror man må ha hatt en viss erfaring med NAV for å mene det! ;-)

Skrevet

Nitti Asylsøkere Venter

Nå Avlegges Veto

Noen Arrogante Vinglefitter

Den siste var vel litt grov...

Skrevet

Dæven, flyfly - se Geirs bidrag i tråden rett over ditt. Jeg vil tro du er veldig enig ;D

Gjest ViViola
Skrevet

''Nei, Aldri Velvilje.

''

Den passet utrolig godt, synes jeg :)

Huff, det er sikkert ikke lett å være NAV-ansatt for tida, gitt...

AneM1365380603
Skrevet

Nådeløse arrogante vriompeiser.

Null alminnelig vett.

Nåtidens aller verste.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Huff, det er sikkert ikke lett å være NAV-ansatt for tida, gitt...

Jeg kjenner noen ansatte som er helt fortvilet. Altså, jeg har mye jeg kan si om NAV som ikke er positivt, men samtidig synes jeg det er dumt at noen av dem som faktisk jobber, og gjør en bra jobb skal bli skjært under en kam.

Så forbaska dumt at det jobber så mange som ikke har snøring på hva de driver med der!

Nei, hele NAV er feilslått, det har bare blitt mer og mer rot.

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1235721828' post='4100110]

Jeg kjenner noen ansatte som er helt fortvilet. Altså, jeg har mye jeg kan si om NAV som ikke er positivt, men samtidig synes jeg det er dumt at noen av dem som faktisk jobber, og gjør en bra jobb skal bli skjært under en kam.

Så forbaska dumt at det jobber så mange som ikke har snøring på hva de driver med der!

Nei, hele NAV er feilslått, det har bare blitt mer og mer rot.

Jeg er helt enig med deg, det er faktisk ansatt flinke folk i NAV også - men de "drukner" liksom litt i flommen av alt det negative. Og det er jo ikke bra.

Sjøl har jeg liksom gitt litt opp, synes det er vanskelig å mase og mase på de som jobber der, fordi jeg vet hva masing kan føre til. Så jeg ligger svært lavt og mer eller mindre aksepterer å ikke få hjelp fra dem selv om jeg har krav på det.

Intensjonen bak NAV er kjempegod, men i praksis funker det ikke slik det er lagt opp. Dessverre.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, det er faktisk ansatt flinke folk i NAV også - men de "drukner" liksom litt i flommen av alt det negative. Og det er jo ikke bra.

Sjøl har jeg liksom gitt litt opp, synes det er vanskelig å mase og mase på de som jobber der, fordi jeg vet hva masing kan føre til. Så jeg ligger svært lavt og mer eller mindre aksepterer å ikke få hjelp fra dem selv om jeg har krav på det.

Intensjonen bak NAV er kjempegod, men i praksis funker det ikke slik det er lagt opp. Dessverre.

Jeg skjønner deg godt, jeg har også gitt litt opp. I praksis har dette ikke fungert, noe alle taper på.

Jeg sitter litt midt i mellom nå, NAV har byråkratiet sitt og skal ha dokumentasjon på meg opp og ned i mente. Legen er møkk lei av å forsvare meg og har gitt opp.

Da sitter jeg igjen som taperen.

Vi er heldige som har ordninger som hjelper oss når vi trenger det, men nå blir jo alt bare negativt. Og dem som faktisk gjør en god jobb, de må jo miste helt piffen og arbeidslysten.

De bør stikke fingeren i jorda og innrømme at her fungerer ikke teori og praksis, og gjøre noe med det. For som du sier, det virker ikke i praksis.

Skrevet

Nådeløse arrogante vriompeiser.

Null alminnelig vett.

Nåtidens aller verste.

*hehe*

Skrevet

''Radio1 ringte flere Nav-kontorer i morges, og det var først etter flere forsøk at de ansatte klarte å gjette seg fram til hva forkortelsen står for...*s*''

Dette var i går. I dag står det omtale av denne saken på side2:

http://www.side2.no/kultur/article2558956.ece

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...