morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Det tenkte jeg også, men så har jeg en venninne som driver med dette da, og jeg har ikke hatt meg en så god latter på mange mange år:) Vi var en haug med jenter (kvinner) som satt og hylte og lo, kjempemorrsomt Skjønner at det kan være morsomt, men jeg ville ikke likt å skulle kjøpe noe i en slik setting. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235669946' post='4099769] Å, du synes det er bedre å være den omreisende dildo-experten? ;-) Jeg var på et slikt party for noen år siden ifm utdrikking, det var morsomt. Latterkulene var mange *hehe* Ja, jeg har ikke noe problem med å se at dette kan være en artig tulleting å gjøre i forbindelse med f eks utdrikningslag eller lignende, litt sånn ala det å dra på strippeshow med utdrikningslag. 0 Siter
Elis31 Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Skjønner at det kan være morsomt, men jeg ville ikke likt å skulle kjøpe noe i en slik setting. Når du skal bestille, både på dildoparty og på Mary Kay sitter du alene med selgeren. Når jeg var på Dildoparty gikk vi på kjøkkenet. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Når du skal bestille, både på dildoparty og på Mary Kay sitter du alene med selgeren. Når jeg var på Dildoparty gikk vi på kjøkkenet. OK, det visste jeg ikke. Har bare vært med på home parties der man fyller ut skjemaene mens alle sitter samlet. Men uansett synes jeg home parties er noe herk fordi det er kjøpepress der. Også fra vertinnen, da hun typisk får en vertinnegave basert på hvor mye gjestene bestiller for. 0 Siter
ilaria Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 NEI! Jeg synes ikke produktene er av spesielt bra kvalitet! Nå har jeg ikke prøvd så mange, men deriblandt den håndkremen som ble nevnt tidligere i tråden. Den lukter høgg:( 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Nei, ikke verdt det i det hele tatt, det er litt som poppins sier under her.. vår tids svar på oriflame. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.