Gå til innhold

FRP = 29,4%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig!

Vær forberedt på at tyrkere kan være litt pågående og kreve vel mye av din oppmerksomhet. Gir du dem lillefingeren tar de fort hele hånden... Men det pleier å hjelpe å overse pågående selgere etc. fullstendig.

Du får sikkert en flott tur! :-)

Takk fot tipset, har lest litt om det..

Leste også at å sole seg toppløs kunne medføre en viss oppmerksomhe. :S Så jeg får beholde en av mine berømte bikinier på. Hehe ;0)

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Mrs D

9

• Colette

8

• hidi, the scorpion

7

Skrevet

''Skulle bare mangle at de fulgte norsk lov, på lik linje med alle andre.''

"alle andre" omfatter forresten ikke dem som i sin tid satt i kirkeasyl. Litt pusig at vi i samme åndedrag som vi anklager andre land for å sette reiligion over loven gjør akkurat det samme her til lands...

Ja, det er jo littt tåpelig...

Gjest itte veit æ
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke at nesten en tredel av befolkningen vurderer å stemme FrP. Heldigvis gjør ikke en tredel av bekjentskapskretsen det...

Kan du vite det sikkert da?

Ser jo hva slags uttalelser man får om man sier man stemmer frp. Mulig noen ikke vil si at de stemmer det selv om de faktisk gjør det.

mil1365380270
Skrevet

''Gosh. Faller du for den enkle argumentasjonen?''

Gosh . Er du overrasket? ;-)

He-He!

Skrevet

Jepp! Jeg tror det blir kjempe spennende.

Du får nok høre mer underveis, om forberedelser og selve turen!

;0)

Det gleder jeg meg til :)

fei1365380229
Skrevet

Jepp! Jeg tror det blir kjempe spennende.

Du får nok høre mer underveis, om forberedelser og selve turen!

;0)

Vet ikke om Tyrkia eller Egypt nødvendigvis er et sted man reiser for å bli omvendt hvis man fra før er litt "rasist". Tror man må være litt åpen for å omvendes der altså. Jeg har ikke spesielt fremmedfrykt og kjenner mange hyggelige muslimer i Norge, men i Tyrkia ble det litt overveldende. Er ikke et land jeg tror jeg kommer til å dra tilbake til med det første - og det er pga kulturkræsjet. Jeg vil være litt i fred i ferien. Men hyggelige var de - for mitt norske lynne - litt for hyggelige :-)

fei1365380229
Skrevet

Skal stemme FRP til høsten, og er stollt over det.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes at den regjeringen som sitter nå, har gitt meg og min fam. noen fordeler.

Jeg trodde FRP var for at folk fikk ta være på seg selv jeg. Men, sånn som de flyr i alle retninger. PRIVATISER - NÅ MÅ FELLESSKAPET BIDRA osv. så må de i hvert fall ha rimelig mye mer penger enn alle andre partier å bruke.

De flyr etter vinden. Tror samfunnet ville blitt ødelagt hvis de skulle styrt. Håper virkelig at folk tar til fornuft. Har heldigvis ingen i min vennekrets som stemmer Frp.

Og...kan du ikke ta være på den jævla familien din selv da? Lurer på hvorfor så mange folk på trygd stemmer Frp. Trodde ikke det var sosiale goder de var best på egentlig!

Skrevet

''uten at det nødvendigvis har noe med FRP-politikk å gjøre''

Folk som leser dette vil jo bare bli mer enig med FrP, skjønner du ikke det?

Nei, det skjønner jeg ikke.

Skrevet

Du tror vel ikke de ville tort å si det høyt? ;)

Tja, de sier det jo indirekte når de vil forby asylsøkere å komme til Norge? En stor del av asylsøkerne er jo ganske mye mørkere enn oss etniske nordmenn.

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg, eller satt meg inn i noe. Bare fått med meg noe i media.

Så vi får se hvem jeg faller for når den tid kommer.

;0)

''Bare fått med meg noe i media.''

Det er jo et bra utgangspunkt å ha når man skal bestemme seg. For media er jo nyansert og fremlegger alltid ting korrekt.

Gjest ViViola
Skrevet

''Å få FrP i styringa vil være en ren katastrofe for Norge, og selv om de ikke vil sitte i lang tid om de skulle bli valgt, så er det utrolig hva de kan få kødda til.''

Enig med deg i det.

''Jeg velger å tro at vi ikke er så ubegripelig dumme i dette landet at vi lar FrP komme til makta når vi er ved valgdagen.''

Tja, neimen om jeg vet. Jeg kjenner noen ihuga frp-tilhengere, som typisk er dem som ville blitt rammet verst av frp's ønske om nedbygging av velferdsstaten. Dette er folk som i litt for stor grad kjøper argumentene om at de skal bestemme selv over sitt liv ("skal Jens Stoltenberg bestemme hvordan du skal passe på ungene dine??"), uten at de skjønner at muligheten til å "bestemme selv" vil kunne bli kraftig redusert når de økonomiske forutsetningene ikke lenger er de samme.

Mange tar det dessverre for gitt at man skal kunne ha frp-politikk og samtidig nyte like godt av velferdsgodene vi har i dag.

''Jeg kjenner noen ihuga frp-tilhengere, som typisk er dem som ville blitt rammet verst av frp's ønske om nedbygging av velferdsstaten. Dette er folk som i litt for stor grad kjøper argumentene om at de skal bestemme selv over sitt liv ("skal Jens Stoltenberg bestemme hvordan du skal passe på ungene dine??"), uten at de skjønner at muligheten til å "bestemme selv" vil kunne bli kraftig redusert når de økonomiske forutsetningene ikke lenger er de samme.''

Just min erfaring også. Men jeg vet også at når det drar seg til mot valg, så stemmer ikke alle disse FrP allikevel - for på ett eller annet nivå i underbevisstheten tror jeg det ringer noen bjeller som sier at de må ta til vettet. Heldigvis. Noen stemmer selvfølgelig FrP, men gudskjelov ikke så mange som sier de skal gjøre det.

''Mange tar det dessverre for gitt at man skal kunne ha frp-politikk og samtidig nyte like godt av velferdsgodene vi har i dag.''

Nemlig! Hvilket er helt uforståelig at noen tror. Men-men...

Skrevet

Jeg har stemt litt forskjellig opp gjennom årene, men aldri FrP. På vei ut fra byen i dag satt jeg imidlertid og bannet og svor på at ved neste kommunestyrevalg så stemmer jeg på det partiet som lover å gjøre noe med akkurat den veien!

Skrevet

''Jeg kjenner noen ihuga frp-tilhengere, som typisk er dem som ville blitt rammet verst av frp's ønske om nedbygging av velferdsstaten. Dette er folk som i litt for stor grad kjøper argumentene om at de skal bestemme selv over sitt liv ("skal Jens Stoltenberg bestemme hvordan du skal passe på ungene dine??"), uten at de skjønner at muligheten til å "bestemme selv" vil kunne bli kraftig redusert når de økonomiske forutsetningene ikke lenger er de samme.''

Just min erfaring også. Men jeg vet også at når det drar seg til mot valg, så stemmer ikke alle disse FrP allikevel - for på ett eller annet nivå i underbevisstheten tror jeg det ringer noen bjeller som sier at de må ta til vettet. Heldigvis. Noen stemmer selvfølgelig FrP, men gudskjelov ikke så mange som sier de skal gjøre det.

''Mange tar det dessverre for gitt at man skal kunne ha frp-politikk og samtidig nyte like godt av velferdsgodene vi har i dag.''

Vi får ihvertfall håpe at andelen stemmer er langt under det som denne meningsmålingen skulle tilsi! :-)

Men at drøyt 20% stemmer Frp er uansett alt for mye...*grøss*

Men, men, som en professor på universitetet sa (i en helt annen setting enn valg av politisk part): "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet"....;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du fortelle meg hvordan du fikk sånne kule qouterammer rundt teksten morsan skrev?

Skrevet

Kan du fortelle meg hvordan du fikk sånne kule qouterammer rundt teksten morsan skrev?

Oj,-SDD - du har vært bote lenge... Dette er common knowledge for de gamle dolere..

Du starter med to enkelt-fnutter og avslutter med det samme...

Skrevet

Nei, jeg har aldri stemt FRP og kommer antagelig aldri til å stemme det heller, ikke stort som tiltaler meg med det partiet, selv om jeg er enig i visse ting, men det kan man jo være med andre partier også som jeg heller ikke stemmer på.

Skrevet

Ap, har ikke gitt meg noen lettere hverdag, og jeg er sikker på at hadde Ap gitt litt mere frihet til å velge ville min hverdag ha vært mye lettere. For meg personlig dreier ikke dette seg om penger, men om frihet til å velge hva som er best for meg.

Den friheten tror jeg ikke jeg får med noe parti. Tror du FrP bytter ut alle tog, busser og trikker øyeblikkelig da og lager heiser og ramper alle steder det er trapper og trappetrinn. Jeg er ikke fornøyd før det blir gjort og det må skje nå og ikke om 10 år. Og fjerner alle sykehuskøer og alle egenandeler i helsevesentet for kronisk syke.

Hvis de gjør det innen neste valg så skal jeg stemme på dem.

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg, eller satt meg inn i noe. Bare fått med meg noe i media.

Så vi får se hvem jeg faller for når den tid kommer.

;0)

Haha, du er altfor fornuftig til å gjøre det ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det skjønner jeg ikke.

Da bør du oppdatere deg på folk som stemmer FrP eller er på randen til å gjøre det! Å bare avfeie det som uinteressant i forhold til FrP blir dessverre for dumt og naivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...