Gå til innhold

Kjære KaVa

AAA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

1

• pusi

1

• Aggathe

1

• Glimtipper

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg har også tenkt mye på dere det siste døgnet, KaVa, og er berørt av Sigrids bortgang.

Har lyst til å takke deg for måten du har latt oss utenforstående få følge dere disse to årene. Sigrids sykdom var grusom, men jeg tror hun var utrolig heldig i sitt valg av familie. Jeg er dypt imponert over hva dere har klart sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter også over en liten prinsesse jeg bare kjenner fra nettet.

KaVa og hennes mann har delt så mye av opp og nedturer med oss, og dette har vært svært gripende.

Det synes som de har vært utrolig flinke til å skape de gode minnene og gjøre postivite ting sammen. Dette har impontert meg og jeg håper de nå klarer å fortsette å ta vare på hverandre og storebrødrene i sorgen.

R.i.p lille prinsesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære KaVa,

Jeg har ikke ord. Deres historie om lille, tapre Sigrid har rørt ved meg på en helt spesiell måte. Jeg har latt meg imponere og undre over hvor dere har hentet kreftene til å ta så godt hånd om storebrødrenes hverdag samtidig som deres lille prinsesse har vært så syk.

Jeg kommer alltid til å huske deres historie.

Kondolerer

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Kjære kjære Kava m familie!

Kondolerer.

Jeg har ikke ord. Tenker på dere.

Ånei, for et tap... Tenker på dere i denne utrolige vonde tiden.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg husker dere helt fra du ble gravid med eldstemann, så jeg synes jeg kjenner dere på et vis.

Det er med stor sorg jeg har fulgt den tøffe kampen til Sigrid. Det er imponerende hvordan dere har taklet det som familie. Dere har fylt Sigrids altfor korte liv med kjærlighet og fine opplevelser.

Sigrid har gjort inntrykk på mange, både kjente og ukjente. Hun har satt tydelige spor etter seg.

Sender dere varme tanker og kondolanser.

If tears could build a stairway

and heartache make a lane

I'd walk the path to heaven

and bring you back again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å neiii.....

Huff, nå renner tårene her..

Så ufattelig trist ;o((((

Jeg sender min dypeste medfølelse til familien. Selv om jeg ikke kjenner dere i RL så er det likevel så ufattelig trist, det blir så nærme likevel.

Kondolerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...