AAA Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mine tanker går i dag til deg og din familie. Ønsker dere alt godt videre. Lyser fred over prinsesse Sigrids minne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjære Sigrids mamma, pappa og storebødre. Mine tanker går til dere i dag. Kondolerer så mye med tapet av den lille prinsessen deres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har også tenkt mye på dere det siste døgnet, KaVa, og er berørt av Sigrids bortgang. Har lyst til å takke deg for måten du har latt oss utenforstående få følge dere disse to årene. Sigrids sykdom var grusom, men jeg tror hun var utrolig heldig i sitt valg av familie. Jeg er dypt imponert over hva dere har klart sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Min dypeste medfølelse til KaVa og familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg gråter også over en liten prinsesse jeg bare kjenner fra nettet. KaVa og hennes mann har delt så mye av opp og nedturer med oss, og dette har vært svært gripende. Det synes som de har vært utrolig flinke til å skape de gode minnene og gjøre postivite ting sammen. Dette har impontert meg og jeg håper de nå klarer å fortsette å ta vare på hverandre og storebrødrene i sorgen. R.i.p lille prinsesse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinita Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sender dere masse vame tanker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjære kjære Kava m familie! Kondolerer. Jeg har ikke ord. Tenker på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjære KaVa, Jeg har ikke ord. Deres historie om lille, tapre Sigrid har rørt ved meg på en helt spesiell måte. Jeg har latt meg imponere og undre over hvor dere har hentet kreftene til å ta så godt hånd om storebrødrenes hverdag samtidig som deres lille prinsesse har vært så syk. Jeg kommer alltid til å huske deres historie. Kondolerer fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så usigelig, usigelig trist... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjære kjære Kava m familie! Kondolerer. Jeg har ikke ord. Tenker på dere. Ånei, for et tap... Tenker på dere i denne utrolige vonde tiden. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De varmeste tanker går til en hardt prøvet familie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg tror jeg husker dere helt fra du ble gravid med eldstemann, så jeg synes jeg kjenner dere på et vis. Det er med stor sorg jeg har fulgt den tøffe kampen til Sigrid. Det er imponerende hvordan dere har taklet det som familie. Dere har fylt Sigrids altfor korte liv med kjærlighet og fine opplevelser. Sigrid har gjort inntrykk på mange, både kjente og ukjente. Hun har satt tydelige spor etter seg. Sender dere varme tanker og kondolanser. If tears could build a stairway and heartache make a lane I'd walk the path to heaven and bring you back again 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg tenker på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsemor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 sitter å gråter her nå ....., har ikke fått med meg at den lille prinsessen er død ...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Å neiii..... Huff, nå renner tårene her.. Så ufattelig trist ;o(((( Jeg sender min dypeste medfølelse til familien. Selv om jeg ikke kjenner dere i RL så er det likevel så ufattelig trist, det blir så nærme likevel. Kondolerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg tenker på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette er sterkt. Tenker på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphira Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så forferdelig trist. Tenker på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg sender mange varme tanker til deg, KaVa og familien din. Dette er usigelig trist. Hvil i fred, lille Sigrid - nå har du ikke vondt lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er så trist, så trist. Min dypeste medfølelse. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.