Gjest Geir Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kondolerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så usigelig trist... Tapre lille prinsessen! Klemmer til Kava og familien 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kondolerer. Mine tanker er hos dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjære dere alle! Jeg føler med dere i sorgen over tapet av ei høyt elsket datter og lillesøster! Uff, så fort det gikk på slutten med prinsessa dåkkers. Likevel må det føles godt at hun fikk dø hjemme med sin flotte familie rundt seg. Jeg håper at dere finner styrke til å komme dere gjennom den nærmeste tiden, KaVa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Herregud - gikk det så fort!? Noe så ufattelig grusomt. Alle varme tanker sendes familien i denne tunge tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tankene går til mamma, pappa og to storebrødre som har mistet jenta si. Jeg vil at dere skal vite at dere har satt dype spor hos meg, selvom jeg er en dere ikke kjenner. Tusen takk for at vi har fått lov til å bli kjent med dere og Sigrid (også gjennom bloggen som jeg har fulgt med på) I kveld tennes stearinlysene i dette huset til minne om ei jente som ikke ble mer enn 4 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette var en forferdelig trist nyhet. Dere og den vakre, lille prinsessen har gjort et voldsomt inntrykk på meg. Motta mine varmeste tanker og dypeste kondolanse. Hvil i fred, vesle Sigrid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så trist! En nydelig jente - som hadde en fantastisk familie rundt seg,- det må tross alt være godt å trøste seg på videre - dere hadde en fantastisk evne til å gjøre sykdomsperioden så god som overhodet mulig,- jeg var alltid så imponert over hva dere orket. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Huff dette er så triste greier. Kjempegodt for dere å få ha Sigrid hjemme den siste tiden tenker jeg. Det er utrolig hvor sterke vi kan være i sånne traumatiske hendelser. Min dypeste medfølelse i sorgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dere har mine varmeste tanker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Varme tanker til dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette var det veldig trist å lese, og jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Jeg tror både lille Sigrid og dere har vært heldige oppi alt det vonde, for dere har evnet å være så rause, nære og fine med hverandre. Alle de fine minnene vil dere alltid kunne bære med dere. Varm hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Varme tanker. Skal tenne ett lys for den lille jenta deres i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gjør meg vondt å lese at den vakre jenta deres har sovnet inn. Tenker på dere i denne vonde tida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette var usigelig trist å høre. Jeg tenker på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kondolerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nå sitter jeg med tårer i øynene! Jeg sender masse varme tanker til familien! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 En god og varm klem til dere alle, KaVa. Ord blir fattige... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grågrønn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kondolerer så mye. Ord blir fattige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så det så mener jeg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Synes ikke det er riktig å lage tråd her inne på dette. De har egen hjemmeside som passer bedre til dette i denne sorgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.