Gå til innhold

Kjære KaVa

AAA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

1

• pusi

1

• Aggathe

1

• Glimtipper

1

Mest aktive i denne tråden

Kjære dere alle!

Jeg føler med dere i sorgen over tapet av ei høyt elsket datter og lillesøster!

Uff, så fort det gikk på slutten med prinsessa dåkkers. Likevel må det føles godt at hun fikk dø hjemme med sin flotte familie rundt seg.

Jeg håper at dere finner styrke til å komme dere gjennom den nærmeste tiden, KaVa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankene går til mamma, pappa og to storebrødre som har mistet jenta si.

Jeg vil at dere skal vite at dere har satt dype spor hos meg, selvom jeg er en dere ikke kjenner. Tusen takk for at vi har fått lov til å bli kjent med dere og Sigrid (også gjennom bloggen som jeg har fulgt med på)

I kveld tennes stearinlysene i dette huset til minne om ei jente som ikke ble mer enn 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en forferdelig trist nyhet. Dere og den vakre, lille prinsessen har gjort et voldsomt inntrykk på meg. Motta mine varmeste tanker og dypeste kondolanse.

Hvil i fred, vesle Sigrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist!

En nydelig jente - som hadde en fantastisk familie rundt seg,- det må tross alt være godt å trøste seg på videre - dere hadde en fantastisk evne til å gjøre sykdomsperioden så god som overhodet mulig,- jeg var alltid så imponert over hva dere orket.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette er så triste greier.

Kjempegodt for dere å få ha Sigrid hjemme den siste tiden tenker jeg.

Det er utrolig hvor sterke vi kan være i sånne traumatiske hendelser.

Min dypeste medfølelse i sorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det veldig trist å lese, og jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Jeg tror både lille Sigrid og dere har vært heldige oppi alt det vonde, for dere har evnet å være så rause, nære og fine med hverandre. Alle de fine minnene vil dere alltid kunne bære med dere.

Varm hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest så det så mener jeg

Synes ikke det er riktig å lage tråd her inne på dette. De har egen hjemmeside som passer bedre til dette i denne sorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...