Gjest Elextra Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så har det altså skjedd, så ufattelig trist. Sender gode tanker til KaVa og familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Varme tanker sendes nordover til dere alle. Ta vare på alle gode minnene, og ta vare på hverandre i denne tunge tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dere er i mine tanker. R.I.P, lille prinsessa. *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ånei, jeg så dette først nå! Huff så trist og leit, selv om vi jo visste at det gikk den veien. Så flott at familien fikk den siste turen til Paris sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tenner et lys i kveld for Sigrid. Dette er bare trist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Å nei så trist. Tenker dere i dag. Kondolerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvil i fred, lille Sigrid. Kondolerer til KaVa og resten av familien, dere er i mine tanker nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Åh, så leit. Har fulgt med de siste dagene og skjønt at det har gått mot slutten for lille Sigrid. Mange varme tanker til dere, hele familien!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjære vene. Dette var skrekkelig trist! Mine tanker går til foreldre og søsken. Hvil i fred, lille Sigrid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kondolerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://homepages.wmich.edu/~cooneys/poems/auden.stop.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ubeskrivelig trist. Jeg har ingen ord men tenner et lys for prinsessen ikveld, den nydelige prinsessen. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Å, det var veldig leit å høre. Historien deres har grepet langt inn i hjertet. Varme tanker sendes Sigrids mamma, pappa og storebrødre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette er bare ufattelig trist. Ta godt vare på hverandre i tiden framover. Varme tanker til hele familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Uff, så trist.. : ( Varme tanker til alle i familien, dette var vondt. Hvil i fred lille Sigrid.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellie Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ord blir så fattige... Min dypeste medfølelse i denne tunge tiden, og takk for at vi har fått ta del i Sigrids liv. Den flotte prinsessen deres har gjort et uutslettelig inntrykk. Ei skikkelig tapper og flott jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilje30 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så ufattelig trist at historien til Sigrid skulle ende her. Jeg vil gjerne legge ved en link, selv om den handler om en svunnen sommer eller er det å ta vare på det man har før livets slutt. Nydelig er i hvertfall sangen og godt kjent. http://lilledoracom.blogspot.com/2008/10/hstvise.html Mine varmeste tanker sendes dere i sorgen over denne tomme dagen. Små føtter setter dype spor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har felt mange tårer for dere - og nå feller jeg mange flere... Så usigelig trist dette er... Mine tanker går til dere alle... Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kondolerer. Dere er i tankene våre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det å miste et barn og en liten søster er en sorg jeg knapt klarer å forestille meg. Mine tanker og dype medfølelse går til KaVa og familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.