Gå til innhold

Kjære KaVa

AAA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

1

• pusi

1

• Aggathe

1

• Glimtipper

1

Mest aktive i denne tråden

Vet ikke hva jeg skal si.

Tenker masse på dere, og synes dette er ufattelig, ufattelig trist.

Takk for at vi har fått følge dere, og fått lov til å bli kjent med en strålende flott jente og hennes flotte familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brilleslangen

Jeg har fulgt dere sporadisk den tiden siden Sigrid har vært syk, og nokså tett nå den siste tiden.Jeg synes dette er ufattelig trist det som har skjedd.

Mine varmeste tanker går til dere nå i denne vanskelige tiden. Hvil i fred lille prinsesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt dere sporadisk den tiden siden Sigrid har vært syk, og nokså tett nå den siste tiden.Jeg synes dette er ufattelig trist det som har skjedd.

Mine varmeste tanker går til dere nå i denne vanskelige tiden. Hvil i fred lille prinsesse...

Våre tanker går i dag til dere og den lille tapre prinsessen deres. Dette er så trist og urettferdig. Mange gode ønsker for fremtiden. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære KaVa

Jeg har lest på Sigrids blogg den siste tiden og jeg får så vondt inni meg. Jeg husker så godt da du første gang skrev om kulen hun hadde i magen ved morgenstellet den gangen alt tok til.

Selv om det må være bunnløst grusomt å miste sitt eget barn, så tror jeg likevel at det var godt at dere fikk ha henne hjemme og følge henne så langt dere kunne.

Å, jeg får så vondt inni meg og gråter for en prinsesse jeg aldri har kjent.

En rosa nettblomst og varme tanker sendes over til deg c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg tenker på dere. Nydelig jente - så feil at hun ikke skulle få vokse opp.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondoler fra meg også.

Sigrid har absolutt satt spor, selv her hos oss som ikke engang kjente henne personlig.

*tenner lys*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakki1365380609

Sigrid og dere har gjort stort inntrykk på så mange, også oss. Vi kondolerer og sender masse varme tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva annet som kan sies enn at dere har min aller dypeste medfølelse i tiden nå og fremover.

Det er hjerteskjærende å vite at noen mammaer og pappaer ikke skal få ha jenta si hos seg lenger.

Gode, varme tanker til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...