Gjest Tatjana Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Min dypeste medfølelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ord blir så fattige. Kondolerer. Som så mange andre, så tenker jeg på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Min dypeste medfølelse til dere alle... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kondolerer. Dette er helt forferdelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kondolerer! Så ufattelig trist, tenker masse på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vet ikke hva jeg skal si. Tenker masse på dere, og synes dette er ufattelig, ufattelig trist. Takk for at vi har fått følge dere, og fått lov til å bli kjent med en strålende flott jente og hennes flotte familie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har fulgt dere sporadisk den tiden siden Sigrid har vært syk, og nokså tett nå den siste tiden.Jeg synes dette er ufattelig trist det som har skjedd. Mine varmeste tanker går til dere nå i denne vanskelige tiden. Hvil i fred lille prinsesse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har fulgt dere sporadisk den tiden siden Sigrid har vært syk, og nokså tett nå den siste tiden.Jeg synes dette er ufattelig trist det som har skjedd. Mine varmeste tanker går til dere nå i denne vanskelige tiden. Hvil i fred lille prinsesse... Våre tanker går i dag til dere og den lille tapre prinsessen deres. Dette er så trist og urettferdig. Mange gode ønsker for fremtiden. Klem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kjære KaVa Jeg har lest på Sigrids blogg den siste tiden og jeg får så vondt inni meg. Jeg husker så godt da du første gang skrev om kulen hun hadde i magen ved morgenstellet den gangen alt tok til. Selv om det må være bunnløst grusomt å miste sitt eget barn, så tror jeg likevel at det var godt at dere fikk ha henne hjemme og følge henne så langt dere kunne. Å, jeg får så vondt inni meg og gråter for en prinsesse jeg aldri har kjent. En rosa nettblomst og varme tanker sendes over til deg c",) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Så forferdelig trist. Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg tenker på dere. Nydelig jente - så feil at hun ikke skulle få vokse opp. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kondoler fra meg også. Sigrid har absolutt satt spor, selv her hos oss som ikke engang kjente henne personlig. *tenner lys* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sigrid og dere har gjort stort inntrykk på så mange, også oss. Vi kondolerer og sender masse varme tanker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debra-irl Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet ikke hva annet som kan sies enn at dere har min aller dypeste medfølelse i tiden nå og fremover. Det er hjerteskjærende å vite at noen mammaer og pappaer ikke skal få ha jenta si hos seg lenger. Gode, varme tanker til dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.