Gumman Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Send KaVa og hennes familie de aller varmeste tankene dere har i dag. Hun mistet den lille jenta si i natt. Jeg sitter og gråter over en liten jente jeg aldri har møtt, men som jeg likevel har blitt veldig glad i fordi KaVa har delt henne med oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg kjenner henne ikke, men sender henne likevel de varmeste tanker, og min dypeste medfølele i en ufattelig sorg. trollemor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så det så mener jeg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg synes ærlig talt at du ikke skulle ha skrevet den beskjeden her inne. Kava må selv få lov til å dele med oss hvis hun ønsker det. Ellers så kjenner jo de fleste til hjemmesiden og har følgt med der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ny her og trist Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg synes ærlig talt at du ikke skulle ha skrevet den beskjeden her inne. Kava må selv få lov til å dele med oss hvis hun ønsker det. Ellers så kjenner jo de fleste til hjemmesiden og har følgt med der. Hvor finner jeg den hjemmesiden?.Vil sende en hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilje30 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvor finner jeg den hjemmesiden?.Vil sende en hilsen http://www.caringbridge.org/cb/inputSiteName.do?method=search&siteName=sigridvhansen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.caringbridge.org/cb/inputSiteName.do?method=search&siteName=sigridvhansen Nå renner tårene her. Det er grusomt å lese at det lille hjertet nå har sluttet å slå ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg klarte heller ikke å holde tårene tilbake. Det er så rart å bli så berørt av en lita jente jeg aldri har truffet. Lille, skjønne Sigrid har det godt nå, etter en lang og slitsom kamp. Mine tanker går til familien hennes. Håper de finner styrke til å fortsatt finne glede ved livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.