Gå til innhold

Lammet halve tunga

Anbefalte innlegg

Gjest pappafrode
Skrevet

Hei jeg vetikke hva som har skjedd men halve tunga mi litt sånn bak er plutselig lammet??? Den plutselig bare ble slik åsså kjenner jeg at jeg sliter litt med å si enkelte ord. Har noen opplevd dette før? Og hva kan det komme av?

Skrevet

Det kan være migrene, eller det kan være noe verre. Ring legevakten om du ikke har hatt migreneanfall tidligere.

Skrevet

Med mindre du har inntatt stoff/medisin eller anseelige mengder alkohol, så ville jeg ha ringt legevakten og hørt hva de mener om saken. Man skal ikke bli lammet i tunga sånn uten videre.

Skrevet

Dra til legevakt. Det kan være en begynnende blodpropp i hjernen.

Gjest baremegselv123
Skrevet

Tror du/dere alle overreagerer litt her.

For det første er ikke tunga mi lam, Den er nå nesten helt fin. Den var øm men tror heller det kom av at jeg både har brent meg på varm kakao og bitt meg selv i tunga på det stedet før i dag. Alt dette legehysteriet for litt øm tunge, Hallo.....

Skrevet

For det første er ikke tunga mi lam, Den er nå nesten helt fin. Den var øm men tror heller det kom av at jeg både har brent meg på varm kakao og bitt meg selv i tunga på det stedet før i dag. Alt dette legehysteriet for litt øm tunge, Hallo.....

*flire*

Skrevet

Innlegg 1:

''Hei jeg vetikke hva som har skjedd men halve tunga mi litt sånn bak er plutselig lammet???''

innlegg 2:

''Tror du/dere alle overreagerer litt her. For det første er ikke tunga mi lam, [...]Alt dette legehysteriet for litt øm tunge, Hallo.....''

Helt ok at du har en kjedelig fredagskveld, men dette er bare teit.

Gjest xbellax
Skrevet

Det var nå veldig til drama i ditt første innlegg. Fra lammelse til øm? Er det rart du får svar som ber deg dra til legen når du selv kaller det en lammelse? Er du feks klar over at hjerneslag begynner med nedsatt førlighet slik en annen skriver under her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...