Gjest prust Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Jeg gidder ikke bruke penger på dyre shampoer. Vi kjøper shmpo på matbutikken, opg veklser mellom Elsève, Define, og andre osm koster ca 30 kroner flaska. Jeg kjøpte en flaske med First Price shampo her i vinter også, til ca 10 kr, og synes nå den er omtrent like god som de andre. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Pat hilser. pat er sendt tilbake med rødvin og fårikål til deg! 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Bruker bare en shampoo uansett jeg - Herbal Essenses (den rosa). Det er hvor mye tid jeg bruker på håret etter vask som er forskjell fra hverdag og fest:-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Bruker bare en shampoo uansett jeg - Herbal Essenses (den rosa). Det er hvor mye tid jeg bruker på håret etter vask som er forskjell fra hverdag og fest:-) '' Herbal Essenses '' Har den samme virkning som i reklamen? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Bruker bare en shampoo uansett jeg - Herbal Essenses (den rosa). Det er hvor mye tid jeg bruker på håret etter vask som er forskjell fra hverdag og fest:-) Det heter min shampo, tror jeg. Balsam i samme merke. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 '' Herbal Essenses '' Har den samme virkning som i reklamen? Åff kårs;-) hvorfor tror du jeg bruker den - hihi:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 Åff kårs;-) hvorfor tror du jeg bruker den - hihi:-) Haha - hvor bruker du den, da..? ;-) Jeg har aldri kjøpt denne, fordi reklamen var så snål...! 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Åff kårs;-) hvorfor tror du jeg bruker den - hihi:-) ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235824241' post='4101160] Haha - hvor bruker du den, da..? ;-) Jeg har aldri kjøpt denne, fordi reklamen var så snål...! ''Haha - hvor bruker du den, da..? ;-)'' LOL 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235824241' post='4101160] Haha - hvor bruker du den, da..? ;-) Jeg har aldri kjøpt denne, fordi reklamen var så snål...! :-) Jeg synes også reklamen er snål, men jeg bruker den fordi jeg synes den lukter så deilig... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 :-) Jeg synes også reklamen er snål, men jeg bruker den fordi jeg synes den lukter så deilig... YYYYeSSSSSSS! YYYYYYYYeeessssssssssss! Ah! ;-p 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235808929' post='4101019] *hmmm* Hvor lenge er det siden du vaska håret me shampoo nå, da? Kun 2 uker da ) Men ser forskjell. Det er mye mer glansfullt nå, og jeg kan faktisk gre gjennom håret kun med en kam etter vask. Tidligere hadde jeg store floker på sidene. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Kun 2 uker da ) Men ser forskjell. Det er mye mer glansfullt nå, og jeg kan faktisk gre gjennom håret kun med en kam etter vask. Tidligere hadde jeg store floker på sidene. Kun 2 foreløpig ) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Bruker bare en shampoo uansett jeg - Herbal Essenses (den rosa). Det er hvor mye tid jeg bruker på håret etter vask som er forskjell fra hverdag og fest:-) Den bruker jeg også. Men jeg kaller den bare for "orgasmesjampoen", så jeg hadde glemt navnet. Får blankt, fyldig og reint hår av den som dufter godt. Og så reagerer jeg ikke allergisk på parfymen som er i. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 Kun 2 uker da ) Men ser forskjell. Det er mye mer glansfullt nå, og jeg kan faktisk gre gjennom håret kun med en kam etter vask. Tidligere hadde jeg store floker på sidene. Håret er jo èn ting, men hodebunnen, da? I lengden tror jeg ikke på dette. Det er heslig å tenke på i grunnen. Jeg håper vi ikke benytter samme svømmehall... 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235832002' post='4101196] Håret er jo èn ting, men hodebunnen, da? I lengden tror jeg ikke på dette. Det er heslig å tenke på i grunnen. Jeg håper vi ikke benytter samme svømmehall... Jeg er også ytterst skeptisk! Merker jo stor forskjell på junior de gangene han "glemmer" å ha shampo i håret etter svømminga. Dette er forresten sakset fra nettsiden candy skrev om: ''Vacker utan schampo Lorraine Massey revolutionerade en hel värld med sin bok Curly Girl. Hennes koncept är enkelt: Sluta använda schampo, sluta använda produkter som torkar ut ditt hår, sluta borsta håret, sluta skada det med värmestyling.'' Varmestyling bruker jeg minst mulig, men jeg bruker både shampo og hårfarge, som sikkert bidrar til uttørking av håret. Til gjengjeld bruker jeg mye balsam og hårkurer. Hvis jeg skulle slutte å børste det, ville jeg nok sett ut som Ronja Røverdatter etterhvert...;-) ''“Sluta använda schampo?! Usch vad äckligt!” tänker du nu, men faktum är att det vi idag kallar schampo bara har funnits i ett fyrtiotal år, och vanan att tvätta håret var och varannan dag är betydligt nyare än så, och såvida du inte har ett särdeles smutsigt arbete där du kommer i kontakt med oljor och kemikalier finns det faktiskt ingen anledning att tvätta håret med schampo.'' Men om shampoo som sådan er ganske nytt, har de jo vasket håret med andre såper tidligere. ''När du slutar använda schampo, krävs det dock att du inte heller använder produkter som innehåller mineraloljor och silikoner. Dessa ämnen är inte vattenlösliga, och om du fortsätter att tillföra sådana ämnen utan att tvätta bort dem, byggs de upp på håret: Håret blir matt, platt och livlöst, det kan kännas kladdigt som otvättad ull, och blir omöjligt att styla. '' Her stusser jeg vel mest på avslutningen om at håret blir umulig å _style_. Hvis du ikke engang kan _gre_ håret ditt, kan det da i det hele tatt kalles styling? ;-) ''Vad ska du då använda istället? Enligt Massey behöver man egentligen bara två produkter: Balsam och gele.'' Her skulle man nesten tro at nettstedet anbefalte hjemmelagt gele av gelatin og kildevann, men det skal visstnok gå an å finne passende produkter. Men her kuttet jeg ut lesningen! :-) Kutter uansett ikke ut sjampo med det første:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 Jeg er også ytterst skeptisk! Merker jo stor forskjell på junior de gangene han "glemmer" å ha shampo i håret etter svømminga. Dette er forresten sakset fra nettsiden candy skrev om: ''Vacker utan schampo Lorraine Massey revolutionerade en hel värld med sin bok Curly Girl. Hennes koncept är enkelt: Sluta använda schampo, sluta använda produkter som torkar ut ditt hår, sluta borsta håret, sluta skada det med värmestyling.'' Varmestyling bruker jeg minst mulig, men jeg bruker både shampo og hårfarge, som sikkert bidrar til uttørking av håret. Til gjengjeld bruker jeg mye balsam og hårkurer. Hvis jeg skulle slutte å børste det, ville jeg nok sett ut som Ronja Røverdatter etterhvert...;-) ''“Sluta använda schampo?! Usch vad äckligt!” tänker du nu, men faktum är att det vi idag kallar schampo bara har funnits i ett fyrtiotal år, och vanan att tvätta håret var och varannan dag är betydligt nyare än så, och såvida du inte har ett särdeles smutsigt arbete där du kommer i kontakt med oljor och kemikalier finns det faktiskt ingen anledning att tvätta håret med schampo.'' Men om shampoo som sådan er ganske nytt, har de jo vasket håret med andre såper tidligere. ''När du slutar använda schampo, krävs det dock att du inte heller använder produkter som innehåller mineraloljor och silikoner. Dessa ämnen är inte vattenlösliga, och om du fortsätter att tillföra sådana ämnen utan att tvätta bort dem, byggs de upp på håret: Håret blir matt, platt och livlöst, det kan kännas kladdigt som otvättad ull, och blir omöjligt att styla. '' Her stusser jeg vel mest på avslutningen om at håret blir umulig å _style_. Hvis du ikke engang kan _gre_ håret ditt, kan det da i det hele tatt kalles styling? ;-) ''Vad ska du då använda istället? Enligt Massey behöver man egentligen bara två produkter: Balsam och gele.'' Her skulle man nesten tro at nettstedet anbefalte hjemmelagt gele av gelatin og kildevann, men det skal visstnok gå an å finne passende produkter. Men her kuttet jeg ut lesningen! :-) Kutter uansett ikke ut sjampo med det første:-) Enig. Det er en grunn til at det finnes både såpe og shampoo. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235833819' post='4101207] Enig. Det er en grunn til at det finnes både såpe og shampoo. :-) For å si det med Flettfrid: "Verden går jo fremover, den har ikke noe annet sted å gå!" 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 For å si det med Flettfrid: "Verden går jo fremover, den har ikke noe annet sted å gå!" *s* 0 Siter
Gjest smak og behag,som med alt anna Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Bruker bare en shampoo uansett jeg - Herbal Essenses (den rosa). Det er hvor mye tid jeg bruker på håret etter vask som er forskjell fra hverdag og fest:-) den er for mye parfymert for min hodebunn,begynner bare klø og flasse:( så her er det spesial-shampoo som gjelder.lukter litt for mye billig-produkt for min del 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.