nicky Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Siden dere er så gode på navn her, håper jeg dere kan hjelpe oss med å finne et navn til en liten jentepus. Hun er mørkegrå. Er helt blank akkurat nå, og håper på mange gode tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hello Kitty ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 cleo :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Figaro! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilje30 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Brutus tenkte jeg med en gang, men det passer vel best til hannkatt eller ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Cleopatra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Synes jeg alle katter burde hett Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva med "Kattfan" ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ville valgt et navn med s-lyd i, som katter visstnok oppfatter lettere enn andre lyder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Lurvinen eller Monsinen. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vi har to mørkegrå jentepuser som heter Kattja og Muskatt Ellers synes jeg det er morsomt med "vanlige" navn på katter, f.eks. Jeanette eller Merete ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinita Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Luna : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla katt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vår katt heter Pricilla og det har den hett i snart 15 år! Da vi oppdaget at hun var en han lot vi navnet være fordi vi likte det så godt.Og vi innbiller oss ihvertfall at han lyder navnet sitt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Silverfairy, Silverlady, Foxy, Zybella 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Pus, f.eks... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kalte min katt for Pussy da jeg var lita, og forsto aldri hvorfor voksne småfniste og humret da jeg fortalte hva hun hette.... Bare for å nevne et navn jeg ikke anbefaler ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mjaauuu Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 cita, caissa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Turbotiger Findus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kalte min katt for Pussy da jeg var lita, og forsto aldri hvorfor voksne småfniste og humret da jeg fortalte hva hun hette.... Bare for å nevne et navn jeg ikke anbefaler ;-) LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Pus, f.eks... Jeg har hørt at det skal være det katte"navnet" som er mest vanlig;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kalte min katt for Pussy da jeg var lita, og forsto aldri hvorfor voksne småfniste og humret da jeg fortalte hva hun hette.... Bare for å nevne et navn jeg ikke anbefaler ;-) *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.