morsan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vi har to mørkegrå jentepuser som heter Kattja og Muskatt Ellers synes jeg det er morsomt med "vanlige" navn på katter, f.eks. Jeanette eller Merete ;-P *S* Hørte om en kar som het Harald og som kalte katta si for Sonja, og hang opp skilt på døra der set sto "her bor Harald og Sonja". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mitzy Dipsy Tasja Nikita 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har kalt mine katter for Tinka,spoty og Lexi.:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mitzie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 *S* Hørte om en kar som het Harald og som kalte katta si for Sonja, og hang opp skilt på døra der set sto "her bor Harald og Sonja". Hehe, iallefall en kar med humor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235926293' post='4102054] Hello Kitty ;-) Haha! Strålende forslag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Pushild Muskatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vår katter har hett: * Pusi * Ulrikke * Martine 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mener jeg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg synes kattenavn skal ha s i seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pusipusipusi Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Lusi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjenner en katt som heter Kaos...syns det er litt sjarmerende jeg...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mitzie. Som i Mitzi Dupree? (Deep Purple-låt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva med "Kattfan" ??? Hehe, det er jo en samlebetegnelse på alle katter,, ihvertfall her i bygda ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pushild Muskatt Pushild! Hahaha! Den skal jeg jammen huske om jeg skaffer meg katt selv en dag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pushild! Hahaha! Den skal jeg jammen huske om jeg skaffer meg katt selv en dag ) Vi hadde en katt som het Pishild :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå kom jeg på det: Pusenfryd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l@bamba Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå kom jeg på det: Pusenfryd! .pusle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Som i Mitzi Dupree? (Deep Purple-låt) Har aldri hørt om låta Den ene tanta mi hadde ei fantastisk herlig katte som het Mitzie. Ellers liker jeg Kaia, Kalika og Tigress også. De to siste krever jo litt av farge og rase da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har aldri hørt om låta Den ene tanta mi hadde ei fantastisk herlig katte som het Mitzie. Ellers liker jeg Kaia, Kalika og Tigress også. De to siste krever jo litt av farge og rase da... http://www.thehighwaystar.com/rosas/jouni/discos/0lyrics/mitzi.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://www.thehighwaystar.com/rosas/jouni/discos/0lyrics/mitzi.html Uff da -stakkar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.