filiokus81 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå kom jeg på det: Pusenfryd! Haha! Denne tråden er jo riktig underholdende etterhvert ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Bingo keeno pilsa kelner gråmiss kul-pus Bergny gamla kjære elskling Hehe, i allefall er det morsomt å rope på katta når den har slike navn Sinna forbaska 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg liker godt "vanlige" navn på katter - det blir humoristisk. Mine katter har hatt Gudrun, Odd og Lars. Her er det bare å fylle på med navn på mennesker du kjenner i 50-60-årsalderen. De heter gjerne Hjørdis, Britt, Olaug, Kåre, Kjell, Svein osv. Flotte kattenavn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva med "Kattfan" ??? Eller som de kalles heromkring: "Kattlørva"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.