janeymor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi er en famile på 4 (barn på 2 og 8 år) som sårt trenger å finne på noe sammen i ferien. Noen tips til noe billig og allright? Gjerne innenlands, men ikke et must. Jeg er helt grønn på å finne på noe sånt selv..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi har ofte tatt en tur til København med danskebåten i påskeferie eller vinterferie. Tatt en tur i zoologisk hage, eksperimentarium, planetarium eller andre morsomme ting man kan finne på der. Båtturen er moro for barna i seg selv, med svømmebasseng og barnebuffet, og behagelig for de voksne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 En kollega anbefalte Savalen, billig selv i påska og veldig barnevennlig. Men jeg har ikke vært der selv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uheldig hytteeier Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 vi skulle vært på hytta, men den brant ned forrige helg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 vi skulle vært på hytta, men den brant ned forrige helg Nei huffa meg det var kjempetrist. Jeg har ikke noe tips til deg desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.