trollemor;o) Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ''Nå om dagen er det faktisk flere og flere som ikke spiller fotball blant podens årgang også,- de begynner å bli såpass store at en god del "forsvinner"...'' Og det triste er at så mange bare forsvinner, og ikke begynner med andre idretter... Det skjærer mitt mosjonshjerte! :-( Det kan jo tenkes at de driver med andre "sunne" hobbier..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det kan jo tenkes at de driver med andre "sunne" hobbier..! Bevares, det finnes masse sunt å drive med, men for hjerte og lunger - i og med at de færreste har jobber som hjelper til - er det trim som teller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bevares, det finnes masse sunt å drive med, men for hjerte og lunger - i og med at de færreste har jobber som hjelper til - er det trim som teller. Jeg har aldri vært med på verken fotball, håndball eller noen form for trim på fritiden, men jeg lekte, hoppet strikk og var aktiv hele tiden. Det GÅR an. I dag finnes det vel knapt en hage uten trampoline, men det er klart, det er en del stillesittende aktivitetet som lokker mer i dag enne før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har aldri vært med på verken fotball, håndball eller noen form for trim på fritiden, men jeg lekte, hoppet strikk og var aktiv hele tiden. Det GÅR an. I dag finnes det vel knapt en hage uten trampoline, men det er klart, det er en del stillesittende aktivitetet som lokker mer i dag enne før. Altså, nå tenker jeg mer i et langsiktig perspektiv. Disse som dropper ut av idretten så tidlig, har mye større sjanse for å _ikke_ trimme i voksen alder - da man ikke lenger er så naturlig aktiv som når man er barn. At man kan være aktiv som barn - så klart! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Spørsmålet kommer nok en dag... Min førsteklassing er spiller dethan kommer over, men så har han en storebror han lærer av. Storebror derimot var vel 8-9 før han spurte etter playstation. Ja jeg regner nok med at det kan komme i fremtiden. Men veldig glad for at førsteklassinger fortsatt kan leke seg framfor å sitte passive med slike spill. Og blir det slik at "alle" andre har så kommer vi jo til å kjøpe vi også, men som sagt så vet jeg ikke om noen av kompisene som har... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Singstar høres veldig morsomt ut da. Er det er spill til PS2? Man får SingStar både til PS2 og PS3 - og sikkert også til andre spillkonsoller. Det er et slags karaokespill, hvor man synger til musikken - og får poeng etter hvor flink man er. Gøy for voksne også - og ungdommer bruker det gjerne under vorspiel eller nachspiel *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Singstar høres veldig morsomt ut da. Er det er spill til PS2? Man får SingStar både til PS2 og PS3 - og sikkert også til andre spillkonsoller. Det er et slags karaokespill, hvor man synger til musikken - og får poeng etter hvor flink man er. Gøy for voksne også - og ungdommer bruker det gjerne under vorspiel eller nachspiel *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Singstar høres veldig morsomt ut da. Er det er spill til PS2? Oi, dette ble litt mange svar, men fikk bare error flere ganger, men plutselig var svarene der likevel. Ja, ja .... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.