filiokus81 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jepp, jeg leser vaskelappene, så jeg er klar over at det ikke er å anbefale med trommel. MEN: Klærne tåler det helt fint, de mister ikke fasongen fort heller. Det eneste er at de krymper litt, da, men det er også løsbart. :-) (Jeg kaster f.eks. ikke ullklær i trommelen, da, såååå gal er jeg ikke.) Hah, jeg tromler til og med ungenes Janus ulltøy, jeg! *gæren* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hah, jeg tromler til og med ungenes Janus ulltøy, jeg! *gæren* Har for godt ulltøy til å utsette det for så kort levetid, så derfor gjør jeg ikke det. Men jeg ser at trommelen har et ullprogram, så det er sikkert mulig. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 * DVD-spiller (har en hundre år gammel PS2 som gjør jobben, så alle filmene vi ser akkompagneres av en sinnsyk durelyd fra vifta ) * Rent og ryddig hus, som man kan få overraskelsesbesøk i uten å bli flau * Mann med håndtverksgener (min er lærer og økonom, og har om ikke ti så i alle fall sju-åtte tommeltotter) Tja, det var de tre jeg kom på ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Har for godt ulltøy til å utsette det for så kort levetid, så derfor gjør jeg ikke det. Men jeg ser at trommelen har et ullprogram, så det er sikkert mulig. Janusulla er den eneste som tåler trommelen, resten henger jeg opp. Men det blir fort kun Janusen som blir brukt, det er så deilig å slippe tørkestativet... *bortskjemt* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Janusulla er den eneste som tåler trommelen, resten henger jeg opp. Men det blir fort kun Janusen som blir brukt, det er så deilig å slippe tørkestativet... *bortskjemt* Har du prøvd ulike "ullmerker"? Jeg ble ikke så begeistret for Janus, jeg da, så vi har Devold og Ullvang i hovedsak nå. Er derimot usikker på om Janus kan være verdt å prøve igjen, men da må jeg liksom ha noen skikkelige anbefalinger fra folk som har prøvd flere typer. 0 Siter
også en mor Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Vi har heller ingen av de tingene der! ) Jeg kunne sikkert nevnt mer, men EN ting de fleste damer har, som jeg totalt mangler, er et shoppegen... Jeg finnes ikke interessert i å shoppe klær.. Føler meg nokså unik der, må jeg si.. ;-) ''Jeg finnes ikke interessert i å shoppe klær.. Føler meg nokså unik der, må jeg si.. ;-)'' Unik jeg også! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Har du prøvd ulike "ullmerker"? Jeg ble ikke så begeistret for Janus, jeg da, så vi har Devold og Ullvang i hovedsak nå. Er derimot usikker på om Janus kan være verdt å prøve igjen, men da må jeg liksom ha noen skikkelige anbefalinger fra folk som har prøvd flere typer. Ikke så bevandret dessverre, men har vært fornøyd med Janus til ungene. Ikke så kaldt her hos oss, så behovet for å prøve og feile har ikke vært veldig påtrengende. Lykke til i jakten ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Har du prøvd ulike "ullmerker"? Jeg ble ikke så begeistret for Janus, jeg da, så vi har Devold og Ullvang i hovedsak nå. Er derimot usikker på om Janus kan være verdt å prøve igjen, men da må jeg liksom ha noen skikkelige anbefalinger fra folk som har prøvd flere typer. Janus eier ikke slitestyrke! Poden (10 år) har slitt store hull i knærne på flere Janus-longser i vinter. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Janus eier ikke slitestyrke! Poden (10 år) har slitt store hull i knærne på flere Janus-longser i vinter. Det var akkurat min erfaring også, men da var ungene mindre. Når du sier at 10-åringen din gjør det samme, da tviler jeg på om jeg gidder å prøve... Ja-ja. Jeg overlever nok å henge opp ullklærne, det er ikke det, men det er jo billigere enn både Devold og Ullvang - så jeg kunne jo tenkt meg å hatt det i så måte. Takk for svar! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Ikke så bevandret dessverre, men har vært fornøyd med Janus til ungene. Ikke så kaldt her hos oss, så behovet for å prøve og feile har ikke vært veldig påtrengende. Lykke til i jakten ) Hm... Som Lillemus har erfart også, Janus opplevde jeg som lite slitesterkt. Og vi bor i snø- og kuldegraderland, så her brukes ullklær daglig gjennom hele vinteren. Også er vi veldig glad i å gå på/stå på ski, og da må man ha noe varmt under. Tror vi fortsetter med Devold og Ullvang, jeg, det er kanskje det som er riktig for oss her vi bor. :-) Takk for svar! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Nå måtte jeg tenke en stund. Dette var vanskelig!! Kom etter mye grubling fram til følgende liste: - Badekar (har bare dusj) - Bil nr 2 (greier oss med én bil.) - Ipod. - Fasttelefon (bruker kun mobil) - Eksmann (har heller beholdt han jeg har..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.