Gå til innhold

Spiser babygrøt ennå

Anbefalte innlegg

Gjest gjør det noe?

sønnen mitt blir fire år til sommeren, men spiser fortsatt babygrøt fra nestle, med pasjonsfrukt og cornflakes til frokost hver morgen. Han spiser en real posjon, og holder seg mett til lunsj. Har prøvd å gi han brødskiver og knekkebrød, men han er ikke så glad i det og det går kjempetregt. Noe jeg ikke har tid til å vente på om morningene. Grøten går ned på høykant.

Han spiser en yogurt når han kommer i barnehagen med de andre barna. Har prøvd å la han spise frokost (brød) med de andre barna i barnehagen, men da spiser han ikke noe. Vil at han skal få i seg skikkelig frokost. Han har med brød, ost og frukt i matpakka. Spiser ca. halvparten. Gjør det noe om han spiser babygrøt ennå? Er fra 18 mnd tror jeg det står på pakka. Havregrøt vil han ikke ha. Det er også kjapt og enkelt å lage, og for han å spise. Bør jeg slutte å gi han denn grøten, eller spiller det ingen rolle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325105-spiser-babygr%C3%B8t-enn%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...