Annabeth Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har prøvd pølsene fra Vita Hjertegod? er de gode på smak? Ungene elsker pølser, men de kan jo få noen som er litt sunnere? Bruker ofte kyl/kalk.pølser og Gilde sunn og mager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg synes de smaker akkurat så godt som pølser skal smake. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ha rprøvd dem en gang,men det er alt. De var seige, ekle og smakløse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det lurer jeg på også, men de er jo mye dyrere enn de andre, også er det vel mindre i posen og, så må ha to poser... Jeg kjøper go og mager fra Gilde jeg - de synes jeg er kjempegode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Smaken var helt ok, men skinnet var skikkelig lite barnevennlig..: Det var ordentlig seigt, jeg slet nesten med å bite over det selv (for å sette det litt på spissen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vi har kun spist gilde god og mager i et par år nå, pga gluten- og melkeintoleranse, og synes de er ok, men ikke noe å rope hurra for. Vita hjertego var et velkomment alternativ, tenkte jeg, men vi ble ikke overbevist og har gått tilbake til GGM. Hvis vi ikke er et sted de selger økologiske pølser fra Grøstad gris. Det er pølsene sine det! Vet ikke om de er magre akkurat, det har jeg ikke sjekket. Vi spiser pølser så sjelden at jeg ikke bryr meg om det fettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.