Gå til innhold

5 ting DU har som ikke alle har ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

For å se positivt på det :-)

Hm, skal vi se....

- staffeli

- lakriste

- verdens søteste lille gutt :-)

- bosu

- baderomsdør som ikke kan lukkes

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• morsan

22

• annegunn

14

• frosken

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har den flotteste mannen.

De flotteste ungene.

Det styggeste badet

Det minste kjøkkenet

Gjest Kayia
Skrevet

* verdens flotteste 13-åring, definitivt

* en sabla bra eksmann som fremdeles trår til når det er ting jeg ikke fikser, senest med noe håndverkerting i morrest

* maange fabelaktig flotte og rause venner

* en flott potte med årets tomatplanter, i ferd med å spire

* en nesten klar artikkel til publisering

Riktig så heldig er jeg! :)

Skrevet

Et landlig begliigende rekkehus i byen

En snill mann

Bredbånd

Kort vei til marka og til bysentrum

Stort sett snille unger

Skrevet

Her var det mange som kommer med svar av subjektivt format, så jeg unnlater å skryte av familien;-)

Men kan bl a nevne at vi har...

* Originalgrafikk på veggen - laget av meg selv, som IKKE er kunstner

* mer enn 100 kvm hus per familiemedlem

* Nazi-hjelm

Gjest ViViola
Skrevet

Det er ikke så veldig mye, tror jeg, men to ting _vet_ jeg:

- gulvvarme i alle gulv!

- mann som baker supre kaker

Gulvvarme blir man litt bortskjemt av å ha, jeg fryser meg halvt ihjæl borte hos folk om jeg glemmer å ta med ullsokker eller innesko. Ja-ja.

Ut over det tror jeg nok jeg har en gjennomsnittelig grei mann og helt normale unger, så der kan jeg ikke score særlig høyt.

:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Her var det mange som kommer med svar av subjektivt format, så jeg unnlater å skryte av familien;-)

Men kan bl a nevne at vi har...

* Originalgrafikk på veggen - laget av meg selv, som IKKE er kunstner

* mer enn 100 kvm hus per familiemedlem

* Nazi-hjelm

''* Originalgrafikk på veggen - laget av meg selv, som IKKE er kunstner''

WOW - noe du kan falle tilbake på om du skulle bli oppsagt i din daglige jobb?

''* mer enn 100 kvm hus per familiemedlem''

Åboy. Vaskehjelp, formoder jeg?

''* Nazi-hjelm''

Eh... OK? I daglig bruk?

;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Et landlig begliigende rekkehus i byen

En snill mann

Bredbånd

Kort vei til marka og til bysentrum

Stort sett snille unger

Høres ut som du bor koselig!

trollemor;o)
Skrevet

Det tørr jeg ikke si. Tenk om noen kjenner meg igjen...

Det eneste jeg har,som ingen andre har er de to aller aller aller nydeligste barna i hele verden!!!!!

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er ikke så veldig mye, tror jeg, men to ting _vet_ jeg:

- gulvvarme i alle gulv!

- mann som baker supre kaker

Gulvvarme blir man litt bortskjemt av å ha, jeg fryser meg halvt ihjæl borte hos folk om jeg glemmer å ta med ullsokker eller innesko. Ja-ja.

Ut over det tror jeg nok jeg har en gjennomsnittelig grei mann og helt normale unger, så der kan jeg ikke score særlig høyt.

:-)

Må være godt å ha gulvvarme! Er det eneste oppvarmingen dere bruker da, eller har dere noe annet i tillegg?

Skrevet

En leilighet uten vann, do, dører eller kjøkken - som snart blir nyrenovert :)

En skjønn liten gutt på 3,5 år som får mitt morshjerte til å smelte bare han sier "mamma".

En ung og sprek mann ;) som er supersnill, som alltid stiller opp for meg og sønnen min.

En snill ekssamboer, som stiller opp hver gang jeg trenger han.

En omsorgsfull familie jeg har veldig god kontakt med - som også alltid er der når jeg trenger dem.

En sprek mormor på 84 år, som jeg gjerne deler en flaske vin eller to med :)

Også har jeg et skap uten skapdør, da den løsnet fra hengslene forrige uke, falt over sofaen og knuste.. (speildør) *ups* (leiligheten jeg leier)

Kjøkkenet i stua - også i leiligheten jeg leier..

Snart 25 kvm stort kjøkken/spisestue i den leiligheten vi har kjøpt :o) JIPPI!

Gjest Kayia
Skrevet

En skjønn liten gutt på 3,5 år som får mitt morshjerte til å smelte bare han sier "mamma".

En ung og sprek mann ;) som er supersnill, som alltid stiller opp for meg og sønnen min.

En omsorgsfull familie jeg har veldig god kontakt med - som også alltid er der når jeg trenger dem.

Også har jeg et skap uten skapdør, da den løsnet fra hengslene forrige uke, falt over sofaen og knuste.. (speildør) *ups* (leiligheten jeg leier)

''En sprek mormor på 84 år, som jeg gjerne deler en flaske vin eller to med :)'' Kult! :) De eldre damene i slekta mi blir fnisete bare vi åpner korka de... og vin er for beskt, sier de. "Nei må ha det litt søtt ja"... ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Sikkert supert med nyoppusset bolig, men jeg ble mest misunnelig på at du har så sprek mormor! :-)

Skrevet

Sikkert supert med nyoppusset bolig, men jeg ble mest misunnelig på at du har så sprek mormor! :-)

Ja, hun er gull verdt! :) Begynner å surre litt nå, men fortastt har vi det gøy sammen. Vært på mange turer sammen, og sitet opp flere netter og skravla, hørt på musikk og til og med dansa litt *fnis*

Gjest ViViola
Skrevet

Må være godt å ha gulvvarme! Er det eneste oppvarmingen dere bruker da, eller har dere noe annet i tillegg?

Vi har vedovn på stua, man kan ikke bygge uten å ha to uavhengige varmekilder i et hus. Men den bruker vi ikke mye, kun når det blir kaldere enn -15 eller deromkring.

Ja, det er nydelig!

Skrevet

''* Originalgrafikk på veggen - laget av meg selv, som IKKE er kunstner''

WOW - noe du kan falle tilbake på om du skulle bli oppsagt i din daglige jobb?

''* mer enn 100 kvm hus per familiemedlem''

Åboy. Vaskehjelp, formoder jeg?

''* Nazi-hjelm''

Eh... OK? I daglig bruk?

;-)

''Eh... OK? I daglig bruk?''

Nix - bare i helgene;-)

Ellers tviler jeg på at min egen grafikk fra ørten år tilbake vil kunne være særlig inntektsbringende;-)

Gjest Denne var enklere :)
Skrevet

Se der ja, denne var enlere å svare på ;)

Har to barn som aldri gir meg problemer og som aldri krangler (hvem har barn som ikke søskenkrangler liksom?)

En dritlekker sportsbil, veteran, som sakt, ikke alle som har det heller :D

Helse, pågangsmot, humor og spirit etter et jævla hardt liv (svært mange som ligger i grøfta etter historier som mine)

Hus, biler, halv hytte, mye materielle goder (begynte på totalt null, forutenom to små barn, for 11 år siden da det ble slutt mellom pappan til barna mine og meg. Og har jobbet opp alt selv. Ikke alle som får til det :D)

En mann som elsker meg, mange andre mennsker som liker meg og er glade i meg selv om jeg ikke eier annen familie enn barna mine fordi jeg har kuttet dem alle ut. (Ikke alle som klarer å rydde såpass i livet sitt)

Jeg har i bunn og grunn svært, svært mye å være glad over :D

Skrevet

Se der ja, denne var enlere å svare på ;)

Har to barn som aldri gir meg problemer og som aldri krangler (hvem har barn som ikke søskenkrangler liksom?)

En dritlekker sportsbil, veteran, som sakt, ikke alle som har det heller :D

Helse, pågangsmot, humor og spirit etter et jævla hardt liv (svært mange som ligger i grøfta etter historier som mine)

Hus, biler, halv hytte, mye materielle goder (begynte på totalt null, forutenom to små barn, for 11 år siden da det ble slutt mellom pappan til barna mine og meg. Og har jobbet opp alt selv. Ikke alle som får til det :D)

En mann som elsker meg, mange andre mennsker som liker meg og er glade i meg selv om jeg ikke eier annen familie enn barna mine fordi jeg har kuttet dem alle ut. (Ikke alle som klarer å rydde såpass i livet sitt)

Jeg har i bunn og grunn svært, svært mye å være glad over :D

''to barn som aldri gir meg problemer og som aldri krangler''

Ojoj,- denne må du være takknemlig for, ja. Eller dreier det seg om litt fornektelse eller lykkepiller?

Skrevet

Siden jeg tilhører eldste generasjon i min slekt, må jeg si at jeg misunner deg bestemora di. :-)

Men jeg får ei sprek og fin svigermor fra sommeren av. Ikke fullt så gammel, men koselig å dele vin med. :-)

brilleslangen
Skrevet

2 flotte barn(selvfølgelig de flotteste i hele verden)

66,6666666666666666666 kvadratmeter pr familiemedlem å boltre seg på

hånd og fotavtrykk i gips av begge mine barn

Et lite og stygt bad

Den siste tingen er en hemmelighet ;-)... og den er bare min....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...