Gå til innhold

5 ting DU har som ikke alle har ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

"Gulvvarme blir man litt bortskjemt av å ha"

Det vil jeg si ja, har det samme her hos oss. Eneste ulempen her i gården er relativt heftige strømregninger. Såpass heftige at de egentlig hadde fortjent å bli nevnt som et eget punkt i innlegget mitt over.. ;-)

Auda... Kjedelig med slike bivirkninger!

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• morsan

22

• annegunn

14

• frosken

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nr 4 har dessverre jeg også - en helt ubrukelig sjef.

Nr 1 skulle jeg gjerne også hatt - mannen her i huset påstår han ikke ser støv og møkk......

Hehe, mange menn som er sånn, gitt. Men har sikkert veldig mange positive sider som veier opp :o)

Gjest Og mye mer...
Skrevet

Sacco sittesekk

Ny sofa i stua

Egen bil

Trygg økonomi

Misfarget hår (men det gjelder bare i dag)

Skrevet

En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner

En katt med sukkersyke

En toåring som er b-menneske

En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls

Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse

mariaflyfly
Skrevet

En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner

En katt med sukkersyke

En toåring som er b-menneske

En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls

Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse

''Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse''

O, syke kvinde.

Hmmm.. Kanskje det er den jeg trenger. Fikk beskjed om i dag at min B til eksamen var bra men at matematikkdelen ikke var verd mer enn D-. Og den telte 1/3 av karakteren. Jaja, da er jeg fryktelig flink i ped og norsk, da. ;)

mariaflyfly
Skrevet

En død hamster i fryseren

Et stumklaver fra 1800-tallet på loftet

En rik onkel i Amerika uten arvinger: Rart jeg pleier kontakten med ham. :)

Tilnærmet absolutt gehør

Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!)

Skrevet

''Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse''

O, syke kvinde.

Hmmm.. Kanskje det er den jeg trenger. Fikk beskjed om i dag at min B til eksamen var bra men at matematikkdelen ikke var verd mer enn D-. Og den telte 1/3 av karakteren. Jaja, da er jeg fryktelig flink i ped og norsk, da. ;)

Jeg skal tydeligvis ikke utbrodere min glede da jeg fant det klassiske verket fra 1946 på loppis til en slik og ingenting?

Høres ut som om noe kan ha dratt opp snittet, ja.. :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg skal tydeligvis ikke utbrodere min glede da jeg fant det klassiske verket fra 1946 på loppis til en slik og ingenting?

Høres ut som om noe kan ha dratt opp snittet, ja.. :)

Jeg gjentar: O, syke, syke kvinde.

Skrevet

Tilnærmet absolutt gehør

Hva er et stumklaver? (Høres ut som en selvmotsigelse...)

Skrevet

Tilnærmet absolutt gehør

''Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!)''

*he he*

Vi har forresten også luftgevær....;-)

Gjest minnah
Skrevet

Kan jeg legge til en ting?

Unger som faktisk _liker_ tran.... Måtte bare få det med ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Hva er et stumklaver? (Høres ut som en selvmotsigelse...)

En kasse med kofferthåndtak. Og når man åpner den, har man pianotangenter uten lyd, til bruk når man skal øve og ikke forstyrre naboene, visstnok. Et "scoop" jeg arva fra en gammel slektning. Han ville egentlig forære meg flygelet sitt, et Steinway fra begynnelsen av 1900-tallet. Men min kjære mormor satte en effektiv stopper for det. Dessverre. ;)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236103829' post='4103696]

Har nettopp hatt 5 løgnhalser på døra her. *sur*

Jehovas Vitner? :D

Gjest minnah
Skrevet

Tilnærmet absolutt gehør

"Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!)"

Håper det ikke er derfor du har en hamster i frysern? :o)

mariaflyfly
Skrevet

"Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!)"

Håper det ikke er derfor du har en hamster i frysern? :o)

Nei, heldigvis. ;)

Men en del her på DOL har fått både historien om den døde hamsteren og luftgeværet jeg fikk i en katastrofalt dårlig 30-årsgave. ;)

Skrevet

En kasse med kofferthåndtak. Og når man åpner den, har man pianotangenter uten lyd, til bruk når man skal øve og ikke forstyrre naboene, visstnok. Et "scoop" jeg arva fra en gammel slektning. Han ville egentlig forære meg flygelet sitt, et Steinway fra begynnelsen av 1900-tallet. Men min kjære mormor satte en effektiv stopper for det. Dessverre. ;)

Menneh.... Er det bare amatører som tror det er nødvendig å høre lyden når man øver? Hvordan kan man ellers vite om man spiller riktig?

mariaflyfly
Skrevet

Menneh.... Er det bare amatører som tror det er nødvendig å høre lyden når man øver? Hvordan kan man ellers vite om man spiller riktig?

Godt spørsmål. Jeg rakk aldri å spørre den gamle ringreven. Han var forresten en kul fyr. Banninga hans imponerte selv meg.

Han blei 98 år, og det siste halvåret satt han på Ullevål og lot seg varte opp av to nieser, derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem. Stilfull fyr. :)

Skrevet

Godt spørsmål. Jeg rakk aldri å spørre den gamle ringreven. Han var forresten en kul fyr. Banninga hans imponerte selv meg.

Han blei 98 år, og det siste halvåret satt han på Ullevål og lot seg varte opp av to nieser, derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem. Stilfull fyr. :)

''derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem.''

Og det beviser at det slektskapet der klarer du ikke lyge fra deg om du skulle få behov for det! ;o)

Skrevet

Hehe, kanskje noen hermer etter han ettehvert....

Gjest ViViola
Skrevet

Kan jeg legge til en ting?

Unger som faktisk _liker_ tran.... Måtte bare få det med ;-)

''Unger som faktisk _liker_ tran.... ''

Her om dagen tok jeg minstemor på snart 7 på fersken - i ferd med å spise en håndfull trankapsler! Som godis, altså!

Så vi er 2 som har slike snåle unger. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...