Gå til innhold

5 ting DU har som ikke alle har ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens godeste mann som er flink til å bake brød og vaske hus - helt på eget initiativ :-))

Herlige unger

En ubehagelig kong et sted jeg ikke vil si.....

En helt ubrukelig sjef!!

En fantastisk oppskrift ;-))

Shhhh! Tenk hvis sjefen din leser dette...du kan få sparken!;-)

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• morsan

22

• annegunn

14

• frosken

13

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

*cochlea implantat

*teksttelefon

*de tre flotteste ungene i verden (helt objektivt selvsagt ;-))

*tre unger som elsker svarte oliven

*gjesteleilighet på garasjeloftet

Gjest minnah
Skrevet

''Unger som faktisk _liker_ tran.... ''

Her om dagen tok jeg minstemor på snart 7 på fersken - i ferd med å spise en håndfull trankapsler! Som godis, altså!

Så vi er 2 som har slike snåle unger. :-)

Tygde dem, altså?? :o)

mariaflyfly
Skrevet

''derav en av dem min mormor, som kom med røkelaks, eggerøre, parmaskinke og dyr Riojavin tre ganger i uka. Han likte nemlig ikke maten på sykehuset, men satte pris på mat og vin fra dem.''

Og det beviser at det slektskapet der klarer du ikke lyge fra deg om du skulle få behov for det! ;o)

Nei, jeg skal gjøre akkurat det samme dersom jeg blir 98 år og sitter på et kjipt sykehus. :)

Skrevet

Menneh.... Er det bare amatører som tror det er nødvendig å høre lyden når man øver? Hvordan kan man ellers vite om man spiller riktig?

Jeg vet ikke, men jeg husker fra den filmen "Piano" der Holly Hunter blir giftet bort til en mann som nekter henne å spille på piano, og hun har tangenter innrisset på et bord - skjult under en duk. Hun "øver" piano ved å la fingrene gli over disse liksomtangentene.

Skrevet

*cochlea implantat

*teksttelefon

*de tre flotteste ungene i verden (helt objektivt selvsagt ;-))

*tre unger som elsker svarte oliven

*gjesteleilighet på garasjeloftet

Høh, mine unger liker også svarte oliven!

mariaflyfly
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg husker fra den filmen "Piano" der Holly Hunter blir giftet bort til en mann som nekter henne å spille på piano, og hun har tangenter innrisset på et bord - skjult under en duk. Hun "øver" piano ved å la fingrene gli over disse liksomtangentene.

Nettopp. Hun skulle nok gitt mye for å ha et like fint stumklaver som meg, tenker jeg! ;)

Skrevet

Nei, jeg skal gjøre akkurat det samme dersom jeg blir 98 år og sitter på et kjipt sykehus. :)

Hvis jeg lever lenge nok skal jeg komme innom med jevnlige forsyninger av ammis :-)

Skrevet

Nettopp. Hun skulle nok gitt mye for å ha et like fint stumklaver som meg, tenker jeg! ;)

Ja helt klart, bortsett fra at det er enklere å bare hive over duken når mannen kommer...;-)

Gjest ViViola
Skrevet

fiolin

pellets-ovn

luftgevær-skytebane i kjelleren

hybrid-bil

''luftgevær-skytebane i kjelleren''

Åh, Flyfly burde blitt bestevenninna di! ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Her var det mange som kommer med svar av subjektivt format, så jeg unnlater å skryte av familien;-)

Men kan bl a nevne at vi har...

* Originalgrafikk på veggen - laget av meg selv, som IKKE er kunstner

* mer enn 100 kvm hus per familiemedlem

* Nazi-hjelm

''Nazi-hjelm''

??? Kjøpt på finn.no? :D

Jeg kunne forresten også gjerne hatt en nazihjelm. Bare å ta den på seg og kommandere ungene til å rydde rommene sine. ;)

Skrevet

Jehovas Vitner? :D

*haha*

En skulle tro det ;-) Niks, desverre bare en skokk unger med uakseptabel oppførsel. :-(

Gjest ViViola
Skrevet

Tygde dem, altså?? :o)

Jepp.

"Jeg liker dem så godt, mamma, og jeg får ikke vondt i magen!" Og den setningen fikk det plutselig til å framstå som helt innlysende hvorfor jeg har kjøpt trantabletter så ofte i vinter...

mariaflyfly
Skrevet

Hvis jeg lever lenge nok skal jeg komme innom med jevnlige forsyninger av ammis :-)

Det er hyggelig av deg. Du er velkommen til å sitte ned og dele flaska. Forresten - er ikke du noen år eldre enn meg? I så fall har du runda 100 år. :P

Gjest ViViola
Skrevet

Pssst: Sjekk hva AV har i kjeller'n, da! (Lenger nede i tråden)

mariaflyfly
Skrevet

fiolin

pellets-ovn

luftgevær-skytebane i kjelleren

hybrid-bil

Jeg glemte fiolin på lista mi! Jeg har også fiolin. :)

Skrevet

Det er hyggelig av deg. Du er velkommen til å sitte ned og dele flaska. Forresten - er ikke du noen år eldre enn meg? I så fall har du runda 100 år. :P

Mattekunnskpene slår til?

Kankje vi skal gjøre det motsatt? Du kommer til meg med godsakene?

mariaflyfly
Skrevet

''luftgevær-skytebane i kjelleren''

Åh, Flyfly burde blitt bestevenninna di! ;-)

*knegg*

mariaflyfly
Skrevet

Mattekunnskpene slår til?

Kankje vi skal gjøre det motsatt? Du kommer til meg med godsakene?

Helt uproblematisk. Såfremt du deler ammisen med meg. :)

Skrevet

Ja, er ikke det standardutstyr i alle hjem?

Neida:-) Det var jo spørsmål om ting du har som _ikke_ alle har.

Aha

*ser seg forvirret rundt på alle har og ikke-har trådene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...