Gjest Geir Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Tja... Skal vi se. De 5 negative først: - Fuktskada tak på kjøkkenet - Gjeldsordning -Overtrekk på kontoen -Kjøkkeninnredning fra 1960 -Spiserørsbrokk Så de 5 positive: - La Traviata a Paris på DVD - Hasselblad mellomformat kamera - Noen tusen LP plater - Rolf Jacobsen dikt i bokform, på kassett og CD - Konsertbillett til Dame Kiri Te Kanawa den 4 juni 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 - 63 Bee Gees (and related) lp'er ) - 4 varmedresser - bare nye vannrør i leiligheten min - originale innebygde klesskap fra ca. 1970 - 39 fløtemugger 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Kan jeg legge til en ting? Unger som faktisk _liker_ tran.... Måtte bare få det med ;-) Begge mine unger liker tran kjempegodt. Selv er jeg ikke glad i det. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 - 63 Bee Gees (and related) lp'er ) - 4 varmedresser - bare nye vannrør i leiligheten min - originale innebygde klesskap fra ca. 1970 - 39 fløtemugger *hehe* 39? Steike det er mye! 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Morsom tråd hvor den ene prøver å overgå den andre *lol* Hm 5 ting. *-Øretelefoner til tv *-kopimaskin (hihi) *-gul krokus i blomst *-campingvogn *- baldakin, riktig navn? Kan henge ut tøy til tørk under taket, deilig! 0 Siter
sort som natta Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 POSITIVT: -god stereo med god lyd(deilig med god musikk!!) -et relativt stressfritt hverdagsliv -trygghet -gode hjelpere rundt meg(behandlere som faktisk ser meg og gjør en god jobb!) -en katt(passe selskap for en ensom ulv som meg:) ) NEGATIVE: -gammel dritt som aldri gir slipp(PTSD) -dårlig økonomi -lite trivelig leilighet(men gjør da det beste jeg kan ut av den) -overvekt som hemmer -selvforakt 0 Siter
....AV Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har forøvrig også luftgevær-bane i kjeller'n. -ikke fiolin, men 4 klarinetter, en kornett, et digitalt piano, en ukulele, en ocarina og et munnspill... Vi har også 4 tromboner (alt 2 x tenor, bass), keyboard, gitar, blokkfløyte, munnspill, trommestikker (mangler trommer...) og så har jeg jo to fioliner (3/4 og 1/1). 0 Siter
Gjest i det filosofiske hjørnet Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Mine tanker Mine følelser Min kropp Mine erfaringer Mine minner 0 Siter
....AV Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg glemte fiolin på lista mi! Jeg har også fiolin. Spiller du på den også? 0 Siter
sort som natta Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Mine tanker Mine følelser Min kropp Mine erfaringer Mine minner ah,litt mer filosofiske tanker...men jeg er enig... 0 Siter
....AV Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En død hamster i fryseren Et stumklaver fra 1800-tallet på loftet En rik onkel i Amerika uten arvinger: Rart jeg pleier kontakten med ham. Tilnærmet absolutt gehør Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!) Gehøret misunner jeg deg. Du kan få skyte med geværet ditt i min kjeller ;-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Fem ting jeg har som ikke alle har: - Snart fullført mastergrad. - To kroniske "sykdommer" på en gang. - En kjæreste som er same. - Veggene fulle av bilder/ting jeg har malt/tegnet/laget selv. - En velutviklet evne til å stadig overraske mine omgivelser :-) (jeg har også staffeli! :-P) 0 Siter
3stakk Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 3 kommoder på soverommet Aversjon mot lys sjokolade 1 stykk reinsdyrkranie med gevir og dikt skrevet i panna (ligger forøvrig alltid i et kott, men kan ikke kastes) fotball på taket - halvparten stikker opp av snøen 2 nyresteiner 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Høh, mine unger liker også svarte oliven! Jøsses! Alle holder på å daue når jeg forteller at mine tre liker det kjempegodt (det rareste er at navnesøstra til den ene datra di er superkresen, men oliven skal hun ha ;-)) 0 Siter
skal Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 *druesaks *bratsj *sokker med nasse nøff *egne malerier på veggen *kenguskinn....... (arvet, bare for å ha sagt det) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Gehøret misunner jeg deg. Du kan få skyte med geværet ditt i min kjeller ;-) Åh, så snill du er! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Spiller du på den også? Nei, jeg gjorde en gang for omtrent hundre år sida. Det er en liten barnefiolin. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Vi har også 4 tromboner (alt 2 x tenor, bass), keyboard, gitar, blokkfløyte, munnspill, trommestikker (mangler trommer...) og så har jeg jo to fioliner (3/4 og 1/1). Jeg har en tenorsax på loftet også. Kjøpt billig, og svært lite brukt av meg. Jeg blei aldri særlig god. 0 Siter
Gjest har mange materielle ting også Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 -å leve i et demokrati -høy utdannelse -frihet til å ta egne valg -styrke til å kjempe mot depresjon og angst -respekt fra andre mennesker 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En død hamster i fryseren Et stumklaver fra 1800-tallet på loftet En rik onkel i Amerika uten arvinger: Rart jeg pleier kontakten med ham. Tilnærmet absolutt gehør Luftgevær (Hah! Første gang det har kommet til nytte!) Du la den i fryseren altså... Du vil nok ikke angre på det til våren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.