....AV Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Nei, jeg gjorde en gang for omtrent hundre år sida. Det er en liten barnefiolin. Har du noen som kan arve den, da? Fiolin er kult! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Du la den i fryseren altså... Du vil nok ikke angre på det til våren. Jeg gikk med på å ha den i fryseren, ja. Håper snøen forsviner fort... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Har du noen som kan arve den, da? Fiolin er kult! For å være helt ærlig, orker jeg ikke tanken på at noen av unga skal finne ut at de har lyst til å begynne å spille på den. Jeg er veldig glad i fiolin, men det må spilles av noen som kan det. Noe annet er tett opp mot tortur å måtte høre på. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 *druesaks *bratsj *sokker med nasse nøff *egne malerier på veggen *kenguskinn....... (arvet, bare for å ha sagt det) Oi, der var det mange spesielle ting:-) 0 Siter
....AV Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner En katt med sukkersyke En toåring som er b-menneske En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse Over evne 1, 2 og 3? 0 Siter
....AV Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 For å være helt ærlig, orker jeg ikke tanken på at noen av unga skal finne ut at de har lyst til å begynne å spille på den. Jeg er veldig glad i fiolin, men det må spilles av noen som kan det. Noe annet er tett opp mot tortur å måtte høre på. Har de ikke arvet ditt gehør? Min mor påstår at det aldri var fælt å høre meg. Jeg tror foreldre tåler ganske mye av egne barn. Selv synes jeg uartikulerte brøl i trombone har sjarm, men pent er det jo ikke.......... 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 - 63 Bee Gees (and related) lp'er ) - 4 varmedresser - bare nye vannrør i leiligheten min - originale innebygde klesskap fra ca. 1970 - 39 fløtemugger '' 63 Bee Gees (and related) lp'er )'' Steike!! 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236116371' post='4103975] *hehe* 39? Steike det er mye! ...og det var liksom fløtemuggene som stakk seg mest ut der? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Tja... Skal vi se. De 5 negative først: - Fuktskada tak på kjøkkenet - Gjeldsordning -Overtrekk på kontoen -Kjøkkeninnredning fra 1960 -Spiserørsbrokk Så de 5 positive: - La Traviata a Paris på DVD - Hasselblad mellomformat kamera - Noen tusen LP plater - Rolf Jacobsen dikt i bokform, på kassett og CD - Konsertbillett til Dame Kiri Te Kanawa den 4 juni ...og hadde du allerede installert pissoaret, kunne det diskuteres om det skulle stå på den ene eller den andre lista;-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg velger å se negativt på det En svigermor med brukket lårhals, dessverre dpå en siden hun ikke har brukket tidligere(!), så nå får hun to dårlige hofter 4 dårlige vinterdekk 0 Siter
Gjest Emmie Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg velger å se negativt på det En svigermor med brukket lårhals, dessverre dpå en siden hun ikke har brukket tidligere(!), så nå får hun to dårlige hofter 4 dårlige vinterdekk Jeg har bare to dårlige vinterdekk! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Har de ikke arvet ditt gehør? Min mor påstår at det aldri var fælt å høre meg. Jeg tror foreldre tåler ganske mye av egne barn. Selv synes jeg uartikulerte brøl i trombone har sjarm, men pent er det jo ikke.......... Ung har arva sin fars gehør. Han er totalt tonedøv. Guttungen er ganske nær, Datra er litt bedre. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Vi har også 4 tromboner (alt 2 x tenor, bass), keyboard, gitar, blokkfløyte, munnspill, trommestikker (mangler trommer...) og så har jeg jo to fioliner (3/4 og 1/1). Det er sant, jeg har én trommestikke også... Den fikk jeg i huet på en Jaga Jazzist-konsert 0 Siter
annegunn Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jøsses! Alle holder på å daue når jeg forteller at mine tre liker det kjempegodt (det rareste er at navnesøstra til den ene datra di er superkresen, men oliven skal hun ha ;-)) Minsten har innimellom med seg en liten boks svarte oliven i barnehagen. De voksne har fortalt at hun villig deler ut til de andre barna, men det er ingen som tør smake... 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Minsten har innimellom med seg en liten boks svarte oliven i barnehagen. De voksne har fortalt at hun villig deler ut til de andre barna, men det er ingen som tør smake... Hun får si at det er druer;-) Jeg gjorde det til en bekjent på cirka 60 år som var megaskeptisk til at det kom en oliven eller to dandert på en tallerken med mat i en restaurant. Jeg har aldri før sett en voksne mann spytte ut igjen maten, så det var ikke noe voldsomt sjakktrekk å lure han på denne måten *knegg* 0 Siter
avidi Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En ting jeg glemte går; Et kjøleskap som er 25 år gammelt og som fortsatt virker fint. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Minsten har innimellom med seg en liten boks svarte oliven i barnehagen. De voksne har fortalt at hun villig deler ut til de andre barna, men det er ingen som tør smake... Hehe, høres kjent ut Her er det også digg med hvitløksbrød, men det tror jeg faktisk flere og flere barn har fått sansen for 0 Siter
annegunn Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hun får si at det er druer;-) Jeg gjorde det til en bekjent på cirka 60 år som var megaskeptisk til at det kom en oliven eller to dandert på en tallerken med mat i en restaurant. Jeg har aldri før sett en voksne mann spytte ut igjen maten, så det var ikke noe voldsomt sjakktrekk å lure han på denne måten *knegg* Hehe, jeg husker selv hvor fælt jeg syntes oliven var da jeg var ung og uerfaren. Smaken endrer seg... 0 Siter
annegunn Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, høres kjent ut Her er det også digg med hvitløksbrød, men det tror jeg faktisk flere og flere barn har fått sansen for Toåringen maser om at vi skal ha hvitløk i maten... Om det er smaken eller hvitløkspressa som er grunnen vites ikke. Men nå spiser jo mine mye rar og merkelig mat uansett, da, så det er egentlig litt urettferdig å sammenligne alt for mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.