Gå til innhold

5 ting DU har som ikke alle har ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg gjorde en gang for omtrent hundre år sida. ;) Det er en liten barnefiolin. :)

Har du noen som kan arve den, da? Fiolin er kult!

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

23

• morsan

22

• annegunn

14

• frosken

13

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Du la den i fryseren altså... Du vil nok ikke angre på det til våren.

Jeg gikk med på å ha den i fryseren, ja. :( Håper snøen forsviner fort...

mariaflyfly
Skrevet

Har du noen som kan arve den, da? Fiolin er kult!

For å være helt ærlig, orker jeg ikke tanken på at noen av unga skal finne ut at de har lyst til å begynne å spille på den. Jeg er veldig glad i fiolin, men det må spilles av noen som kan det. Noe annet er tett opp mot tortur å måtte høre på. ;)

Skrevet

*druesaks

*bratsj

*sokker med nasse nøff

*egne malerier på veggen

*kenguskinn....... (arvet, bare for å ha sagt det)

Oi, der var det mange spesielle ting:-)

Skrevet

En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner

En katt med sukkersyke

En toåring som er b-menneske

En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls

Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse

Over evne 1, 2 og 3?

Skrevet

For å være helt ærlig, orker jeg ikke tanken på at noen av unga skal finne ut at de har lyst til å begynne å spille på den. Jeg er veldig glad i fiolin, men det må spilles av noen som kan det. Noe annet er tett opp mot tortur å måtte høre på. ;)

Har de ikke arvet ditt gehør?

Min mor påstår at det aldri var fælt å høre meg. Jeg tror foreldre tåler ganske mye av egne barn. Selv synes jeg uartikulerte brøl i trombone har sjarm, men pent er det jo ikke..........

Skrevet

- 63 Bee Gees (and related) lp'er :o)

- 4 varmedresser

- bare nye vannrør i leiligheten min

- originale innebygde klesskap fra ca. 1970

- 39 fløtemugger

'' 63 Bee Gees (and related) lp'er :o)''

Steike!!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1236116371' post='4103975]

*hehe* 39? Steike det er mye!

...og det var liksom fløtemuggene som stakk seg mest ut der? ;-)

Skrevet

Tja...

Skal vi se.

De 5 negative først: :(

- Fuktskada tak på kjøkkenet

- Gjeldsordning

-Overtrekk på kontoen

-Kjøkkeninnredning fra 1960

-Spiserørsbrokk

Så de 5 positive: :(

- La Traviata a Paris på DVD

- Hasselblad mellomformat kamera

- Noen tusen LP plater

- Rolf Jacobsen dikt i bokform, på kassett og CD

- Konsertbillett til Dame Kiri Te Kanawa den 4 juni

...og hadde du allerede installert pissoaret, kunne det diskuteres om det skulle stå på den ene eller den andre lista;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg velger å se negativt på det :)

En svigermor med brukket lårhals, dessverre dpå en siden hun ikke har brukket tidligere(!), så nå får hun to dårlige hofter

4 dårlige vinterdekk

Gjest Emmie
Skrevet

Jeg velger å se negativt på det :)

En svigermor med brukket lårhals, dessverre dpå en siden hun ikke har brukket tidligere(!), så nå får hun to dårlige hofter

4 dårlige vinterdekk

Jeg har bare to dårlige vinterdekk!:)

mariaflyfly
Skrevet

Har de ikke arvet ditt gehør?

Min mor påstår at det aldri var fælt å høre meg. Jeg tror foreldre tåler ganske mye av egne barn. Selv synes jeg uartikulerte brøl i trombone har sjarm, men pent er det jo ikke..........

Ung har arva sin fars gehør. Han er totalt tonedøv. Guttungen er ganske nær, Datra er litt bedre. ;)

Skrevet

Vi har også 4 tromboner (alt 2 x tenor, bass), keyboard, gitar, blokkfløyte, munnspill, trommestikker (mangler trommer...) og så har jeg jo to fioliner (3/4 og 1/1).

Det er sant, jeg har én trommestikke også...

Den fikk jeg i huet på en Jaga Jazzist-konsert

Skrevet

Jøsses! Alle holder på å daue når jeg forteller at mine tre liker det kjempegodt (det rareste er at navnesøstra til den ene datra di er superkresen, men oliven skal hun ha ;-))

Minsten har innimellom med seg en liten boks svarte oliven i barnehagen. De voksne har fortalt at hun villig deler ut til de andre barna, men det er ingen som tør smake...

Skrevet

Minsten har innimellom med seg en liten boks svarte oliven i barnehagen. De voksne har fortalt at hun villig deler ut til de andre barna, men det er ingen som tør smake...

Hun får si at det er druer;-)

Jeg gjorde det til en bekjent på cirka 60 år som var megaskeptisk til at det kom en oliven eller to dandert på en tallerken med mat i en restaurant.

Jeg har aldri før sett en voksne mann spytte ut igjen maten, så det var ikke noe voldsomt sjakktrekk å lure han på denne måten *knegg*

Skrevet

En ting jeg glemte går;

Et kjøleskap som er 25 år gammelt og som fortsatt virker fint.

Gjest togli
Skrevet

Hehe, høres kjent ut ;)

Her er det også digg med hvitløksbrød, men det tror jeg faktisk flere og flere barn har fått sansen for :)

Skrevet

Hun får si at det er druer;-)

Jeg gjorde det til en bekjent på cirka 60 år som var megaskeptisk til at det kom en oliven eller to dandert på en tallerken med mat i en restaurant.

Jeg har aldri før sett en voksne mann spytte ut igjen maten, så det var ikke noe voldsomt sjakktrekk å lure han på denne måten *knegg*

Hehe, jeg husker selv hvor fælt jeg syntes oliven var da jeg var ung og uerfaren.

Smaken endrer seg...

Skrevet

Hehe, høres kjent ut ;)

Her er det også digg med hvitløksbrød, men det tror jeg faktisk flere og flere barn har fått sansen for :)

Toåringen maser om at vi skal ha hvitløk i maten... Om det er smaken eller hvitløkspressa som er grunnen vites ikke.

Men nå spiser jo mine mye rar og merkelig mat uansett, da, så det er egentlig litt urettferdig å sammenligne alt for mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...