Katt-ja Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hun får si at det er druer;-) Jeg gjorde det til en bekjent på cirka 60 år som var megaskeptisk til at det kom en oliven eller to dandert på en tallerken med mat i en restaurant. Jeg har aldri før sett en voksne mann spytte ut igjen maten, så det var ikke noe voldsomt sjakktrekk å lure han på denne måten *knegg* Æææsj,- jeg forstår ham :-) Jeg elsker oliven jeg altså,- men hvis jeg hadde forventet meg en drue, så hadde jeg nok regnet med at druen var råtten eller noe sånt hvis det egentlig var en oliven... 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hehe, jeg husker selv hvor fælt jeg syntes oliven var da jeg var ung og uerfaren. Smaken endrer seg... Ja, jeg husker første gangen jeg smakte oliven - ikke godt. Jeg husker også hvor grusomt jeg syntes sennep smakte. Så det er bra man "vokser opp" og får nye erfaringer. Men når man er 60 er det kanskje "for sent" ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Æææsj,- jeg forstår ham :-) Jeg elsker oliven jeg altså,- men hvis jeg hadde forventet meg en drue, så hadde jeg nok regnet med at druen var råtten eller noe sånt hvis det egentlig var en oliven... *he he* jeg er enig i det. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Ja, jeg husker første gangen jeg smakte oliven - ikke godt. Jeg husker også hvor grusomt jeg syntes sennep smakte. Så det er bra man "vokser opp" og får nye erfaringer. Men når man er 60 er det kanskje "for sent" ;-) ''Men når man er 60 er det kanskje "for sent" ;-)'' Jepp, loven sier at det er 58,8 år som er grensa for å begynne å like oliven. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 ''Men når man er 60 er det kanskje "for sent" ;-)'' Jepp, loven sier at det er 58,8 år som er grensa for å begynne å like oliven. Takk for info! Har alltid lurt fælt på det der...;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Takk for info! Har alltid lurt fælt på det der...;-) Jepp, regna med det, så jeg trådte hjelpsomt til. ;-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 En lego togstasjon (nei, den er ikke ungenes...) pluss tog og skinner En katt med sukkersyke En toåring som er b-menneske En vinkjeller akkurat langt nok unna til at den ikke tømmes på impuls Tambs Lyches læreverk i matemaisk analyse Toåring som er B-menneske er det nok mange som misunner dere :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 - 63 Bee Gees (and related) lp'er ) - 4 varmedresser - bare nye vannrør i leiligheten min - originale innebygde klesskap fra ca. 1970 - 39 fløtemugger Er du en samler, eller bare veldig glad i fløte? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Mine tanker Mine følelser Min kropp Mine erfaringer Mine minner Den var original! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Er du en samler, eller bare veldig glad i fløte? Samler litt på fløtemugger ja. ) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 *druesaks *bratsj *sokker med nasse nøff *egne malerier på veggen *kenguskinn....... (arvet, bare for å ha sagt det) Druesaks har jeg aldri hørt om. Kenguskinn er det nok ikke mange som har. Egne malerier ser det ut som at det er fler som har, men ingen har jo like :-) Kult med personlig hjem! 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Druesaks har jeg aldri hørt om. Kenguskinn er det nok ikke mange som har. Egne malerier ser det ut som at det er fler som har, men ingen har jo like :-) Kult med personlig hjem! Eksempel på druesaks: http://www.westminde-antik.dk/typo3temp/pics/45b93366e6.jpg Denne kan man altså legge på fruktfatet slik at folk kan klippe seg av en pen "bukett" fremfor å røske løs. Jeg tenker at man skal ha temmelig mye annet søvtøy før man går til det skritt å anskaffe seg en druesaks også;-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Eksempel på druesaks: http://www.westminde-antik.dk/typo3temp/pics/45b93366e6.jpg Denne kan man altså legge på fruktfatet slik at folk kan klippe seg av en pen "bukett" fremfor å røske løs. Jeg tenker at man skal ha temmelig mye annet søvtøy før man går til det skritt å anskaffe seg en druesaks også;-) Hvis jeg har gjester pleier jeg å bruke en vanlig fiskars saks og klippe opp noen buketter på forhånd. 0 Siter
skal Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Druesaks har jeg aldri hørt om. Kenguskinn er det nok ikke mange som har. Egne malerier ser det ut som at det er fler som har, men ingen har jo like :-) Kult med personlig hjem! Hehe, druesaks har vært en sånn morsom ting i familien, vi har bare en og den går på omgang alt etter anledning. Kenguskinnet er gammelt og stygt, til å henge på veggen. Det ligger i boden... 0 Siter
skal Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Eksempel på druesaks: http://www.westminde-antik.dk/typo3temp/pics/45b93366e6.jpg Denne kan man altså legge på fruktfatet slik at folk kan klippe seg av en pen "bukett" fremfor å røske løs. Jeg tenker at man skal ha temmelig mye annet søvtøy før man går til det skritt å anskaffe seg en druesaks også;-) Den likner veldig på vår. Du vet, når man er oppvokst med klavér, så må man ha druesaks. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Den likner veldig på vår. Du vet, når man er oppvokst med klavér, så må man ha druesaks. Ja, slik går det når man kommer fra et møblert hjem;-) 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg velger å se negativt på det En svigermor med brukket lårhals, dessverre dpå en siden hun ikke har brukket tidligere(!), så nå får hun to dårlige hofter 4 dårlige vinterdekk Jeg har både 4 dårlige piggdekk og manglende lyd i hornet på bilen. Dårlig utgangspunkt for tur på fjellet! 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Fem ting jeg har som ikke alle har: - Snart fullført mastergrad. - To kroniske "sykdommer" på en gang. - En kjæreste som er same. - Veggene fulle av bilder/ting jeg har malt/tegnet/laget selv. - En velutviklet evne til å stadig overraske mine omgivelser :-) (jeg har også staffeli! :-P) ''En kjæreste som er same. '' Noe bekymret for tendensen til tingliggjøring av et menneske...*s* 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 - 63 Bee Gees (and related) lp'er ) - 4 varmedresser - bare nye vannrør i leiligheten min - originale innebygde klesskap fra ca. 1970 - 39 fløtemugger Jeg ble litt bekymret når jeg leste om alle fløtemuggene...*s* 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Yamaha Virago Regnstav og djembe en haug med klarinetter en unge som liker bare sennep, ikke ketsjup iPhone Hva er regnstav og djembe? Trodde først at du hadde skrevet regnestav, men antar at det er en eller annen form for musikk- eller rytmeinstrumenter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.