Gå til innhold

Gratulerer med dagen, mrxx


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Hva mener du med Siv Jensen som statsminister? Er det noe du ønsker?

Er ellers enig med deg i at det er lite fengende tråder akkurat nå.

dere får dra i gang noen tråder selv, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    93

  • morsan

    22

  • Colette

    11

  • AneM1365380603

    8

Mest aktive i denne tråden

Hva mener du med Siv Jensen som statsminister? Er det noe du ønsker?

Er ellers enig med deg i at det er lite fengende tråder akkurat nå.

Nei, jeg ønsker ikke det...Grøss:-( Jeg blir sint og sur bare jeg hører stemmen hennes. Måtte le litt da jeg så på "Nytt på Nytt" i kveld, hvor det ble lurt på fra Linn Skåber om Siv J. hadde vært i stemmeskifte:-)

Bjarne Håkon Hansen er mer min mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

dere får dra i gang noen tråder selv, da;-)

Ja, det er noe der... :( Jeg er ikke så god på det å finne interessante temaer. Mange av dere andre er utrolig flinke til å finne temaer som engasjerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nei, jeg ønsker ikke det...Grøss:-( Jeg blir sint og sur bare jeg hører stemmen hennes. Måtte le litt da jeg så på "Nytt på Nytt" i kveld, hvor det ble lurt på fra Linn Skåber om Siv J. hadde vært i stemmeskifte:-)

Bjarne Håkon Hansen er mer min mann :-)

Jeg ble litt usikker der altså, men rakk å tenke tanken at du er jo hyggelig utenom, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen som var! Du har i hvert fall fått den lengste bursdagtråden jeg har sett her inne:-)

Takk for det:-) Hehe, ja den har blitt veldig lang, selv om alt ikke omhandler bursdagen min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får dra i gang noen tråder selv, da;-)

Ja, det er klart at det burde være en mulighet :-) Men jeg har nå en gang inntatt posisjonen som den som svarer - og ikke den som spør:-)

Jeg savner tonie her inne forresten. Hvor ble det av henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, det er klart at det burde være en mulighet :-) Men jeg har nå en gang inntatt posisjonen som den som svarer - og ikke den som spør:-)

Jeg savner tonie her inne forresten. Hvor ble det av henne?

Jeg savner også tonie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ønsker ikke det...Grøss:-( Jeg blir sint og sur bare jeg hører stemmen hennes. Måtte le litt da jeg så på "Nytt på Nytt" i kveld, hvor det ble lurt på fra Linn Skåber om Siv J. hadde vært i stemmeskifte:-)

Bjarne Håkon Hansen er mer min mann :-)

He he, akkurat det der med stemmeskiftet har jeg tenkt på også. Hun har påtatt dyp og sakte stemme - akkurat som om hun er livredd for å høres ut som en gneldrekjerring.

Aller verst er det når hun med den lave stemmen snakker om at alle er ute etter å "ta" frp, fremfor å argumentere på innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:-) Hehe, ja den har blitt veldig lang, selv om alt ikke omhandler bursdagen min da.

Nei, den gjør jo ikke det:-) Så litt juks er det jo:-) Men ingen tvil om at de få hankjønnene som befinner seg her er utrolig verdsatt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. I alle fall hvis uvennskapet ikke er altfor alvorlig.

Jeg bare tar en NHD her jeg og skifter overskrift siden du ikke har bursdag lenger. Håper det er ok:-)

Ja, du sier noe der. Verre å reparere med sex hvis man krangler om noe alvorligere enn hvem som skal svinge støvfilla:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, akkurat det der med stemmeskiftet har jeg tenkt på også. Hun har påtatt dyp og sakte stemme - akkurat som om hun er livredd for å høres ut som en gneldrekjerring.

Aller verst er det når hun med den lave stemmen snakker om at alle er ute etter å "ta" frp, fremfor å argumentere på innhold.

Har du ikke vært på dressurkurs for hunder? Da lærer man at stemmebruk er utrolig viktig. Og ingenting gjør mindre inntrykk på en hund en mors gneldrende og pipete stemme, som ikke eier pondus. Det må være maskulint og dypt- ellers hører ikke hunden på kommandoene.

Tror det ligger litt i den gata der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble litt usikker der altså, men rakk å tenke tanken at du er jo hyggelig utenom, he he.

Takk og pris. Jeg håper at jeg aldri blir tatt for å ønske meg Siv Jensen som statsminister:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vært på dressurkurs for hunder? Da lærer man at stemmebruk er utrolig viktig. Og ingenting gjør mindre inntrykk på en hund en mors gneldrende og pipete stemme, som ikke eier pondus. Det må være maskulint og dypt- ellers hører ikke hunden på kommandoene.

Tror det ligger litt i den gata der :-)

Mye av det du sier der gjelder jo i forhold til barn også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det du sier der gjelder jo i forhold til barn også;-)

Ja, det er aboslutt et poeng. Men det blir litt komisk når det skal overføres fra menneske til menneske. Hun er jo kvinne- er hun ikke? Takke meg til Sylvia Brustad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er aboslutt et poeng. Men det blir litt komisk når det skal overføres fra menneske til menneske. Hun er jo kvinne- er hun ikke? Takke meg til Sylvia Brustad :-)

Helt enig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Takk og pris. Jeg håper at jeg aldri blir tatt for å ønske meg Siv Jensen som statsminister:-(

He he. Det skal jeg huske ;)

Går det fint ellers? Tenker litt på det med pusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den gjør jo ikke det:-) Så litt juks er det jo:-) Men ingen tvil om at de få hankjønnene som befinner seg her er utrolig verdsatt:-)

Det setter vi menn pris på vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tar en NHD her jeg og skifter overskrift siden du ikke har bursdag lenger. Håper det er ok:-)

Ja, du sier noe der. Verre å reparere med sex hvis man krangler om noe alvorligere enn hvem som skal svinge støvfilla:-)

Bare å forandre overskrift.

Litt forsoningssex er bra av og til, det kan renske opp mye det.

Men jeg husker fanken ikke sist jeg kranglet med kona, det er jaggu meg lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...