Gå til innhold

Gratulerer med dagen, mrxx


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Afrodita

Nå snakker jeg om på hjemmebane. Jeg kunne faktisk ikke tenkt med å ha det som yrke. Det må jeg ærlig innrømme, men har stor respekt for dem som gjør jobben og de fortjener høy lønn. Høyere enn meg egentlig.

Jeg har gjort det på hjemmebane siden jeg hadde mann som var så opptatt med å tjene penger og jobbe overtid. Ja han var dyktig, snill og flink. Vi trengte pengene, og var enige om likestillingsperspektivet.................helt til jeg mistet lysten på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    93

  • morsan

    22

  • Colette

    11

  • AneM1365380603

    8

Mest aktive i denne tråden

Jeg har gjort det på hjemmebane siden jeg hadde mann som var så opptatt med å tjene penger og jobbe overtid. Ja han var dyktig, snill og flink. Vi trengte pengene, og var enige om likestillingsperspektivet.................helt til jeg mistet lysten på sex.

Ok ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det på hjemmebane siden jeg hadde mann som var så opptatt med å tjene penger og jobbe overtid. Ja han var dyktig, snill og flink. Vi trengte pengene, og var enige om likestillingsperspektivet.................helt til jeg mistet lysten på sex.

Hehe, da tok han frem støvkluten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodita

Hehe, da tok han frem støvkluten?

Njaaaaa nei han ville sikkert ha gjort det hvis han ville ha trodd at jeg ville få lyst på han da:-) Han forsto ikke at jeg kunne være glad i han uten å ha lyst på han om natta.............det er forskjell på menn og kvinner der:-(

Vi ble skilt etter langt ekteskap og to barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressenka

Takk for det-)

Holder på å telle ned ja.

Hvordan var turen? like bra som dere trodde eller bedre? Noe spesielt som er en utfordring?

Turen var helt toppers :) !!!!!!! (jeg var ikke med, satt hjemme å ventet jeg)

De trodde at varmen var en utfordring, men det gikk veldig bra, de tok salttabletter i starten, men følgebilen hadde med seg kasser fulle med is og vann, så det gikk veldig bra.

På noen av syklene var det med passasjerer, det var visst en større utfordring, de satt ikke så godt, og merket de lengste etappene godt.

Men summa summarum, så er visst dette livets høydepunkt :), nå planlegges Coast to Coast om noen år :) det er visst også en flott tur.

GOD TUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaaa nei han ville sikkert ha gjort det hvis han ville ha trodd at jeg ville få lyst på han da:-) Han forsto ikke at jeg kunne være glad i han uten å ha lyst på han om natta.............det er forskjell på menn og kvinner der:-(

Vi ble skilt etter langt ekteskap og to barn sammen.

Ja det er forskjell på oss og dere der. Vi kan gjerne ha oss litt rett etter en hard krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turen var helt toppers :) !!!!!!! (jeg var ikke med, satt hjemme å ventet jeg)

De trodde at varmen var en utfordring, men det gikk veldig bra, de tok salttabletter i starten, men følgebilen hadde med seg kasser fulle med is og vann, så det gikk veldig bra.

På noen av syklene var det med passasjerer, det var visst en større utfordring, de satt ikke så godt, og merket de lengste etappene godt.

Men summa summarum, så er visst dette livets høydepunkt :), nå planlegges Coast to Coast om noen år :) det er visst også en flott tur.

GOD TUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå husker jeg det. Du og jeg har snakket om dette før:-) Håper bare at syklene vi får med utstyr er bra nok for passasjerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodita

Ja det er forskjell på oss og dere der. Vi kan gjerne ha oss litt rett etter en hard krangel.

Ja og dere forstår ikke hvordan det påvirker oss og gjør at vi mister lysten:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert være like gammel som en viss annen, spørs bare hvem du tenker på:-)

Antar du deler bursdag med 150-200 mennesker bare i Norge, så det er nok riktig, ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og dere forstår ikke hvordan det påvirker oss og gjør at vi mister lysten:-(

Kan ikke du snakke for deg selv? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Gratulerer med dagen som var! Du har i hvert fall fått den lengste bursdagtråden jeg har sett her inne:-)

Fredagen er ikke den samme uten deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredagen er ikke den samme uten deg :o)

Så hyggelig sagt av deg, AneM :-) Jeg er på plass, vet du, men synes ikke at det er så mange fengende tråder her inne i kveld. Kunne jo gitt meg ut i en diskusjon om hvordan jeg ville like å ha Siv Jensen som statsminister, men det krever så mye energi og jeg blir så utrolig engasjert:-(

Ingen fredagskveld uten deg heller, AneM:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og dere forstår ikke hvordan det påvirker oss og gjør at vi mister lysten:-(

Det betyr ikke at vi nødvendigvis trenger oss på, selv om vi kan ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar du deler bursdag med 150-200 mennesker bare i Norge, så det er nok riktig, ja;-)

Ja, det var det jeg tenkte også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Så hyggelig sagt av deg, AneM :-) Jeg er på plass, vet du, men synes ikke at det er så mange fengende tråder her inne i kveld. Kunne jo gitt meg ut i en diskusjon om hvordan jeg ville like å ha Siv Jensen som statsminister, men det krever så mye energi og jeg blir så utrolig engasjert:-(

Ingen fredagskveld uten deg heller, AneM:-)

Hva mener du med Siv Jensen som statsminister? Er det noe du ønsker?

Er ellers enig med deg i at det er lite fengende tråder akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...