Gå til innhold

Gratulerer med dagen, mrxx


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    93

  • morsan

    22

  • Colette

    11

  • AneM1365380603

    8

Mest aktive i denne tråden

Mener du at fine år betyr drag på damer????? Jeg er dame selv, men fine år for meg er ikke ensbetydende med drag på menn.

Neida absolutt ikke, det var en spøk. Det er nok mye annet som er viktigere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodita

Neida absolutt ikke, det var en spøk. Det er nok mye annet som er viktigere enn det.

Typisk spøk for en mann:)) Vi er så utrolig viktige for dere......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk spøk for en mann:)) Vi er så utrolig viktige for dere......

Hehe, selvsagt er dere det, vi menn må sette pris på kvinnene vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen motsigelser i svarene dine:)

Jeg kan være alt, både beskjeden, ubeskjeden, rå, forsiktig, øm, krevende, snill, lynende klar, osv. osv.

Men jeg er ikke slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodita

Hehe, selvsagt er dere det, vi menn må sette pris på kvinnene vet du:-)

Ja dere kan sette pris på alt det vi gjør for å holde samfunnet gående (og dere da samtidig), men jeg vet ikke om vi skal sette pris på dere på samme måte:-)

Dere er på en måte på vei til å bli overflødige i moderne samfunn. Ikke trenger vi dere til å forsørge oss lenger, og det blir flere og flere heterofile kvinner som velger kunstig befruktning når de ønsker barn. For min del så synes jeg denne utviklingen er litt trist:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodita

Jeg kan være alt, både beskjeden, ubeskjeden, rå, forsiktig, øm, krevende, snill, lynende klar, osv. osv.

Men jeg er ikke slem.

Jøss nei slem er du ikke, og når jeg ser den lange tråden så blir jeg ganske sikker på at andre synes det samme. Du er en snill gentleman mrxx:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Ja dere kan sette pris på alt det vi gjør for å holde samfunnet gående (og dere da samtidig), men jeg vet ikke om vi skal sette pris på dere på samme måte:-)

Dere er på en måte på vei til å bli overflødige i moderne samfunn. Ikke trenger vi dere til å forsørge oss lenger, og det blir flere og flere heterofile kvinner som velger kunstig befruktning når de ønsker barn. For min del så synes jeg denne utviklingen er litt trist:(

Man er jo ikke født for å være til nytte for noen. Man er til for at man er den man er, et menneske noen er glad i og et menneske som kan ta egne valg i livet, uavhengig av kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodita

Man er jo ikke født for å være til nytte for noen. Man er til for at man er den man er, et menneske noen er glad i og et menneske som kan ta egne valg i livet, uavhengig av kjønn :)

Jeg synes du er nå innpå noe annet enn den utviklingen jeg nevnte, men ellers er jeg enig med det du skriver:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg synes du er nå innpå noe annet enn den utviklingen jeg nevnte, men ellers er jeg enig med det du skriver:-)

Men den utviklingen du synes er negativ er jo med på å gi begge kjønn friheten til selv å velge hvordan livene deres skal være ;)

(sorry, ikke meningen å herpe gratulasjonstråden ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodita

Men den utviklingen du synes er negativ er jo med på å gi begge kjønn friheten til selv å velge hvordan livene deres skal være ;)

(sorry, ikke meningen å herpe gratulasjonstråden ;))

Jeg synes ikke det nødvendig er negativt, men er betenkt over den. Jeg tror at vi trenger menn og maskuline verdier like mye som feminine for å få balanse som vi ikke har hatt i flere århundrer, om ikke årtusener.

Jeg er sikker på at mrxx forstår så viktig diskusjon, og tilgir oss herping eller hva det måtte være;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressenka

Takk, takk:-)

Jeg må prøve å få til det, selv om den kom litt brått på. Trodde den var ut i april en gang.

Gratulerer så mye med vel overstått !!

Du må vel ta en tur på messe :) vi kjører innover imorgen, div som må kjøpes inn her i gården nå .....

etter Route66 turen i høst, blei den tidligere motorsykkelen "for liten", så her kom det nye mc i hus for 14 dager siden, nå pusses og stelles det mer med den enn med meg :)

Har du startet nedtelling til Route66-turen din ? Her mimres det rett som det er med bilder og videoer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vel overstått !!

Du må vel ta en tur på messe :) vi kjører innover imorgen, div som må kjøpes inn her i gården nå .....

etter Route66 turen i høst, blei den tidligere motorsykkelen "for liten", så her kom det nye mc i hus for 14 dager siden, nå pusses og stelles det mer med den enn med meg :)

Har du startet nedtelling til Route66-turen din ? Her mimres det rett som det er med bilder og videoer :)

Takk for det-)

Holder på å telle ned ja.

Hvordan var turen? like bra som dere trodde eller bedre? Noe spesielt som er en utfordring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss nei slem er du ikke, og når jeg ser den lange tråden så blir jeg ganske sikker på at andre synes det samme. Du er en snill gentleman mrxx:-)

Takk for det Afrodita:-)

Men jeg er ikke god å ha med å gjøre hvis noen gjør meg urett eller noe galt, så sånn sett er jeg ikke alltid snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...