Gå til innhold

Gratulerer med dagen, mrxx


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Bare å forandre overskrift.

Litt forsoningssex er bra av og til, det kan renske opp mye det.

Men jeg husker fanken ikke sist jeg kranglet med kona, det er jaggu meg lenge siden.

Har hørt at forsoningssex skal være så bra at jeg vurderer å spørre min kjære om vi ikke skal ta en skikkelig krangel så kan forsones etterpå. ;o) Vi er ingen kranglere noen av oss nemlig så skal det bli forsoningssex på oss er jeg redd det må planlegges på forhånd. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    93

  • morsan

    22

  • Colette

    11

  • AneM1365380603

    8

Mest aktive i denne tråden

He he. Det skal jeg huske ;)

Går det fint ellers? Tenker litt på det med pusen..

Joa...det går bra. Jeg savner han veldig, og det forholdet jeg hadde til han er vanskelig å beskrive. Jeg var så stolt av han- fordi han var gammel, men allikevel så sprek og frisk. Helt til i november. Da begynte jeg å merke at det var noe med han. Samtidig som jeg lukket øynene for det.

Men, men ....slik er livet. Jeg har jo de 5 andre kattene som jeg også elsker. Men det blir omtrent som med barn- uansett hvor mange man har - så har man ingen å miste:-(

Takk for omtenksomheten, Ane M:-)

Skal vi etterlyse tonie på meldinger? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å forandre overskrift.

Litt forsoningssex er bra av og til, det kan renske opp mye det.

Men jeg husker fanken ikke sist jeg kranglet med kona, det er jaggu meg lenge siden.

Jeg kaller det diskusjon jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det setter vi menn pris på vet du:-)

Det er klart:-) Du kommer med vedlig mange gode råd, sett fra en manns ståsted. Og jeg kommer aldri til å glemme deg for det rådet du ga datteren min for noen år siden. Det var et råd hun fulgte til punkt og prikke - heldigvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at forsoningssex skal være så bra at jeg vurderer å spørre min kjære om vi ikke skal ta en skikkelig krangel så kan forsones etterpå. ;o) Vi er ingen kranglere noen av oss nemlig så skal det bli forsoningssex på oss er jeg redd det må planlegges på forhånd. *Hehe*

Hehe, dere får småkrangle litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart:-) Du kommer med vedlig mange gode råd, sett fra en manns ståsted. Og jeg kommer aldri til å glemme deg for det rådet du ga datteren min for noen år siden. Det var et råd hun fulgte til punkt og prikke - heldigvis :-)

Jeg husker du har nevnt dette før en gang, men jeg har ingen anelse om hva det gjaldt. Men bra at det fungerte i alle fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa...det går bra. Jeg savner han veldig, og det forholdet jeg hadde til han er vanskelig å beskrive. Jeg var så stolt av han- fordi han var gammel, men allikevel så sprek og frisk. Helt til i november. Da begynte jeg å merke at det var noe med han. Samtidig som jeg lukket øynene for det.

Men, men ....slik er livet. Jeg har jo de 5 andre kattene som jeg også elsker. Men det blir omtrent som med barn- uansett hvor mange man har - så har man ingen å miste:-(

Takk for omtenksomheten, Ane M:-)

Skal vi etterlyse tonie på meldinger? :-)

Tonie kommer nok luskende igjen snart, hun har det med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonie kommer nok luskende igjen snart, hun har det med det.

Henne har ikke jeg sett på en stund heller. En dame med bein i nesen det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere får småkrangle litt:-)

Nah - skal man ha skikkelig forsoningssex så må man krangle skikkelig! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker du har nevnt dette før en gang, men jeg har ingen anelse om hva det gjaldt. Men bra at det fungerte i alle fall:-)

Det er nok at du vet at du har vært til hjelp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henne har ikke jeg sett på en stund heller. En dame med bein i nesen det gitt.

Hun kommer nok tuslende igjen snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lugg da:-)

Lugg?! Har ikke du sett bilde av min kjære?! Han hadde kanskje caps på på bildet fra fjellturen i fjor. Der er det lite å lugge i gitt... Skjønt akkurat nå er det en stund siden klippemaskina har vært i bruk. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok at du vet at du har vært til hjelp:-)

Men hvordan kunne hun følge ett råd fra en ukjent gammel sullik på dol til punkt og prikke? Det lurer jeg faktisk på, fordi jeg regner med at hun er relativt ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kunne hun følge ett råd fra en ukjent gammel sullik på dol til punkt og prikke? Det lurer jeg faktisk på, fordi jeg regner med at hun er relativt ung.

Når ble du en gammel sullik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lugg?! Har ikke du sett bilde av min kjære?! Han hadde kanskje caps på på bildet fra fjellturen i fjor. Der er det lite å lugge i gitt... Skjønt akkurat nå er det en stund siden klippemaskina har vært i bruk. ;o)

Hehe, ok. Dra i nesehåra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...