Gjest rosa lys er tent Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tankene går nordover på denne tunge dagen .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare min mening om dette Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det var vel noe av det første jeg tenkte på i dag også. Det er ubeskrivelig hva denne familien går gjennom. For øvrig så har jeg ikke sansen for alle trådene som har dukket opp her omkring dette emnet. Det hadde holdt med en tråd, tråd i hele tatt siden Kava tross alt er her inne og diskuterer saken sin her inne. Men utover det så synes jeg det er mest korrekt å bruke deres egen plass for dette. Der er jo hele historien samt muligheter til å legge inn gode tanker, følelser, kondolanse osv. Vi kan kanskje bli flinkere til det i fremtiden. Det kan være greit for involverte å ha en og to plasser hvor slike ting som dette ikke fikk total fokus hele tiden. Selv de som er i en slik vondt situasjon har behov for å ha tankene et annet sted innimellom. Når de selv lager en plass for temaet så kan de gå inn der all den tid de har behov for og ønsker å dele saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det var vel noe av det første jeg tenkte på i dag også. Det er ubeskrivelig hva denne familien går gjennom. For øvrig så har jeg ikke sansen for alle trådene som har dukket opp her omkring dette emnet. Det hadde holdt med en tråd, tråd i hele tatt siden Kava tross alt er her inne og diskuterer saken sin her inne. Men utover det så synes jeg det er mest korrekt å bruke deres egen plass for dette. Der er jo hele historien samt muligheter til å legge inn gode tanker, følelser, kondolanse osv. Vi kan kanskje bli flinkere til det i fremtiden. Det kan være greit for involverte å ha en og to plasser hvor slike ting som dette ikke fikk total fokus hele tiden. Selv de som er i en slik vondt situasjon har behov for å ha tankene et annet sted innimellom. Når de selv lager en plass for temaet så kan de gå inn der all den tid de har behov for og ønsker å dele saken. Det har da ikke vært så mange tråder om dette her på forumet? Synes det hadde vært veldig unaturlig om _ingen_ her skrev noe om dette/til dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det har da ikke vært så mange tråder om dette her på forumet? Synes det hadde vært veldig unaturlig om _ingen_ her skrev noe om dette/til dem. Jeg er helt enig med deg. Det ville være utrolig rart om ingen skrev noe om dette her inne. Og spesielt når familien selv har valgt full åpenhet. Da synes jeg det er mye mer utidig å gå inn i slik tråd for å kritisere/diskutere, når den fra trådstarters side kun var ment som en pen oppmerksomhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har også tenkt på dem i dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har også tenkt på familien til Sigrid i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det har da ikke vært så mange tråder om dette her på forumet? Synes det hadde vært veldig unaturlig om _ingen_ her skrev noe om dette/til dem. Jeg synes også det ville vært rart om vi overhodet ikke hadde omtalt noe som har gjort sterkt inntrykk på mange av oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skulle ha slettet disse trådene. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det var vel noe av det første jeg tenkte på i dag også. Det er ubeskrivelig hva denne familien går gjennom. For øvrig så har jeg ikke sansen for alle trådene som har dukket opp her omkring dette emnet. Det hadde holdt med en tråd, tråd i hele tatt siden Kava tross alt er her inne og diskuterer saken sin her inne. Men utover det så synes jeg det er mest korrekt å bruke deres egen plass for dette. Der er jo hele historien samt muligheter til å legge inn gode tanker, følelser, kondolanse osv. Vi kan kanskje bli flinkere til det i fremtiden. Det kan være greit for involverte å ha en og to plasser hvor slike ting som dette ikke fikk total fokus hele tiden. Selv de som er i en slik vondt situasjon har behov for å ha tankene et annet sted innimellom. Når de selv lager en plass for temaet så kan de gå inn der all den tid de har behov for og ønsker å dele saken. Støtter det du sier 110 prosent. Det blir altfor åpent på et forum å skrive så mye om dette som det er gjort her inne. Hadde kava selv skrevet nå så hadde det vært greit, men ikke uten hennes velsignelse pr. idag slik det nå har gått med barnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herminegrang Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Unnskyld. men hvem er lille sigrid? Og hva har skjedd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det var vel noe av det første jeg tenkte på i dag også. Det er ubeskrivelig hva denne familien går gjennom. For øvrig så har jeg ikke sansen for alle trådene som har dukket opp her omkring dette emnet. Det hadde holdt med en tråd, tråd i hele tatt siden Kava tross alt er her inne og diskuterer saken sin her inne. Men utover det så synes jeg det er mest korrekt å bruke deres egen plass for dette. Der er jo hele historien samt muligheter til å legge inn gode tanker, følelser, kondolanse osv. Vi kan kanskje bli flinkere til det i fremtiden. Det kan være greit for involverte å ha en og to plasser hvor slike ting som dette ikke fikk total fokus hele tiden. Selv de som er i en slik vondt situasjon har behov for å ha tankene et annet sted innimellom. Når de selv lager en plass for temaet så kan de gå inn der all den tid de har behov for og ønsker å dele saken. Nå var det faktisk du som i denne tråden opplyste hvilket nick som er berørt. På den annen side vet nok de fleste her inne hvem dette gjelder, og har sterk medfølelse i den forbindelse. Hadde det vært meg det gjalt, ville jeg satt stor pris på å få vite hvor mange som har medfølelse. Jeg ville følt det sårt dersom forumet hadde oppført seg som om ingenting hadde skjedd. Hadde kava gitt et signal tidligere om at hun ikke ønsket noe fokus på seg og den tunge situasjonen, ville det vært noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig trist Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Unnskyld. men hvem er lille sigrid? Og hva har skjedd? Det lille barnet til en av brukerne her inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Støtter det du sier 110 prosent. Det blir altfor åpent på et forum å skrive så mye om dette som det er gjort her inne. Hadde kava selv skrevet nå så hadde det vært greit, men ikke uten hennes velsignelse pr. idag slik det nå har gått med barnet. Hun har selv skrevet om dette her, og tilogmed dette innlegget: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4063960 hvor hun sier at hun ikke ser noen vits i å anonymisere det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har tenkt masse på dem i dag, og har ikke klart å holde tårene tilbake. *sender en virtuell rosa rose til familien hennes* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det var vel noe av det første jeg tenkte på i dag også. Det er ubeskrivelig hva denne familien går gjennom. For øvrig så har jeg ikke sansen for alle trådene som har dukket opp her omkring dette emnet. Det hadde holdt med en tråd, tråd i hele tatt siden Kava tross alt er her inne og diskuterer saken sin her inne. Men utover det så synes jeg det er mest korrekt å bruke deres egen plass for dette. Der er jo hele historien samt muligheter til å legge inn gode tanker, følelser, kondolanse osv. Vi kan kanskje bli flinkere til det i fremtiden. Det kan være greit for involverte å ha en og to plasser hvor slike ting som dette ikke fikk total fokus hele tiden. Selv de som er i en slik vondt situasjon har behov for å ha tankene et annet sted innimellom. Når de selv lager en plass for temaet så kan de gå inn der all den tid de har behov for og ønsker å dele saken. På et forum som dette blir man jo på et vis knyttet til hverandre, og når noe så tragisk som dette skjer, får mange behov for å uttrykke medfølelse i situasjonen. Jeg ser ikke noe negativt i dette, så lenge det er hyggelige, vennlige og velmente tilbakemeldinger som skrives i disse trådene. Om moren skulle synes det blir for mye, vil jeg beklage at jeg har deltatt i trådene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sender alle varme tanker til Sigrids fantastiske familie i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg i går kjøpte et lite, rosa kubbelys... Det brant i går og det brenner i kveld. Sambo lurte på hvorfor jeg hadde kjøpt rosa. Jeg forklarte i korte trekk hvorfor. Og den som tente lyset før det var blitt mørkt, det var ham. Man blir i største grad berørt når man har barn selv. Jeg satt på jobb i dag og tenkte på Sigrid, på mamma'n og pappa'n og på storebrødrene, og på alle andre som kjente den lille prinsessa. Særlig rundt tidspunktet for begravelsen. Jeg håper familie og venner fikk den seremonien i dag som de ønsket for Sigrid! Det fortjener både hun og de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå var det faktisk du som i denne tråden opplyste hvilket nick som er berørt. På den annen side vet nok de fleste her inne hvem dette gjelder, og har sterk medfølelse i den forbindelse. Hadde det vært meg det gjalt, ville jeg satt stor pris på å få vite hvor mange som har medfølelse. Jeg ville følt det sårt dersom forumet hadde oppført seg som om ingenting hadde skjedd. Hadde kava gitt et signal tidligere om at hun ikke ønsket noe fokus på seg og den tunge situasjonen, ville det vært noe annet. Helt enig med deg Gumman. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Varme tanker til dere alle i familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.