Gå til innhold

I dag gravlegges lille Sigrid

Gjest rosa lys er tent

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bare min mening om dette

Det var vel noe av det første jeg tenkte på i dag også.

Det er ubeskrivelig hva denne familien går gjennom.

For øvrig så har jeg ikke sansen for alle trådene som har dukket opp her omkring dette emnet. Det hadde holdt med en tråd, tråd i hele tatt siden Kava tross alt er her inne og diskuterer saken sin her inne.

Men utover det så synes jeg det er mest korrekt å bruke deres egen plass for dette. Der er jo hele historien samt muligheter til å legge inn gode tanker, følelser, kondolanse osv.

Vi kan kanskje bli flinkere til det i fremtiden. Det kan være greit for involverte å ha en og to plasser hvor slike ting som dette ikke fikk total fokus hele tiden. Selv de som er i en slik vondt situasjon har behov for å ha tankene et annet sted innimellom.

Når de selv lager en plass for temaet så kan de gå inn der all den tid de har behov for og ønsker å dele saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig så har jeg ikke sansen for alle trådene som har dukket opp her omkring dette emnet. Det hadde holdt med en tråd, tråd i hele tatt siden Kava tross alt er her inne og diskuterer saken sin her inne.

Men utover det så synes jeg det er mest korrekt å bruke deres egen plass for dette. Der er jo hele historien samt muligheter til å legge inn gode tanker, følelser, kondolanse osv.

Vi kan kanskje bli flinkere til det i fremtiden. Det kan være greit for involverte å ha en og to plasser hvor slike ting som dette ikke fikk total fokus hele tiden. Selv de som er i en slik vondt situasjon har behov for å ha tankene et annet sted innimellom.

Når de selv lager en plass for temaet så kan de gå inn der all den tid de har behov for og ønsker å dele saken.

Det har da ikke vært så mange tråder om dette her på forumet? Synes det hadde vært veldig unaturlig om _ingen_ her skrev noe om dette/til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da ikke vært så mange tråder om dette her på forumet? Synes det hadde vært veldig unaturlig om _ingen_ her skrev noe om dette/til dem.

Jeg er helt enig med deg. Det ville være utrolig rart om ingen skrev noe om dette her inne. Og spesielt når familien selv har valgt full åpenhet.

Da synes jeg det er mye mer utidig å gå inn i slik tråd for å kritisere/diskutere, når den fra trådstarters side kun var ment som en pen oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det ville vært rart om vi overhodet ikke hadde omtalt noe som har gjort sterkt inntrykk på mange av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skulle ha slettet disse trådene.

Støtter det du sier 110 prosent. Det blir altfor åpent på et forum å skrive så mye om dette som det er gjort her inne. Hadde kava selv skrevet nå så hadde det vært greit, men ikke uten hennes velsignelse pr. idag slik det nå har gått med barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det faktisk du som i denne tråden opplyste hvilket nick som er berørt. På den annen side vet nok de fleste her inne hvem dette gjelder, og har sterk medfølelse i den forbindelse. Hadde det vært meg det gjalt, ville jeg satt stor pris på å få vite hvor mange som har medfølelse. Jeg ville følt det sårt dersom forumet hadde oppført seg som om ingenting hadde skjedd. Hadde kava gitt et signal tidligere om at hun ikke ønsket noe fokus på seg og den tunge situasjonen, ville det vært noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig trist

Unnskyld. men hvem er lille sigrid? Og hva har skjedd?

Det lille barnet til en av brukerne her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter det du sier 110 prosent. Det blir altfor åpent på et forum å skrive så mye om dette som det er gjort her inne. Hadde kava selv skrevet nå så hadde det vært greit, men ikke uten hennes velsignelse pr. idag slik det nå har gått med barnet.

Hun har selv skrevet om dette her, og tilogmed dette innlegget: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4063960

hvor hun sier at hun ikke ser noen vits i å anonymisere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Jeg har tenkt masse på dem i dag, og har ikke klart å holde tårene tilbake.

*sender en virtuell rosa rose til familien hennes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest minnah

På et forum som dette blir man jo på et vis knyttet til hverandre, og når noe så tragisk som dette skjer, får mange behov for å uttrykke medfølelse i situasjonen. Jeg ser ikke noe negativt i dette, så lenge det er hyggelige, vennlige og velmente tilbakemeldinger som skrives i disse trådene.

Om moren skulle synes det blir for mye, vil jeg beklage at jeg har deltatt i trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg i går kjøpte et lite, rosa kubbelys... Det brant i går og det brenner i kveld. Sambo lurte på hvorfor jeg hadde kjøpt rosa. Jeg forklarte i korte trekk hvorfor. Og den som tente lyset før det var blitt mørkt, det var ham. Man blir i største grad berørt når man har barn selv.

Jeg satt på jobb i dag og tenkte på Sigrid, på mamma'n og pappa'n og på storebrødrene, og på alle andre som kjente den lille prinsessa. Særlig rundt tidspunktet for begravelsen.

Jeg håper familie og venner fikk den seremonien i dag som de ønsket for Sigrid! Det fortjener både hun og de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det faktisk du som i denne tråden opplyste hvilket nick som er berørt. På den annen side vet nok de fleste her inne hvem dette gjelder, og har sterk medfølelse i den forbindelse. Hadde det vært meg det gjalt, ville jeg satt stor pris på å få vite hvor mange som har medfølelse. Jeg ville følt det sårt dersom forumet hadde oppført seg som om ingenting hadde skjedd. Hadde kava gitt et signal tidligere om at hun ikke ønsket noe fokus på seg og den tunge situasjonen, ville det vært noe annet.

Helt enig med deg Gumman. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...