Gå til innhold

Har kjøpt wii: kan du anbefale spill?

Snikkersen

Anbefalte innlegg

Hei

Har gått til innkjøp av Nintendo wii, og fått med oss et sportsspill på kjøpet. Kjøpe også singit m high school muscal til 10 åringen.

Kan du anbefale oss noen spill som passer for gutt 7 år og jente snart 10?

Jeg er selv helt blank på dette, og må forsøke å lære meg det også....et spill som jeg synes er gøy også? Tenkte på et treningsspill, det hadde vært bra for meg som ikke har tid til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Super Mario Galaxy har vel toppet de fleste anbefalelseslister og har vært populært hos hele familien vår. Mario Kart er også populært. Selv ønsket jeg meg Wii Fit til jul, og begynte friskt med trening. Fascinerende opplegg! Så fikk jeg et opphold i treningen (kremt...), og nå tør jeg ikke starte igjen, fordi jeg sikkert får kjeft av den kjekke, mannlige treneren jeg har valgt meg i spillet fordi det er så lenge siden jeg har vært inne og registrert noe aktivitet..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super Mario Galaxy har vel toppet de fleste anbefalelseslister og har vært populært hos hele familien vår. Mario Kart er også populært. Selv ønsket jeg meg Wii Fit til jul, og begynte friskt med trening. Fascinerende opplegg! Så fikk jeg et opphold i treningen (kremt...), og nå tør jeg ikke starte igjen, fordi jeg sikkert får kjeft av den kjekke, mannlige treneren jeg har valgt meg i spillet fordi det er så lenge siden jeg har vært inne og registrert noe aktivitet..... ;-)

Hei.

Hvilken trenings måter er det du trener på der?

Blir du sliten av det?

og er det forskjellige treningsnivåer?

Takk for svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvilken trenings måter er det du trener på der?

Blir du sliten av det?

og er det forskjellige treningsnivåer?

Takk for svar. :-)

Jeg trener step, jogging, boksing + diverse styrkeøvelser og yogaøvelser. Og så er det slik at man premieres med nye øvelser hvis man har gjort en god innsats. Men som sagt er det spillet for tiden min STORE dårlige samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kopernikus

Jeg trener step, jogging, boksing + diverse styrkeøvelser og yogaøvelser. Og så er det slik at man premieres med nye øvelser hvis man har gjort en god innsats. Men som sagt er det spillet for tiden min STORE dårlige samvittighet.

http://www.gamespot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Men du, bare bytt trener, så ordner det seg! :-)

(Også er han absolutt ikke sint, bare litt sånn faderlig streng. He-he.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitar Hero er det store for alle barna her i huset, både han på 38, jentene på 8 og 9 og den lille på 3 ;).

Vi kjøpte også Wii Play for å få en kontroll til. Den liker alle veldig godt.

Wii fit skal kjøpes inn.

Mario Galaxy har jeg så vidt prøvd, og syntes var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii fit blir brukt mye hjemme. Nå har vi bare hatt det en liten mnd., men jeg kan se at jeg har spilt det i 7 timer, og jentungen på 9 i 5 timer.

Selv om dette er et treningsspill, så er det mange artige innlag her. (Nikke til fotball, boksing, rokkering, mange balanseøvelser, yoga, styrkevøelser osv. Noe for enhver smak vil jeg tro.

Og man blir både svett og støl av det. Så litt treningseffekt er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...