Snikkersen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei Har gått til innkjøp av Nintendo wii, og fått med oss et sportsspill på kjøpet. Kjøpe også singit m high school muscal til 10 åringen. Kan du anbefale oss noen spill som passer for gutt 7 år og jente snart 10? Jeg er selv helt blank på dette, og må forsøke å lære meg det også....et spill som jeg synes er gøy også? Tenkte på et treningsspill, det hadde vært bra for meg som ikke har tid til å trene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Super Mario Galaxy har vel toppet de fleste anbefalelseslister og har vært populært hos hele familien vår. Mario Kart er også populært. Selv ønsket jeg meg Wii Fit til jul, og begynte friskt med trening. Fascinerende opplegg! Så fikk jeg et opphold i treningen (kremt...), og nå tør jeg ikke starte igjen, fordi jeg sikkert får kjeft av den kjekke, mannlige treneren jeg har valgt meg i spillet fordi det er så lenge siden jeg har vært inne og registrert noe aktivitet..... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Super Mario Galaxy har vel toppet de fleste anbefalelseslister og har vært populært hos hele familien vår. Mario Kart er også populært. Selv ønsket jeg meg Wii Fit til jul, og begynte friskt med trening. Fascinerende opplegg! Så fikk jeg et opphold i treningen (kremt...), og nå tør jeg ikke starte igjen, fordi jeg sikkert får kjeft av den kjekke, mannlige treneren jeg har valgt meg i spillet fordi det er så lenge siden jeg har vært inne og registrert noe aktivitet..... ;-) Hei. Hvilken trenings måter er det du trener på der? Blir du sliten av det? og er det forskjellige treningsnivåer? Takk for svar. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei. Hvilken trenings måter er det du trener på der? Blir du sliten av det? og er det forskjellige treningsnivåer? Takk for svar. :-) Jeg trener step, jogging, boksing + diverse styrkeøvelser og yogaøvelser. Og så er det slik at man premieres med nye øvelser hvis man har gjort en god innsats. Men som sagt er det spillet for tiden min STORE dårlige samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 * Super Mario Galaxy * Paper Mario * Warioland 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Mario Galaxy Mario Kart Wii fit Mario Party 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kopernikus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg trener step, jogging, boksing + diverse styrkeøvelser og yogaøvelser. Og så er det slik at man premieres med nye øvelser hvis man har gjort en god innsats. Men som sagt er det spillet for tiden min STORE dårlige samvittighet. http://www.gamespot.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Super Mario Galaxy har vel toppet de fleste anbefalelseslister og har vært populært hos hele familien vår. Mario Kart er også populært. Selv ønsket jeg meg Wii Fit til jul, og begynte friskt med trening. Fascinerende opplegg! Så fikk jeg et opphold i treningen (kremt...), og nå tør jeg ikke starte igjen, fordi jeg sikkert får kjeft av den kjekke, mannlige treneren jeg har valgt meg i spillet fordi det er så lenge siden jeg har vært inne og registrert noe aktivitet..... ;-) Men du, bare bytt trener, så ordner det seg! :-) (Også er han absolutt ikke sint, bare litt sånn faderlig streng. He-he.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Guitar Hero er det store for alle barna her i huset, både han på 38, jentene på 8 og 9 og den lille på 3 . Vi kjøpte også Wii Play for å få en kontroll til. Den liker alle veldig godt. Wii fit skal kjøpes inn. Mario Galaxy har jeg så vidt prøvd, og syntes var bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pris Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vil også ha Wii! Hvor mye koster det egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Wii fit blir brukt mye hjemme. Nå har vi bare hatt det en liten mnd., men jeg kan se at jeg har spilt det i 7 timer, og jentungen på 9 i 5 timer. Selv om dette er et treningsspill, så er det mange artige innlag her. (Nikke til fotball, boksing, rokkering, mange balanseøvelser, yoga, styrkevøelser osv. Noe for enhver smak vil jeg tro. Og man blir både svett og støl av det. Så litt treningseffekt er det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
corazon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan anbefale Raving Rabbids TV Party, Kjempegøy og veldig variert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.