Gjest GA Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 På ultralydbilde! Jammen var det noe som så ut som en bitteliten penis + pung der. Hvis ikke hun holdt navlestrengen i en krøll mellom beina for å lure oss da... Noen som har opplevd at de "bytta kjønn" forresten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tante til 2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ja,har opplevd det.min niese så ut til å være gutt...men mora "visste" dte var jente:P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sønnen til en kamerat av kjæresten min var først gutt, så jente, og så gutt igjen ;O) Så det første stemte da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvis den som utførte ultralyden så noe, så setter jeg en knapp på gutt, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet om to "jenter" som heter Gaute og Espen, så jada... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet om to "jenter" som heter Gaute og Espen, så jada... *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tror det er ganske mange som har opplevd "kjønnsskifte" underveis, ja, så helt sikker hadde jeg ikke villet være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet om to "jenter" som heter Gaute og Espen, så jada... Ja, men er det ikke lettere å bekrefte at det er gutt enn å avkrefte liksom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, men er det ikke lettere å bekrefte at det er gutt enn å avkrefte liksom? Det er som regel jenter som blir til gutter og ikke omvendt ja. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er som regel jenter som blir til gutter og ikke omvendt ja. ) Vi kommer fra en skikkelig jentefamilie og blir overlykkelige for hver gutt vi "får". Så det hadde vært litt stas :-) Jeg har bare søstre, det samme med min mor og hennes mor igjen. Av 14 søskenbarn har vi 4 gutter. -og nå ser det ut til at både jeg og søstra mi får en av hvert slag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vi kommer fra en skikkelig jentefamilie og blir overlykkelige for hver gutt vi "får". Så det hadde vært litt stas :-) Jeg har bare søstre, det samme med min mor og hennes mor igjen. Av 14 søskenbarn har vi 4 gutter. -og nå ser det ut til at både jeg og søstra mi får en av hvert slag :-) Hos oss er det motsatt, 20 søskenbarn og vi er bare to jenter! Da jeg fikk minstepia var det ikke født ei jente i familien på 26 år (har kommet en 10-15 gutter i mellomtiden...) Lykke til med den lille nevøen (eller niesa...), uansett hva det blir er det jo bare en glede! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Så spennende da! Er helt utrolig hvor godt man kan se de. Var det 3D ultralyd eller? Har hørt om noen som har byttet ja. Så man bør kanskje ikke bare handle inn lyseblått. Lettere sagt enn gjort ;0) Men om legen sa det var gutt, er det sannsynligivs det. De er jo ganske flinke i dag, og apparatene er ganske mye bedre enn før. Gratulerer med nytt familie medlem da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnedagenimorgen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 For tre uker siden skulle min kusine føde sin stor staute gutt nr. 3. Fastslått som "sikker gutt" på ultralyd. Og ut kom en fantastisk søt liten jente!! Jeg vet ikke hvem som fikk mest sjokk, men tanten min som ventet guttebarnebarn nr. 6 løp ut og kjøpte dukkevogn og rosa kjoler i fleng. Det gikk jo helt bra at en komplett guttegarderobe allerede var i hus, arvet etter brødre og fettere. Det gjør ingenting. Lille xxx er kjempesøt i lyseblått. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.