Gå til innhold

Jeg har sett den nye nevøen min ! :-)

Gjest GA

Anbefalte innlegg

På ultralydbilde!

Jammen var det noe som så ut som en bitteliten penis + pung der.

Hvis ikke hun holdt navlestrengen i en krøll mellom beina for å lure oss da...

Noen som har opplevd at de "bytta kjønn" forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Sønnen til en kamerat av kjæresten min var først gutt, så jente, og så gutt igjen ;O) Så det første stemte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er ganske mange som har opplevd "kjønnsskifte" underveis, ja, så helt sikker hadde jeg ikke villet være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om to "jenter" som heter Gaute og Espen, så jada...

Ja, men er det ikke lettere å bekrefte at det er gutt enn å avkrefte liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er det ikke lettere å bekrefte at det er gutt enn å avkrefte liksom?

Det er som regel jenter som blir til gutter og ikke omvendt ja. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel jenter som blir til gutter og ikke omvendt ja. :o)

Vi kommer fra en skikkelig jentefamilie og blir overlykkelige for hver gutt vi "får". Så det hadde vært litt stas :-)

Jeg har bare søstre, det samme med min mor og hennes mor igjen. Av 14 søskenbarn har vi 4 gutter.

-og nå ser det ut til at både jeg og søstra mi får en av hvert slag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer fra en skikkelig jentefamilie og blir overlykkelige for hver gutt vi "får". Så det hadde vært litt stas :-)

Jeg har bare søstre, det samme med min mor og hennes mor igjen. Av 14 søskenbarn har vi 4 gutter.

-og nå ser det ut til at både jeg og søstra mi får en av hvert slag :-)

Hos oss er det motsatt, 20 søskenbarn og vi er bare to jenter! Da jeg fikk minstepia var det ikke født ei jente i familien på 26 år (har kommet en 10-15 gutter i mellomtiden...)

Lykke til med den lille nevøen (eller niesa...), uansett hva det blir er det jo bare en glede! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Så spennende da! Er helt utrolig hvor godt man kan se de. Var det 3D ultralyd eller?

Har hørt om noen som har byttet ja. Så man bør kanskje ikke bare handle inn lyseblått. Lettere sagt enn gjort ;0)

Men om legen sa det var gutt, er det sannsynligivs det.

De er jo ganske flinke i dag, og apparatene er ganske mye bedre enn før.

Gratulerer med nytt familie medlem da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinnedagenimorgen

For tre uker siden skulle min kusine føde sin stor staute gutt nr. 3. Fastslått som "sikker gutt" på ultralyd. Og ut kom en fantastisk søt liten jente!!

Jeg vet ikke hvem som fikk mest sjokk, men tanten min som ventet guttebarnebarn nr. 6 løp ut og kjøpte dukkevogn og rosa kjoler i fleng. Det gikk jo helt bra at en komplett guttegarderobe allerede var i hus, arvet etter brødre og fettere. Det gjør ingenting. Lille xxx er kjempesøt i lyseblått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...