janeymor Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fikk tlf fra SFO i dag. Gutten min hadde hatt et stygt uhell i akebakken og slått munnen. Han hadde blødd fra munn og nese /(mye) og de sa han hadde fått et "hull" inne i munnen og at de anbefalte at vi reiste til legevakt. på Sfo møtte jeg en bleik pjokk og vi tok straks taxi ned til legevakten. Der fikk vi beskjed om at munnen ikke trengte å sys men at vi skulle være flinke til å skylle munnen ofte med rensende munnskyllevann etter hvert måltid. Vel hjemme var han ganske mørbanket. Han har tidenes største verandaleppe og har skrubbsår langs overleppa hele veien. Inne i munnen har han et åpent sår oppe ved "strengen". Utenom disse plagene i munnen har det gått bra heldigvis men det er vondt å spise og drikke (spesielt å spise). Ville dere holdt han hjemme fra skolen i morgen? Jeg er hjemme med influensa og så er det jo fredag.... En annen ting. Vi fikk opplyst på sfo at vi sannsynligvis får refundert taxipengene. Noen som vet hvor langtid dette vanligv is tar? Ble tilsammen 600 kr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Synes han bør være hjemme fra skolen i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg hadde holdt han hjemme i morgen, ja. Tenk så ubehagelig og vondt han har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville holdt ham hjemme. Det med taxipengene kan jeg dessverre ikke svare på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville holdt ham hjemme. Det med taxipengene kan jeg dessverre ikke svare på. Ja skal gjøre det. han kom sent i seng også. Hele opplevelsen hadde satt en støkk i han så jeg og han satt og så på film sammen til kl ti I(han er åtte år). Huff.. skikkelig ekkelt å få en tlf fra sfo om at poden har skada seg.. Ble redd da gitt... Stakkars liten.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Stakkars - klart han må få være hjemme. Sikkert både ekkelt og vondt i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Han hadde fått vært hjemme her i huset... Taxipengene må vel refunderes fra NAV? (det er visst ikke så enkelt nå for tiden...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg ville holdt ham hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg ville holdt han hjemme. Om han er så mørbanket, vil det sannsynligvis verke litt også. Likegreit å kunne slappe av med mamma hjemme da. God bedring til dere begge! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg ville holdt han hjemme. Om han er så mørbanket, vil det sannsynligvis verke litt også. Likegreit å kunne slappe av med mamma hjemme da. God bedring til dere begge! :0) Var jo litt sent ute med å svare ja... Hehe! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Var jo litt sent ute med å svare ja... Hehe! ;0) Du trodde de hadde lørdagsåpen SFO du? ;-) Hihi, da begynner det å bli luksus... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du trodde de hadde lørdagsåpen SFO du? ;-) Hihi, da begynner det å bli luksus... Haha, ikke sant! ;0) Går helt surr i dagene når jeg ikke jobber... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Haha, ikke sant! ;0) Går helt surr i dagene når jeg ikke jobber... Kjenner til det ja:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da guttungen min ble skadet på skolen, skrev skolen en rapport til NAV, skaden ble godkjent som yrkesskade, og det var NAV som utbetalte utlegget til legen og senere utlegg til flere undersøkelser. Det tok en måned å få pengene fra NAV første gangen og litt lengre tid den andre gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.