Gå til innhold

Frekke ungen!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Jentungen gikk inn på kjøkkenet og plutselig utbrøt hun:"Dæ, her var det jammen ryddig!" *Snøft* Hun trenger ikke høres så overrasket ut da! Det pleier faktisk å være ganske ryddig der inne. Hmpf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mer tilbøyelig til å stole på ungen enn moren i denne sammenhengen. Dersom kjøkkenets utseende overrasket henne, så var det sikkert en grunn til det...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mer tilbøyelig til å stole på ungen enn moren i denne sammenhengen. Dersom kjøkkenets utseende overrasket henne, så var det sikkert en grunn til det...*s*

Pøh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Husker en gang et tv-program der man skulle gjette hva det er barn beskriver.

En jente beskrev oppvaskkluten slik: "de er hvite... men hos oss er de som oftest grå..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Husker en gang et tv-program der man skulle gjette hva det er barn beskriver.

En jente beskrev oppvaskkluten slik: "de er hvite... men hos oss er de som oftest grå..."

*Hahahaha* Jeg har kjøkkenkluter i forskjellige farger, men ikke hvite nettopp av den grunn at de blir så fort grå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Her er jentene annenhver uke; den uka de er hjemme, er det naturlig nok mer rot... Så det hender at de sier noe av det samme når de kommer tilbake fra pappa'n sin... ;) De skulle bare visst at så ryddig er det faktisk mulig å ha det når det ikke er to små rotekopper i huset... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Min eldste utbrøt, med hendene planta i sida: "Herregud kor ryddig det e her, får vi besøk???"

''Min eldste utbrøt, med hendene planta i sida: "Herregud kor ryddig det e her, får vi besøk???"''

*Hahahahahaha* Men hos oss er det gjerne sånn at vi rydder ekstra når vi venter besøk. :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

Minner om meg selv det. Jeg kom på besøk til min søster, inn i stua og jeg utbryter, Jøss, har du rydda! *flaut*

Hun hadde hatt fremme tusen pynteting, og den dagen var så godt som alt borte fra benker og hyller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol*

Minner om meg selv det. Jeg kom på besøk til min søster, inn i stua og jeg utbryter, Jøss, har du rydda! *flaut*

Hun hadde hatt fremme tusen pynteting, og den dagen var så godt som alt borte fra benker og hyller :D

*he he*

På ungdomsrommet mitt hadde jeg et skilt der det sto "Det er ikke alltid så rotete her" og under med liten skrift: "som regel er det verre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

På ungdomsrommet mitt hadde jeg et skilt der det sto "Det er ikke alltid så rotete her" og under med liten skrift: "som regel er det verre"

Hehe, slikt kunne jeg kjøpt til guttene mine.... De har sånn ryddeånd i rykk og napp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

*LOL*

Samme reaksjon fra snuppen her om dagen..Men det var på badet.. "Mamma, se!! Noen har ryddet!!

Akkurat....

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LOL*

Samme reaksjon fra snuppen her om dagen..Men det var på badet.. "Mamma, se!! Noen har ryddet!!

Akkurat....

;0)

''Samme reaksjon fra snuppen her om dagen..Men det var på badet.. "Mamma, se!! Noen har ryddet!!''

*Hahahaha* _Noen_ har ryddet - den var god! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

''Samme reaksjon fra snuppen her om dagen..Men det var på badet.. "Mamma, se!! Noen har ryddet!!''

*Hahahaha* _Noen_ har ryddet - den var god! :o)

Ikke sant! Det kunne jo hvertfall ikke være meg... *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Vi kom hjem fra ferie i kveld, og huset var bortimot strøkent (jeg var alene noen dager før jeg dro etter de andre på feire på tirsdag).

Da vi kom inn, utbrøt snart-femåringen: "Hvem er det som har ryddet her????!!!!!!"

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom hjem fra ferie i kveld, og huset var bortimot strøkent (jeg var alene noen dager før jeg dro etter de andre på feire på tirsdag).

Da vi kom inn, utbrøt snart-femåringen: "Hvem er det som har ryddet her????!!!!!!"

*s*

*Hahaha* Egentlig er det godt å høre at det ikke er bare her hos meg ungene blir overrasket når det er ryddig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på snart 9 år så på tv sammen med oss her en dag. Det var "Ekstrem rengjøring".

Han var sjokkert over det han så. Men underveis i programmet var det tydeligvis noe som ham til å undres. Så han snur seg mot meg og spør småsjokkert: "Hvem er det som vasker og gjør at det ikke ser sånn ut hjemme hos oss?"

Jeg må si at noen ganger, altså....! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Sønnen min på snart 9 år så på tv sammen med oss her en dag. Det var "Ekstrem rengjøring".

Han var sjokkert over det han så. Men underveis i programmet var det tydeligvis noe som ham til å undres. Så han snur seg mot meg og spør småsjokkert: "Hvem er det som vasker og gjør at det ikke ser sånn ut hjemme hos oss?"

Jeg må si at noen ganger, altså....! :-)

Haha! De ungene får sagt det!

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...