Gå til innhold

må inn til avhør, vet ikke hva det dreier seg om

Gjest avhør

Anbefalte innlegg

Gjest avhør

Har fått brev fra politiet i en nøytral konvolutt om at vår sønn er innkalt til avhør.

Brevet er stemplet og underskrevet fra politiet der vi bor og jeg kjenner den som har underskrevet brevet.

(kjenner ikke godt nok til å ta kontakt på søndag)

Nå har det seg sånn at sønnen er 14 år å så og si aldri utendørs utenom i skoletiden.

Det står ingenting om hva saken dreier seg om, det står bare avhør i straffesak. Det hadde vel stått om det hadde vært vitneavhør?

Har noen brukt vår sønns identitet? Det er så lenge å vente til mandagsmorgen så vi kan ringe å spørre hva dette kan være at jeg tror jeg blir snål.

Sønnen som er engstelig av seg har det ikke noe godt nå og går å funderer på hva dette er.

Er dette en feilmelding så går ikke dette brevet i søppla uten videre, for dette er vondt og vi går her i spenning og klarer nesten ikke gjøre noen ting:(

Noen som kan berolige oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Kanskje han har vært vitne til et eller annet. En episode som han ikke selv legger vekt på, men er så alvorlig at det er blitt meldt til politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Jeg skjønner godt at dere er engstelige og at dere lurer fælt på hva saken dreier seg om.

Så lenge det er et avhør vil jeg tro at gutten deres blir stilt noen spørsmål om noe som har skjedd, på skolen, på skoleveien eller i vennekretsen. Det kan være noe han overhodet ikke har hatt noe med, men bare tilfeldigvis vært i nærheten da det skjedde. Det kan være et tyveri, hærverk eller noe lignende. I noen saker blir alle som feks har vært på den aktuelle plassen innkalt til avhør, uansett om de vet noe eller ikke.

Dette blir selvsagt bare gjetting fra min side, men jeg ville nok tenkt i den retning. Kankje noen av hans kompiser har fått lignende innkalling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avhør

Kanskje han har vært vitne til et eller annet. En episode som han ikke selv legger vekt på, men er så alvorlig at det er blitt meldt til politiet.

Det er 2 ting episoder han tenker litt på, begge skjedde på skolen.

den ene var en slåsskamp der en gjeng på minst 50 stykker så på. Den var ikke veldig alvorlig og var mellom to kamphaner som stadig er i konflikt.

Den andre saken var ødeleggelse av bil,der den skyldige allerede har fått straff.

Jeg ville trodd at vi kanskje fikk et hint fra lærer hvis vår sønn har noe med dette for han har spesialundervisning og tett oppfølgning.

Det er usannsynlig at han har vært med på noe i fritiden for han er sammen med oss hele tiden, er han ute alene en sjelden gang er det i vår egen hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avhør

Jeg skjønner godt at dere er engstelige og at dere lurer fælt på hva saken dreier seg om.

Så lenge det er et avhør vil jeg tro at gutten deres blir stilt noen spørsmål om noe som har skjedd, på skolen, på skoleveien eller i vennekretsen. Det kan være noe han overhodet ikke har hatt noe med, men bare tilfeldigvis vært i nærheten da det skjedde. Det kan være et tyveri, hærverk eller noe lignende. I noen saker blir alle som feks har vært på den aktuelle plassen innkalt til avhør, uansett om de vet noe eller ikke.

Dette blir selvsagt bare gjetting fra min side, men jeg ville nok tenkt i den retning. Kankje noen av hans kompiser har fått lignende innkalling?

Nå har det vært helg så han har ikke truffet de han kjenner fra skolen.

Han har sjelden besøk/ eller besøker sjelden "kompiser" Han vil helst være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan meget godt være et vitneavhør. Slapp av, det er ikke slik at verden går under på mandag skjønner du om det skulle vise seg å være det ene eller det andre. :-)

Pust med magen. Dette går så bra så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avhør

Er litt nysgjerrig på hvordan det gikk med poden (og deg)

Gode tanker fra

Det dreide seg om en overgrepsak. min sønn mot et lite barn:(

Ingen inrømmelse. Vi ser at han lyver. Så lenge han er under 15 år blir han ikke straffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svava

Det dreide seg om en overgrepsak. min sønn mot et lite barn:(

Ingen inrømmelse. Vi ser at han lyver. Så lenge han er under 15 år blir han ikke straffet.

Det høres ut som om dere har hatt noen vonde uker..... Håper at offeret blir tatt godt hånd om.

Får sønnen din noen form for hjelp? Etter det du skrev om han i dine innlegg, så er han en som foretrekker å være for seg selv. Høres ut som han kunne trenge hjelp/terapi......

Tankefull hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...