Gå til innhold

Kjapp bursdagsgave....

puttelulle

Anbefalte innlegg

Eldstemann fikk telefon i går kveld: En kompis i en annen klasse skulle feire bursdagen sin med klassa i dag, men ville SÅ gjerne at eldstemann her skulle bli med ham hjem etter skolen i morgen, for å ha en privat liten feiring..

Det er jo kjempekoselig!

Problemet er bare gaven.....

Jeg er på jobb i hele morgen, og i dag er det jo ikke mulig å oppdrive kjøpe-gave...

Jeg tenkte derfor: Kan jeg brenne en cd med ulik musikk, som jeg vet han liker, og putte den i et hjemmelaget (scrappet) cd-cover? Er det en veldig stusselig gave, eller? Synes liksom penger er om mulig enda mer stusslig, men det er selvfølgelig et alternativ...

Hva synes dere!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• puttelulle

18

• Bookworm

10

• morsan

3

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Onsdag1365380628

Du kan ikke stikke innom en bensinstasjon i løpet av ettermiddagen da? Der har dem jo endel saker og ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rekker det ikke nå. men jeg vil gi et tips for hvordan du skal løse dette i fremtiden.

Hver gang du ser noe som er fint å bruke som bursdagsgaver til unger i alder med dine, kjøper du en eller flere av denne tingen. Ofte finner man noe på supertilbud og kan dermed kjøpe noe ekstra fint for lite penger. Disse gavene oppbevares i en kasse.

Hver gang et av barna blir bedt i bursdag finner du frem denne kassen, og lar ungen velge noe som passer godt til nettopp denne vennen.

På denne måten får ungene velge gave selv, uten at du trenger å ta dem med i butikken. Du har også alltid et eller annet i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Du rekker det ikke nå. men jeg vil gi et tips for hvordan du skal løse dette i fremtiden.

Hver gang du ser noe som er fint å bruke som bursdagsgaver til unger i alder med dine, kjøper du en eller flere av denne tingen. Ofte finner man noe på supertilbud og kan dermed kjøpe noe ekstra fint for lite penger. Disse gavene oppbevares i en kasse.

Hver gang et av barna blir bedt i bursdag finner du frem denne kassen, og lar ungen velge noe som passer godt til nettopp denne vennen.

På denne måten får ungene velge gave selv, uten at du trenger å ta dem med i butikken. Du har også alltid et eller annet i huset.

God ide.

Når de blir enda eldre så er det lettere... Man gir hver sin hvite konvolutt med et pengebeløp i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke stikke innom en bensinstasjon i løpet av ettermiddagen da? Der har dem jo endel saker og ting.

Det er så langt til nærmeste bensinstasjon!!! :-( Men jeg kommer nok til å stikke inn en 50-lapp i cd-coveret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god ide!:-) Jeg har ei sånn kasse, men nå er det bare jente-ting oppi der!:-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste 2.klassinger jeg kjenner ville blitt utrolig glad for penger - så jeg hadde gått for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhea Silvia

Litt seint kanskje, men en pengegave trenger ikke være kjedelig.

Penger kan puttes i en ballong, eller lages av fem kroner til et smykke. Det siste trenger må man bruke litt tid på. Men penger i en ballong bruker å vekke lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten fikk en cd med all den musikken han elsker!! Lagt inn i et cd-cover som jeg scrappet: bilder av gutten, pyntepapir, tekst og div. I tillegg fikk han 50,-. Det var den beste gaven han hadde fått noensinne!!!! Sa gutten til meg, og det mente han!

Penger i en ballong hadde jeg iallefall ALDRI kommet til å gi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide.

Når de blir enda eldre så er det lettere... Man gir hver sin hvite konvolutt med et pengebeløp i....

Noe SÅ upersonlig og kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MAMMA TIL EN MUSIKK GLAD GUTT

Gutten fikk en cd med all den musikken han elsker!! Lagt inn i et cd-cover som jeg scrappet: bilder av gutten, pyntepapir, tekst og div. I tillegg fikk han 50,-. Det var den beste gaven han hadde fått noensinne!!!! Sa gutten til meg, og det mente han!

FOR EN SUPER DUPER GAVE.

IKKE RART GUTTEN BLE GLAD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Penger i en ballong hadde jeg iallefall ALDRI kommet til å gi!''

Det var da voldsomt, da.

Penger har vært en helt vanlig gave her omkring,- i alle fall fra de var 8-10 år. Og mine unger har vært glade for å få penger, hatr planlagt etterpå hva de skal kjøpe for det, og kost seg både med planer og handling. Bedre det enn en masse pjus som de ikke ønsker seg, og som er vanskelig å få byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Du ga jo kr. 50 - kunne du aldri funnet på å gi den i en ballong? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe SÅ upersonlig og kjedelig!

Du virker utrolig utakknemlig over at mennesker i det hele tatt gidder å svare deg. Mulig at ikke alle forslagene er noe du liker, men å demonstrere det på den måten du gjør (også ref. penger i ballong) viser litt mangel på folkeskikk, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

FOR EN SUPER DUPER GAVE.

IKKE RART GUTTEN BLE GLAD.

Når du skriver med STORE BOKSTAVER, så oppfattes det som om du roper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Hvorfor kunne du ikke tenkt deg å gi penger i en ballong?

Gutten min fikk det på sin siste bursdag. Han syntes det var utrolig gøy, også bursdagsgjestene syntes det var gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...