Gå til innhold

Tannkost

Hypoen

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke tannkost deres 8- 9 - 10 åringer bruker ? Kanskje et teit spm. men jeg sliter med å finne en som passer.

Dem jeg finner i riktig str.finner jeg kun med myk bust , og den føler jeg /vi ikke pusser så bra......

Har dere noen anbefalinger til meg ? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Det anbefales å bruke myk bust til barn (og voksne). En hard bust føles kanskje mer effektiv, men her er risikoen for emaljeskader større. Så om du ikke finner barnetannbørster med hard bust er det nok en god grunn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannleger anbefaler myk bust for å beskytte tannkjøtt og emalje.

Mine jenter på 8 og 9 bruker "Teen" tannbørster fra Jordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myk bust, og maks 150 grams trykk. Ikke skyll munnen med vann etter man har børstet!

Okey , da blir det jordan sin med myk bust :)

Takker for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannkost... Må innrømme at jeg leste overskriften mange ganger før jeg forstod hva dette var:-)

Snuppa på 9 bruker nå voksenstørrelse. Vi velger alltid SOFT da det blir anbefalt av tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...