Hypoen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lurer på hvilke tannkost deres 8- 9 - 10 åringer bruker ? Kanskje et teit spm. men jeg sliter med å finne en som passer. Dem jeg finner i riktig str.finner jeg kun med myk bust , og den føler jeg /vi ikke pusser så bra...... Har dere noen anbefalinger til meg ? : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det anbefales å bruke myk bust til barn (og voksne). En hard bust føles kanskje mer effektiv, men her er risikoen for emaljeskader større. Så om du ikke finner barnetannbørster med hard bust er det nok en god grunn for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soft er bra Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi bruker elekrisk tannbørste alle sammen. Tannlegene anbefaler den mykeste tannbørsten når man bruker vanlig manuell tannbørste, både til barn og voksne. http://www.jordan.no/no/Munnhygiene/Tips-og-rad/Hvilken-tannborste-passer-for-meg/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tannleger anbefaler myk bust for å beskytte tannkjøtt og emalje. Mine jenter på 8 og 9 bruker "Teen" tannbørster fra Jordan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kopernikus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Myk bust, og maks 150 grams trykk. Ikke skyll munnen med vann etter man har børstet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Myk bust, og maks 150 grams trykk. Ikke skyll munnen med vann etter man har børstet! Okey , da blir det jordan sin med myk bust Takker for svar ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mine bruker elekstriske tannbørster med myk bust: http://gulesider.dinpris.no/?cid=27&gid=231&sid=882&pid=1281070 Det var tannpleier som anbefalte at vi kjøpte elektrisk tannbørste til barna, og det fungerer bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tannkost... Må innrømme at jeg leste overskriften mange ganger før jeg forstod hva dette var:-) Snuppa på 9 bruker nå voksenstørrelse. Vi velger alltid SOFT da det blir anbefalt av tannlegen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Mine bruker elekstriske tannbørster med myk bust: http://gulesider.dinpris.no/?cid=27&gid=231&sid=882&pid=1281070 Det var tannpleier som anbefalte at vi kjøpte elektrisk tannbørste til barna, og det fungerer bra. : )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 : )) skulle kanskje ikke til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.