Gå til innhold

Takk for omtanke

KaVa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke vært innom her på ganske lang tid nå, og ser at det er noen kondolansetråder ang. min datters bortgang. Jeg vil gjerne takke for all deltagelse, både her og på Sigrids side. Jeg setter pris på all omtanken dere har vist oss.

Jeg håper å fremover kunne bruke DOL som et fristed, og vil sette pris på å kunne kommentere og være med i diskusjoner, uten at vår situasjon kommer opp. Det vil være for tungt for meg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære KaVa!

Håper at du blir her - forstår veldig godt at du vil ha et fristed her,- og flott at du sier i fra hvordan du helst vil ha det.

Siden du nå har situasjonen din framme i _denne_ tråden, må jeg bare få lov til å si hvor enormt imponert jeg er over deg og din familie, og hvor enestående dere har virket på oss som bare har "kjent" dere fra nettet. Hvor mye positivt dere klarte å få ut av de 2 årene,- tilogmed etter at det ikke var håp lenger.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Kjære KaVa!

Håper at du blir her - forstår veldig godt at du vil ha et fristed her,- og flott at du sier i fra hvordan du helst vil ha det.

Siden du nå har situasjonen din framme i _denne_ tråden, må jeg bare få lov til å si hvor enormt imponert jeg er over deg og din familie, og hvor enestående dere har virket på oss som bare har "kjent" dere fra nettet. Hvor mye positivt dere klarte å få ut av de 2 årene,- tilogmed etter at det ikke var håp lenger.

Stor klem fra

*Signerer*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Godt å "se" deg her inne.

Forstår godt hva du mener ang fristed, og det skulle bare mangle at det blir respektert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er utrolig bra at du er så tydelig på dette, KaVa.. Det gjør det mye enklere å vite hva du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke du / dere er til å gi tydelig uttrykk for hva dere setter pris på av de rundt dere i denne situasjonen (både her og på siden deres), da er det mye lettere å være pårørende / rundt dere også!

Jeg håper mange av oss kan lære av dette, også til mindre ekstreme, men alikevel alvorlige, livshendelser.

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Det har jeg stor forståelse for. Det er flott med mennesker som tør uttrykke seg klart rundt disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake og takk for at du gir oss beskjed om hvordan vi kan gjøre situasjonen best mulig for deg. Vit at vi bryr oss om deg selv om situasjonen din ikke blir tema uten at du selv bringer den opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

Godt å se deg tilbake her! :-) Selvfølgelig skal du få dette som et fristed! :-) Flott at du er så klar og tydelig på det.

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...