KaVa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! Jeg har ikke vært innom her på ganske lang tid nå, og ser at det er noen kondolansetråder ang. min datters bortgang. Jeg vil gjerne takke for all deltagelse, både her og på Sigrids side. Jeg setter pris på all omtanken dere har vist oss. Jeg håper å fremover kunne bruke DOL som et fristed, og vil sette pris på å kunne kommentere og være med i diskusjoner, uten at vår situasjon kommer opp. Det vil være for tungt for meg. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjære KaVa! Håper at du blir her - forstår veldig godt at du vil ha et fristed her,- og flott at du sier i fra hvordan du helst vil ha det. Siden du nå har situasjonen din framme i _denne_ tråden, må jeg bare få lov til å si hvor enormt imponert jeg er over deg og din familie, og hvor enestående dere har virket på oss som bare har "kjent" dere fra nettet. Hvor mye positivt dere klarte å få ut av de 2 årene,- tilogmed etter at det ikke var håp lenger. Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skjønner godt hva du mener. Hyggelig du er tilbake, håper du fortsetter å være her. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det vil selvfølgelig respekteres. Velkommen tilbake *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjære KaVa! Håper at du blir her - forstår veldig godt at du vil ha et fristed her,- og flott at du sier i fra hvordan du helst vil ha det. Siden du nå har situasjonen din framme i _denne_ tråden, må jeg bare få lov til å si hvor enormt imponert jeg er over deg og din familie, og hvor enestående dere har virket på oss som bare har "kjent" dere fra nettet. Hvor mye positivt dere klarte å få ut av de 2 årene,- tilogmed etter at det ikke var håp lenger. Stor klem fra *Signerer* *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! Godt å "se" deg her inne. Forstår godt hva du mener ang fristed, og det skulle bare mangle at det blir respektert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Velkommen tilbake, og selvsagt blir ønsket ditt respektert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Synes det er utrolig bra at du er så tydelig på dette, KaVa.. Det gjør det mye enklere å vite hva du ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunny Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så flinke du / dere er til å gi tydelig uttrykk for hva dere setter pris på av de rundt dere i denne situasjonen (både her og på siden deres), da er det mye lettere å være pårørende / rundt dere også! Jeg håper mange av oss kan lære av dette, også til mindre ekstreme, men alikevel alvorlige, livshendelser. klem, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fristed skal bli! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det skulle bare mangle, og det skal vi selvfølgelig respektere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det har jeg stor forståelse for. Det er flott med mennesker som tør uttrykke seg klart rundt disse tingene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Klar og tydelig, det setter jeg pris på. Og respekterer naturligvis ønsket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Velkommen tilbake og takk for at du gir oss beskjed om hvordan vi kan gjøre situasjonen best mulig for deg. Vit at vi bryr oss om deg selv om situasjonen din ikke blir tema uten at du selv bringer den opp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 -så absolutt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei Kava! Godt å se deg igjen her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjære deg, Godt å se deg tilbake her! :-) Selvfølgelig skal du få dette som et fristed! :-) Flott at du er så klar og tydelig på det. *stor klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Så bra at du har kommet tilbake på dol og du er helt klar på hva du ønsker ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Godt å se deg her igjen. Ditt ønske respekteres naturligvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Velkommen tilbake til fristedet, KaVa! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.