Gjest Mammografi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Må man ha henvisning fra fastlegen for å få time på mammografi? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, men det blir billigere om du har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kreftregisteret har et mammografiprogram for kvinner mellom 50 og 69 år, er du i den aldersgruppe, så får du automatisk innkallelse. Denne undersøkelse koster kr 200,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvis du skal "bare" til vanlig kontroll, kan du bestille time hos Volvat o.a. uten henvisning. Har du mistanke om noe, er nok fastlegen den rette å henvende seg til - da får du henvisning videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammografi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Desverre har ikke Volvat mammografi i Bergen der jeg bor. Er yngre enn innkallingsprogrammet. Det er ikke mulig å komme til her i Bergen uten henvisning (har ringt å sjekket nå). Dermed må jeg vente til jeg har vært hos fastlegen (som det ikke er lett å få time hos)- som så skal sende henvisning. Jævla møkkaland- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Desverre har ikke Volvat mammografi i Bergen der jeg bor. Er yngre enn innkallingsprogrammet. Det er ikke mulig å komme til her i Bergen uten henvisning (har ringt å sjekket nå). Dermed må jeg vente til jeg har vært hos fastlegen (som det ikke er lett å få time hos)- som så skal sende henvisning. Jævla møkkaland- Hva med dette stedet da? Søkte på "mammografi Bergen" http://www.unilabs.no/Pasientinfo-/Info-rontgen-/Mammografi-/ ''Mammografi rutinekontroll (med eller uten henvisning) koster kr. 690,-. Kort ventetid.'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammografi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva med dette stedet da? Søkte på "mammografi Bergen" http://www.unilabs.no/Pasientinfo-/Info-rontgen-/Mammografi-/ ''Mammografi rutinekontroll (med eller uten henvisning) koster kr. 690,-. Kort ventetid.'' Må ha henvisning der og.... Det er de samme som sykehuset bruker. (Og volvat og fastlegene osv.) Desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Må ha henvisning der og.... Det er de samme som sykehuset bruker. (Og volvat og fastlegene osv.) Desverre. Åh...irriterende med uriktige opplysninger på nettsider! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Desverre har ikke Volvat mammografi i Bergen der jeg bor. Er yngre enn innkallingsprogrammet. Det er ikke mulig å komme til her i Bergen uten henvisning (har ringt å sjekket nå). Dermed må jeg vente til jeg har vært hos fastlegen (som det ikke er lett å få time hos)- som så skal sende henvisning. Jævla møkkaland- Skift til en fastlege med kortere ventetid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skift til en fastlege med kortere ventetid? Og en ting til; Det kan godt hende fastlegen vil gå med på å sende en henvisning i posten uten at du trenger å få time først. Ring og spør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hos oss (fastlegekontor) kan pasienter bare ringe for å få henvisning til rutinekontroll mammografi. De må da ringe rundt selv for å få time hos f.eks unilabs e.l. Vi ordner henvisning i løpet av en dag eller to så kan de bare hente den i luka og betale kr 35 for den (egenandel). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva med dette stedet da? Søkte på "mammografi Bergen" http://www.unilabs.no/Pasientinfo-/Info-rontgen-/Mammografi-/ ''Mammografi rutinekontroll (med eller uten henvisning) koster kr. 690,-. Kort ventetid.'' Hun skulle jo ikke på rutinekontroll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.