uvitende......! Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva skriver dere når dere skal invitere til barnebursdag? Noen som har forslag?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive: Til xxx Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx. Ring mamma/pappa på telefornnr: xxxxx hvis du ikke kan komme. Hilsen xxx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive: Til xxx Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx. Ring mamma/pappa på telefornnr: xxxxx hvis du ikke kan komme. Hilsen xxx Støtter Bookworm her!!:-) Trenger ikke stå all verden, men om dere tenker å være mye ute, kan det være lurt å minne foreldre på dette med gode uteklær/-sko, ekstra votter osv. Mange som glemmer seg!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Støtter Bookworm her!!:-) Trenger ikke stå all verden, men om dere tenker å være mye ute, kan det være lurt å minne foreldre på dette med gode uteklær/-sko, ekstra votter osv. Mange som glemmer seg!:-) Hihi... Godt det finnes mennesker som kan diskutere sak og ikke blir personlig:-) Slik setter jeg pris på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi fikk en invitasjon på sms i dag. "Hei, vil dere komme i bursdag til oss, lørdag 17.30?" Syns det var helt greit og onok info, jeg. Om du ikke har mobilnr kan du jo ikke gjøre det _akkurat_ sånn, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hihi... Godt det finnes mennesker som kan diskutere sak og ikke blir personlig:-) Slik setter jeg pris på! Hihi!:-) Bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive: Til xxx Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx. Ring mamma/pappa på telefornnr: xxxxx hvis du ikke kan komme. Hilsen xxx Helt enig, ville skrevet noe lignende, men tror jeg ville oppfordret til sms til slike beskjeder :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Helt enig, ville skrevet noe lignende, men tror jeg ville oppfordret til sms til slike beskjeder :-). Her vi bor har det ikke blitt vanlig med SMS til innbydelser enda, så vi får fortsatt kort/brev til det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Her vi bor har det ikke blitt vanlig med SMS til innbydelser enda, så vi får fortsatt kort/brev til det... Ja, her sendes også invitasjonene på papir, men det er vanlig å svare på sms. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, her sendes også invitasjonene på papir, men det er vanlig å svare på sms. Å ja, du tenkte på svarene ja:-) Ja, de sendes på SMS... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gjør det så enklelt at jeg kjøper ferdige innbydelser jeg - da er det jo veldig enkelt å bare fylle ut Det eneste jeg husker på å få med er tlf nr og beskjed om å si ifra hvis de ikke kan komme - er så kjedelig å vente på unger som kanskje aldri dukker opp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mine unger pleide å lage invitasjonskortene selv. Jeg kjøpte litt tykt papir i god kvalitet og klipte ut passende kort som vi brettet dobbelt. Så fikk ungene tegne/dekore fremsiden selv og skrive navnet til den som skulle ha kortet. Teksten inne besørget jeg, enkelt og greit. Velkommen i bursdag til Lise, onsdag 3 mars klokka 17.00, så telefonnummer og eventuell adresse. Man kan også bruke ferdigtrykte kort. Eller la barna skrive tekst selv. (husk å sjekke at kl slett og dato er riktig..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.