Gå til innhold

Invitasjon

uvitende......!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive:

Til xxx

Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx.

Ring mamma/pappa på telefornnr: xxxxx hvis du ikke kan komme.

Hilsen xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive:

Til xxx

Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx.

Hilsen xxx

Støtter Bookworm her!!:-) Trenger ikke stå all verden, men om dere tenker å være mye ute, kan det være lurt å minne foreldre på dette med gode uteklær/-sko, ekstra votter osv. Mange som glemmer seg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Bookworm her!!:-) Trenger ikke stå all verden, men om dere tenker å være mye ute, kan det være lurt å minne foreldre på dette med gode uteklær/-sko, ekstra votter osv. Mange som glemmer seg!:-)

Hihi... Godt det finnes mennesker som kan diskutere sak og ikke blir personlig:-) Slik setter jeg pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en invitasjon på sms i dag. "Hei, vil dere komme i bursdag til oss, lørdag 17.30?" Syns det var helt greit og onok info, jeg. Om du ikke har mobilnr kan du jo ikke gjøre det _akkurat_ sånn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Godt det finnes mennesker som kan diskutere sak og ikke blir personlig:-) Slik setter jeg pris på!

Hihi!:-) Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Til xxx

Hilsen xxx

Helt enig, ville skrevet noe lignende, men tror jeg ville oppfordret til sms til slike beskjeder :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, ville skrevet noe lignende, men tror jeg ville oppfordret til sms til slike beskjeder :-).

Her vi bor har det ikke blitt vanlig med SMS til innbydelser enda, så vi får fortsatt kort/brev til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Her vi bor har det ikke blitt vanlig med SMS til innbydelser enda, så vi får fortsatt kort/brev til det...

Ja, her sendes også invitasjonene på papir, men det er vanlig å svare på sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her sendes også invitasjonene på papir, men det er vanlig å svare på sms.

Å ja, du tenkte på svarene ja:-) Ja, de sendes på SMS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det så enklelt at jeg kjøper ferdige innbydelser jeg - da er det jo veldig enkelt å bare fylle ut :)

Det eneste jeg husker på å få med er tlf nr og beskjed om å si ifra hvis de ikke kan komme - er så kjedelig å vente på unger som kanskje aldri dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Mine unger pleide å lage invitasjonskortene selv. Jeg kjøpte litt tykt papir i god kvalitet og klipte ut passende kort som vi brettet dobbelt. Så fikk ungene tegne/dekore fremsiden selv og skrive navnet til den som skulle ha kortet. Teksten inne besørget jeg, enkelt og greit. Velkommen i bursdag til Lise, onsdag 3 mars klokka 17.00, så telefonnummer og eventuell adresse.

Man kan også bruke ferdigtrykte kort. Eller la barna skrive tekst selv. (husk å sjekke at kl slett og dato er riktig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...