uvitende......! Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Hva skriver dere når dere skal invitere til barnebursdag? Noen som har forslag?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive: Til xxx Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx. Ring mamma/pappa på telefornnr: xxxxx hvis du ikke kan komme. Hilsen xxx 0 Siter
puttelulle Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive: Til xxx Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx. Ring mamma/pappa på telefornnr: xxxxx hvis du ikke kan komme. Hilsen xxx Støtter Bookworm her!!:-) Trenger ikke stå all verden, men om dere tenker å være mye ute, kan det være lurt å minne foreldre på dette med gode uteklær/-sko, ekstra votter osv. Mange som glemmer seg!:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Støtter Bookworm her!!:-) Trenger ikke stå all verden, men om dere tenker å være mye ute, kan det være lurt å minne foreldre på dette med gode uteklær/-sko, ekstra votter osv. Mange som glemmer seg!:-) Hihi... Godt det finnes mennesker som kan diskutere sak og ikke blir personlig:-) Slik setter jeg pris på! 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Vi fikk en invitasjon på sms i dag. "Hei, vil dere komme i bursdag til oss, lørdag 17.30?" Syns det var helt greit og onok info, jeg. Om du ikke har mobilnr kan du jo ikke gjøre det _akkurat_ sånn, da. 0 Siter
puttelulle Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Hihi... Godt det finnes mennesker som kan diskutere sak og ikke blir personlig:-) Slik setter jeg pris på! Hihi!:-) Bra! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Du kan enten kjøpe ferdige kort, hvor du bare fyller ut navn, tid og sted, eller du kan skrive: Til xxx Jeg fyller 0 år og håper du kan komme i bursdagen min xxxdag (dato) klokka xx. Varer til xx. Ring mamma/pappa på telefornnr: xxxxx hvis du ikke kan komme. Hilsen xxx Helt enig, ville skrevet noe lignende, men tror jeg ville oppfordret til sms til slike beskjeder :-). 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Helt enig, ville skrevet noe lignende, men tror jeg ville oppfordret til sms til slike beskjeder :-). Her vi bor har det ikke blitt vanlig med SMS til innbydelser enda, så vi får fortsatt kort/brev til det... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Her vi bor har det ikke blitt vanlig med SMS til innbydelser enda, så vi får fortsatt kort/brev til det... Ja, her sendes også invitasjonene på papir, men det er vanlig å svare på sms. 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Ja, her sendes også invitasjonene på papir, men det er vanlig å svare på sms. Å ja, du tenkte på svarene ja:-) Ja, de sendes på SMS... 0 Siter
miia Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Gjør det så enklelt at jeg kjøper ferdige innbydelser jeg - da er det jo veldig enkelt å bare fylle ut Det eneste jeg husker på å få med er tlf nr og beskjed om å si ifra hvis de ikke kan komme - er så kjedelig å vente på unger som kanskje aldri dukker opp! 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Mine unger pleide å lage invitasjonskortene selv. Jeg kjøpte litt tykt papir i god kvalitet og klipte ut passende kort som vi brettet dobbelt. Så fikk ungene tegne/dekore fremsiden selv og skrive navnet til den som skulle ha kortet. Teksten inne besørget jeg, enkelt og greit. Velkommen i bursdag til Lise, onsdag 3 mars klokka 17.00, så telefonnummer og eventuell adresse. Man kan også bruke ferdigtrykte kort. Eller la barna skrive tekst selv. (husk å sjekke at kl slett og dato er riktig..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.