Gjest Forhudvask. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal man gjøre det? Har aldri sett at det har vært noe grums bak der forresten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Uhps... Skal og skal... Jeg har en på 9,5 og en på 4,5, men jeg har faktisk aldri komme tpå tanken, engang... Så jeg lurer like mye som du!:-) Håper noen svarer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forhudvask Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Uhps... Skal og skal... Jeg har en på 9,5 og en på 4,5, men jeg har faktisk aldri komme tpå tanken, engang... Så jeg lurer like mye som du!:-) Håper noen svarer! Okey, da venter vi spent på svar begge to. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Okey, da venter vi spent på svar begge to. :-) Jeg gjør det med gutta mine på 4 og 7. Ikke daglig men de dagen de dusjer (ca to ganger i uka). Ber dem ganske enkelt om å dra forhuden tilbake selv og skylle godt i dusjen, bruker ikke noe såpe. Så dette går stort sett av seg selv nå uten at man trenger minne dem på det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bakforhuden Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg gjør det med gutta mine på 4 og 7. Ikke daglig men de dagen de dusjer (ca to ganger i uka). Ber dem ganske enkelt om å dra forhuden tilbake selv og skylle godt i dusjen, bruker ikke noe såpe. Så dette går stort sett av seg selv nå uten at man trenger minne dem på det:-) Ok, takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Lær dem at de skal trekke den tilbake så godt det går uten at det gjør vondt og skylle tissen når de dusjer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg overlot denne delen til pappaen, synes det var greiere at han som mann forklarte hvordan dette gjøres og hvorfor.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.