Gå til innhold

Vaske bak forhuden på 6-åring og 9,5-åring?

Gjest Forhudvask.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uhps... Skal og skal... Jeg har en på 9,5 og en på 4,5, men jeg har faktisk aldri komme tpå tanken, engang... Så jeg lurer like mye som du!:-) Håper noen svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forhudvask

Uhps... Skal og skal... Jeg har en på 9,5 og en på 4,5, men jeg har faktisk aldri komme tpå tanken, engang... Så jeg lurer like mye som du!:-) Håper noen svarer!

Okey, da venter vi spent på svar begge to. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, da venter vi spent på svar begge to. :-)

Jeg gjør det med gutta mine på 4 og 7. Ikke daglig men de dagen de dusjer (ca to ganger i uka). Ber dem ganske enkelt om å dra forhuden tilbake selv og skylle godt i dusjen, bruker ikke noe såpe. Så dette går stort sett av seg selv nå uten at man trenger minne dem på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bakforhuden

Jeg gjør det med gutta mine på 4 og 7. Ikke daglig men de dagen de dusjer (ca to ganger i uka). Ber dem ganske enkelt om å dra forhuden tilbake selv og skylle godt i dusjen, bruker ikke noe såpe. Så dette går stort sett av seg selv nå uten at man trenger minne dem på det:-)

Ok, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær dem at de skal trekke den tilbake så godt det går uten at det gjør vondt og skylle tissen når de dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag1365380628

Jeg overlot denne delen til pappaen, synes det var greiere at han som mann forklarte hvordan dette gjøres og hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...