Spirello Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1236707570' post='4109161] ''I brevet jeg fikk står det at jeg ikke trenger å si opp plassen i den han går i nå, det skjer automatisk når jeg takker ja til den nye (om han får plas da). Begge er kommunale. '' Gjelder dette kun innen samme kommune, eller også på tvers av kommunene? Aner ikke.. Dette er Oslo kommune, og flytter innen kommunen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 For noen år siden søkte vi om overflytting fra en kommunal barnehage til en annen. Da vi søkte var vi usikre om vi virkelig ønsket å bytte, men vi ville gjerne vite om vi fikk plass i den som lå nærmere. Samtidig med at vi fikk positivt svar på søknaden fikk vi høre i barnehagen at det var synd sønnen vår skulle slutte. Da vi sa vi ikke hadde bestemt oss ennå, fikk vi høre av ped.leder at det ikke var noen vei tilbake; nå var plassen tilbudt en annen(!). Dette medførste selvfølgelig ikke helt riktighet, vi hadde en frist for å besvare tilbudet. Vi var ganske overrasket over måten dette ble taklet på, og ped.lederens reaksjon (hun benektet at vi hadde et valg og at fristen vi hadde fått var reell) var medvirkende til at vi ønsket å bytte. Vi angret aldri på byttet . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.