astridny Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei. Vi skal på show med gråtass snart. Er det noen som har vært der? Er det bra? Varer det lenge? Kan man få møte og hilse på skuespillerne og gråtass etterpå? Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi var på det for mange år siden, da var det mulig både å hilse på Gråtass og et par av skuespillerne etterpå. Sønnen min var 4 år da og syntes det var veldig stas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Vi var på det for mange år siden, da var det mulig både å hilse på Gråtass og et par av skuespillerne etterpå. Sønnen min var 4 år da og syntes det var veldig stas. Var dere ute? Dette er inne nå. :-) Sønnen min er 2,5 år og helt gråtass fan. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.