Gå til innhold

Tropicana på Gol

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært der enda, men skal der til sommeren.

Jeg er blitt anbefalt stedet av en venninne. De bruker å reise der hver sommer og er kjempefornøyde. Selv tenåringsbarna deres synes det er helt topp. Så jeg gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @krøll

Jeg har ikke vært der enda, men skal der til sommeren.

Jeg er blitt anbefalt stedet av en venninne. De bruker å reise der hver sommer og er kjempefornøyde. Selv tenåringsbarna deres synes det er helt topp. Så jeg gleder meg :-)

Pleier å ta en tur når vi er på hytta. Helt greit sted, men det er FRYKTELIG DYRT. Vi betalte familiebilett sist, og hvis jeg ikke husker feil var det 450 kr for to voksne og to barn. Vi voksne drar mest for å få dusjet og vasket håret siden vi ikke har innlagt vann på hytta, men ungene syns det er topp. Men jeg mistet veldig lyst på å dra dit etter i fjor. Da var det flere barn som sprang rundt i bare truse, men da en voksen mann entret boblebadet iført truse fikk jeg nok, og gikk. Nevnte det også for betjeningen, men de virket helt likegyldig til det hele.

.

Vil forøvrig tipse om glassblåseriet på Gol. Fantastisk mye flott munnblåst glass i fine farger, og barna kan lage sitt eget glass. Det ble den store hiten i fjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å ta en tur når vi er på hytta. Helt greit sted, men det er FRYKTELIG DYRT. Vi betalte familiebilett sist, og hvis jeg ikke husker feil var det 450 kr for to voksne og to barn. Vi voksne drar mest for å få dusjet og vasket håret siden vi ikke har innlagt vann på hytta, men ungene syns det er topp. Men jeg mistet veldig lyst på å dra dit etter i fjor. Da var det flere barn som sprang rundt i bare truse, men da en voksen mann entret boblebadet iført truse fikk jeg nok, og gikk. Nevnte det også for betjeningen, men de virket helt likegyldig til det hele.

.

Vil forøvrig tipse om glassblåseriet på Gol. Fantastisk mye flott munnblåst glass i fine farger, og barna kan lage sitt eget glass. Det ble den store hiten i fjor

Glassblåseriet hørtes litt gøy ut. Men det passer kanskje best for litt større barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskytt og nedslitt var vår bedømmelse.

Lenge siden dere var der?

Leste noe om at uteparken ble utvidet og fornyet i 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden dere var der?

Leste noe om at uteparken ble utvidet og fornyet i 2005.

Vi var der i vinterferien 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @krøll

Glassblåseriet hørtes litt gøy ut. Men det passer kanskje best for litt større barn?

Jentene vi hadde med var ni og ti. Tror nok det er gøy for de fleste. De må jo ha såpass lungekapasitet at de klarer å blåse i røret, men de får jo litt "hjelp" til å forme glasset. Og så får de diplom. glasset kostet 145 kroner, tror jeg.

Og så ser man glassblåserne i aksjon bakerst i lokalet, hvordan de blåser og dreier glass i forskjellig farger og fasonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Mine unger likte seg kjempegodt der, og da var vi voksne også fornøyde :) Vi oppholdt oss mest i plaskebassengene til småbarna i og med at de minste da var 4,5 år og 2 år.

De eldste likte seg også godt. De var 12 og 9,5 år.

Jeg har hørt andre voksne klage på stedet, men barna mine likte seg der, og det var det viktigste der og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbefaler det ikke

Var der i vinter og var utrolig skuffet. For det første var det veldig dyrt og for det andre var det veldig lite synes nå jeg. Barna på 8 og 9 år syntes at det var ok, men ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...