UlrikkeE Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Lillesøsteren til en av min datters beste venninner har bursdag. Hun blir 1 år. De har "alt", ettersom den eldste bare er to år eldre. Hva kjøper man til bursdagsbarnet? Klær er litt uaktuelt, ettersom denne 1-åringen både arver klær av sin storesøster og av min datter... Noen som har noen lure ideer? Prisklasse et par hundrelapper kanskje... 0 Siter
Liliaceae Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Eventyrbok eller pekebøker, barnebestikk, barneservise, putteleke, koppestell, puslespill... 0 Siter
Gjest Fredrikka Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde nylig samme spørsmål og fikk de gode tipsene gåbil, bøker, duplo. Og møbler: saccosekk, kommode, lekekasse. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Dette spørsmålet stilles her stadig, så jeg anbefaler deg å søke litt tilbake. Og gåbil er forslaget fra meg - en sikker vinner for en ettåring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.