UlrikkeE Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lillesøsteren til en av min datters beste venninner har bursdag. Hun blir 1 år. De har "alt", ettersom den eldste bare er to år eldre. Hva kjøper man til bursdagsbarnet? Klær er litt uaktuelt, ettersom denne 1-åringen både arver klær av sin storesøster og av min datter... Noen som har noen lure ideer? Prisklasse et par hundrelapper kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Eventyrbok eller pekebøker, barnebestikk, barneservise, putteleke, koppestell, puslespill... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fredrikka Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde nylig samme spørsmål og fikk de gode tipsene gåbil, bøker, duplo. Og møbler: saccosekk, kommode, lekekasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette spørsmålet stilles her stadig, så jeg anbefaler deg å søke litt tilbake. Og gåbil er forslaget fra meg - en sikker vinner for en ettåring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.