Gå til innhold

7-åring vekker oss hver natt!!

Gjest Håper noen har gode råd

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Men mannen hennes gjør det, og han kan påta seg oppgaven, mens hun får lov til å sove i fred hele natten igjennom.

''Men mannen hennes gjør det, og han kan påta seg oppgaven, mens hun får lov til å sove i fred hele natten igjennom''

Antakelig blir hun også vekket enten hun står opp eller ikke, og jeg vet godt hvordan det er å da ha problemer med å sovne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Jeg ville ha prøvd, for en periode, følgende:

- Du sover på eget rom, alene.

- Barnet går inn til sin far når hun våkner.

Alternativt:

- At du og faren bytter på å sove på madrass på hennes rom.

Eller:

- At dere har en madrass på rommet deres som hun kan sove på. (Men det aner meg at det ikke er noen god løsning, i og med at du da våkner.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min hadde det litt på samme måten.... Løsningen var en madrass under min seng som hun selv dro fram de nettene hun ville sove hos meg. Veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Hvorfor kommer hun inn til dere når hun våkner? Er hun mørkredd?

Får hun ha på lyset? Avtaler dere at hun kan ha en bamse eller dokke i senga, eller stille hente seg en bok å kikke i om hun ikke får sove? Må hun på do? osv.

Vår eldste (snart 5) var oppe hver natt, 2-3 ganger pr natt, fra i høst og inntil noen få uker siden. Han har fått lov til det jeg nevnte over her, og faktisk sover han nå hele natta. Det er føste gang siden han ble født, faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

''Men mannen hennes gjør det, og han kan påta seg oppgaven, mens hun får lov til å sove i fred hele natten igjennom''

Antakelig blir hun også vekket enten hun står opp eller ikke, og jeg vet godt hvordan det er å da ha problemer med å sovne igjen.

Det er gjerne lettere å sovne igjen dersom en ikke må stå opp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er gjerne lettere å sovne igjen dersom en ikke må stå opp. :-)

Antakelig hakket lettere, men jeg bruker ofte litt tid likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...