Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Men mannen hennes gjør det, og han kan påta seg oppgaven, mens hun får lov til å sove i fred hele natten igjennom. ''Men mannen hennes gjør det, og han kan påta seg oppgaven, mens hun får lov til å sove i fred hele natten igjennom'' Antakelig blir hun også vekket enten hun står opp eller ikke, og jeg vet godt hvordan det er å da ha problemer med å sovne igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg ville ha prøvd, for en periode, følgende: - Du sover på eget rom, alene. - Barnet går inn til sin far når hun våkner. Alternativt: - At du og faren bytter på å sove på madrass på hennes rom. Eller: - At dere har en madrass på rommet deres som hun kan sove på. (Men det aner meg at det ikke er noen god løsning, i og med at du da våkner.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Datteren min hadde det litt på samme måten.... Løsningen var en madrass under min seng som hun selv dro fram de nettene hun ville sove hos meg. Veldig greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor kommer hun inn til dere når hun våkner? Er hun mørkredd? Får hun ha på lyset? Avtaler dere at hun kan ha en bamse eller dokke i senga, eller stille hente seg en bok å kikke i om hun ikke får sove? Må hun på do? osv. Vår eldste (snart 5) var oppe hver natt, 2-3 ganger pr natt, fra i høst og inntil noen få uker siden. Han har fått lov til det jeg nevnte over her, og faktisk sover han nå hele natta. Det er føste gang siden han ble født, faktisk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ''Men mannen hennes gjør det, og han kan påta seg oppgaven, mens hun får lov til å sove i fred hele natten igjennom'' Antakelig blir hun også vekket enten hun står opp eller ikke, og jeg vet godt hvordan det er å da ha problemer med å sovne igjen. Det er gjerne lettere å sovne igjen dersom en ikke må stå opp. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er gjerne lettere å sovne igjen dersom en ikke må stå opp. :-) Antakelig hakket lettere, men jeg bruker ofte litt tid likevel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.